Letrozolin käyttäjiä?

Hei tännekkin pitkästä aikaa, vähän kuulumisia.

Varhaisultrassa käyty tänään rv 6+4 :Heartred
Jos kaikki menee hyvin meitä on loppuvuodesta neljä. :Heartred
Kaksosia siis pukkaa! Molemmilla sydämet sykki hienosti ja erimunaiset ovat :Heartblue:Heartpink:Heartred
 
Hei tännekkin pitkästä aikaa, vähän kuulumisia.

Varhaisultrassa käyty tänään rv 6+4 :Heartred
Jos kaikki menee hyvin meitä on loppuvuodesta neljä. :Heartred
Kaksosia siis pukkaa! Molemmilla sydämet sykki hienosti ja erimunaiset ovat :Heartblue:Heartpink:Heartred

Apua iik onnea! Siellä olikin kaksi! :p:Heartred mikä fiilis kaksosista?
 
Hei tännekkin pitkästä aikaa, vähän kuulumisia.

Varhaisultrassa käyty tänään rv 6+4 :Heartred
Jos kaikki menee hyvin meitä on loppuvuodesta neljä. :Heartred
Kaksosia siis pukkaa! Molemmilla sydämet sykki hienosti ja erimunaiset ovat :Heartblue:Heartpink:Heartred

Onneksi olkoon Jesssu:Heartred
 
Onnea Jesssu, ihania uutisia! Hui, aika jännä, et kolmaskin ois meinannu tulla, vieläköhän sen kohdalta voi tulla yllätyksiä :grin Mitä sun puoliso tuumasi kaksosista? :)

Täällä kp13 ja ovulaation merkkejä ilmassa, kävin ostaa o-testejä ja jo aika vahva viiva tuli :)
 
Onnea Jesssu!!! :Heartred:Heartred Ihanaa että lykästi ja onnistuitte! Kaksin kerroin onnea sinulle ja toivon että molemmat pysyvät loppuun asti mukana!
 
Onnesta sekaisin ollaan :Heartred
Kolmaskin siellä oli yrittänyt kun pussi oli mutta ketään ei (onneksi :hilarious:) näkynyt sisällä.

Mähän oon siis itsekin kaksonen niin ei onneksi IHAN vieras asia ole:Heartred

Huh, nyt vaan toivotaan että saadaan vaavit sylkkyyn asti:Heartred

Ainii oot kaksonen! Onko tää nyt sit perinnöllistä vai siksi kun Sul oli niin monta follia? Mä en paljoa ymmärrä noista kaksoshommista :bag: ehkä hyvä ettei kolmatta tule:shy: tsemppiä kyllä ne syliin tulee:Heartred varmaan ennen joulua jo :p
 
Jesssu, Jes ihania hyviä uutisia, onnea!! :Heartred mitä jos se kolmaskin vielä yllättää, luin joku aika sitten jutun jossa oli kolme näkynyt alkuraskauden ultrassa, mutta kahden syke vain. Myöhemmin huomattiin että kolme on kuitenkin tulossa. :nailbiting::grin

Huomenna ultrataan, sillon kp11. Ovistesti haalea vieläkin, alko vähän fiilikset laskea. :sour:
 
Jesssu, Jes ihania hyviä uutisia, onnea!! :Heartred mitä jos se kolmaskin vielä yllättää, luin joku aika sitten jutun jossa oli kolme näkynyt alkuraskauden ultrassa, mutta kahden syke vain. Myöhemmin huomattiin että kolme on kuitenkin tulossa. :nailbiting::grin

Huomenna ultrataan, sillon kp11. Ovistesti haalea vieläkin, alko vähän fiilikset laskea. :sour:

Jospa se sitten nopeasti tummuu kun ovis on korvilla :)

Mua ärsyttää kun ovistesti näin tumma kp5. Siis ehkä olis aina, harvoin tähän aikaan teen testejä. Mutta eiks letrojen pitäis laittaa estrogeenitkin nollaan..luulis että ois blanco testi..vai lähestyykö vaihdevuodet :nailbiting::sorry:
 

Liitteet

  • 20200511_201507.jpg
    20200511_201507.jpg
    16.7 KB · Katsottu: 123
Ainii oot kaksonen! Onko tää nyt sit perinnöllistä vai siksi kun Sul oli niin monta follia? Mä en paljoa ymmärrä noista kaksoshommista :bag: ehkä hyvä ettei kolmatta tule:shy: tsemppiä kyllä ne syliin tulee:Heartred varmaan ennen joulua jo :p
Se on perinnöllinen ominaisuus, että kasvaa useampi follikkeli kerralla. Tosin kyllä letrozol ja muutkin lääkkeet sitä joillekin aiheuttavat.
 
Hei tännekkin pitkästä aikaa, vähän kuulumisia.

Varhaisultrassa käyty tänään rv 6+4 :Heartred
Jos kaikki menee hyvin meitä on loppuvuodesta neljä. :Heartred
Kaksosia siis pukkaa! Molemmilla sydämet sykki hienosti ja erimunaiset ovat :Heartblue:Heartpink:Heartred
Huimasti onnea! Vähän odotan vielä, että seuraavassa ultrassa löytyy vielä lisää, kun folleja kerran viisi oli... :angelic:
 
Täällä kp1, letrojen kanssa vissiin jokku niagaramenkkulit huoh :dead:
Nyt vaan toivotaan että ei tuu migreeniä ettei tarvis mitään lääkkeitä ottaa...
Onko teillä muilla hormooni häiriöisillä muita sairauksia? Mulla on myös psoriasis ja oon miettiny että onkohan se tavallista hormooni ongelmaisille?
 
Ultrassa näkyi yksi ainokainen mutta hyvännäköinen folli. :grin Ovistesti tyhjää ympyrää vielä.. Lisäksi mulla vähän herttamainen kohtu, mutta ei pitäs vaikuttaa kun on yks lapsi jo onnistuttu saamaan. Huomenna pistän ovitrelle ja loppukierrosta taas terolut ja ovitrellen yksittäiset naksut tukemaan. Epäilee että ongelma voi olla kiinnittymisessä, bakteeritasapaino kohdussa ja jotai. Noh tämä oli vika letrokierto nyt sitten, jos tästä ei tärppää niin tutkitaan mies ja tehdään uusi suunnitelma, vaihdetaan letrot pistoksiin. :nailbiting: ja kuulema yksittäiset naksauksen ovitrellea ei pitäisi näkyä testissä lääkärin mukaan.
 
Ultrassa näkyi yksi ainokainen mutta hyvännäköinen folli. :grin Ovistesti tyhjää ympyrää vielä.. Lisäksi mulla vähän herttamainen kohtu, mutta ei pitäs vaikuttaa kun on yks lapsi jo onnistuttu saamaan. Huomenna pistän ovitrelle ja loppukierrosta taas terolut ja ovitrellen yksittäiset naksut tukemaan. Epäilee että ongelma voi olla kiinnittymisessä, bakteeritasapaino kohdussa ja jotai. Noh tämä oli vika letrokierto nyt sitten, jos tästä ei tärppää niin tutkitaan mies ja tehdään uusi suunnitelma, vaihdetaan letrot pistoksiin. :nailbiting: ja kuulema yksittäiset naksauksen ovitrellea ei pitäisi näkyä testissä lääkärin mukaan.

Mä oon kans miettiny tota bakteeritasapainoa.. millähän se selviäis ja miten sen voitais? Papa ja jotkut maitohapot?
 
Mua ottaa päääähän!!! :sad001
Ei annettu letro reseptiä ees yksityiseltä! Ja terolutitkin käski jättää.. vaikka yks kierto vasta syöty :sad001 ei tullu ovista.. menkat tuli ku piti.. Mikä hemmetin idea on saada mut luovuttamaan???? :'(
 
Mua ottaa päääähän!!! :sad001
Ei annettu letro reseptiä ees yksityiseltä! Ja terolutitkin käski jättää.. vaikka yks kierto vasta syöty :sad001 ei tullu ovista.. menkat tuli ku piti.. Mikä hemmetin idea on saada mut luovuttamaan???? :'(
Kävitkö lapsettomuus asioihin erikoistuneella gynella? Miksi käski jättää terolutit?
 
Takaisin
Top