Raskaaksi 2019

Täällä ollut eilisestä asti niin kova migreeni, et tuntuu et pää hajoo :blackeye:
Ei auta lepo, syöminen, juominen, lääke - ei mikään :arghh: mut olihan tää odotettavissa, nimittäin 3kk ei ole migreeniä keskenmenon jälkeen ollutkaan.. Nyt on sitten vissiin senkin edestä :mad:
En tiedä, johtuisko myös osittain näistä allergialääkkeistä, et jos tuo isompi lääkeannos (40mg) pahensi tilannetta. Tarvii varovaisesti kokeilla vähennystä, et jos 10mg ottais aamulla ja toisen 10mg illalla, jos siltä näyttää.
Oviksesta ei tietoakaan, voihan se olla et tän lääkkeen kanssa ei paljoa ovuloida :meh:

Mut eipä täällä muuta.
Toivottavasti vappuna sais alkunsa mahdollisimman monta plussaa :grin

Aargh ovistestit tummenee mutta CB early nega! :sorry: 3 minuutissa siihen tuli maailman haavein viivanpaikka, eli selkee nega. Dpo10 nyt. En ymmärrä..saankohan edes vuonna 21 vauvaa..:sad010

Liitteet

• 20200430_074839.jpg
    20200430_074839.jpg
    18.1 KB · Katsottu: 162
Aargh ovistestit tummenee mutta CB early nega! :sorry: 3 minuutissa siihen tuli maailman haavein viivanpaikka, eli selkee nega. Dpo10 nyt. En ymmärrä..saankohan edes vuonna 21 vauvaa..:sad010

Eiks ovistestit aina tummene loppukierrossa? Tai tässä uskossa oon ainakin ollut.

Eiks ovistestit aina tummene loppukierrossa? Tai tässä uskossa oon ainakin ollut.

Joo mut en tiennyt et näin paljoa :bag:

Mutta husiin soitettu! Hoitaja soittaa tänään mulle, tiedustelin milloin vois saada ajan ensikäynnille. Sihteeri ei osannut sanoa muuta kuin et pikkuhiljaa alkavat kutsumaan porukkaa ja tulee lisää väkeä töihin.

Voishan se vielä plussaksi muuttua, mutta ymmärrän:Heartred

mä oon mun molemmista raskauksista(myös tuulimunasta) tiennyt että oon raskaana jo paljon ennen plussaa. Sitä tunnetta on mahdoton selittää, mut on vaan erilainen. Tässä yrityksessä sitä fiilistä ei oo tullut kertaakaan, ei myöskään plussia:bag:

Ei vieläkään ovisplussaa. Alan hermostua ja sit alan hermostua itseeni, kun stressaan tästä näköjään näin paljon... Nyt on vasta kp13 et ei mulla yleensäkään oo näin aikaisin ovisplussaa (tai no kerran on ollut), mut lääkäri sano niiden follien koon perusteella et torstaina tai perjantaina olis ovis... Joten nyt pelkään et sitä plussaa ei edes tuu ja munarakkulat vaan surkastuu ja menee pieleen tääki.

Voishan se vielä plussaksi muuttua, mutta ymmärrän:Heartred

mä oon mun molemmista raskauksista(myös tuulimunasta) tiennyt että oon raskaana jo paljon ennen plussaa. Sitä tunnetta on mahdoton selittää, mut on vaan erilainen. Tässä yrityksessä sitä fiilistä ei oo tullut kertaakaan, ei myöskään plussia:bag:

No siks mäkää en usko et nytkään plussaa, ei tunnu mitenkään erityiseltä.. vaikka ei kyl ekassakaan, mut sillon en yhtään osannu tälleen ajatella ja tutkia kroppaa. Tai oli aavistus kun alko jotain oireita mut en tiedä tarkalleen mikä dpo. Tuntuu et niin monilla kiinnittyminen tapahtuu dpo5-dpo8 et en usko enää että vois kiinnittyä.
Nyt riippuu vähän siitä, mitä hoitaja sanoo, et uskallanko alottaa letroja ens kierrossa.

Vausa kyl se ovis viel tulee!

aika on touko-kesäkuun vaihteessa!! Iiks. Eli inssi ois varmaan vasta loppuvuodesta tai aikaisintaan syksyllä..pakko varmaan malttaa oottaa sinne eikä mennä yksityiselle :p siis miehen mielestä :grin saan syödä letroja odotellessa!
Ja jes hoitaja sanoi et liian korkee tsh mulla!! Vihdoinkin joku reagoi. Saa nähä mitä se on ens kuussa

Zarar, migreeni on niin hanurista. Mulla on ollut pari vuotta sitten tosi pahoja kohtauksia, ei auttanu lääkkeet niin jouduin useasti sairaalaan yöksi. Siellä sai jotain lääkesekoitusta suoraan suoneen joka aina katkasi kohtauksen. Jos ei ala menemään sulla ohi niin soita ihmeessä lääkäriin, kauheeta kärvistellä pää kivussa useamman päivän. :sad001

Jee ajatelkaa jos ootte takas jo hoidoissa pikapuoliin! Sit se plussa aalto! :rolleyes:

Mä oon just hakemassa meidän koiraa pois ellistä, siitä tuli palliton :angelic:

Zarar, migreeni on niin hanurista. Mulla on ollut pari vuotta sitten tosi pahoja kohtauksia, ei auttanu lääkkeet niin jouduin useasti sairaalaan yöksi. Siellä sai jotain lääkesekoitusta suoraan suoneen joka aina katkasi kohtauksen. Jos ei ala menemään sulla ohi niin soita ihmeessä lääkäriin, kauheeta kärvistellä pää kivussa useamman päivän. :sad001

Juurikin näin! Mikään ei muuten voita sitä tunnetta, kun ensin istuu päivystyksessä pussi päässä tai vaihtoehtoisesti pää pussissa ja sitten saa pakaraan ensimmäisen shotin, lääkekupillisen nappuloita ja Voltaren tiputuksen kanyyliin :whacky011 Ja sit siinä lääkepäissään tuntee kuinka migreeni "sulaa" pois.

Vieläkin käyn lukemassa täällä kaikkien kuulumisia:)

Onnea NewMoon poikalupauksesta!:)

Ja plussatuulia kaikille, toivottavasti myös hoidot alkaisi taas mahd. pian kaikille ketkä niissä on tai menossa!:Heartred

Omaa napaa, nt-ultra takana ja myös seulonta-tulokset tuli, kaikki hyvin ja nyt jo 13+2 :)

aika on touko-kesäkuun vaihteessa!! Iiks. Eli inssi ois varmaan vasta loppuvuodesta tai aikaisintaan syksyllä..pakko varmaan malttaa oottaa sinne eikä mennä yksityiselle :p siis miehen mielestä :grin saan syödä letroja odotellessa!
Ja jes hoitaja sanoi et liian korkee tsh mulla!! Vihdoinkin joku reagoi. Saa nähä mitä se on ens kuussa

Jeee sä soitit! :grin ja kannatti:woot: tai tietty oisitte saanu ajan postissakin piakkoin mutta kyllä asioiden eteneminen piristää kuitenkin. Ja ihanaa että tuohon tshkin reagoitiin:smug:

Ei vieläkään ovisplussaa. Alan hermostua ja sit alan hermostua itseeni, kun stressaan tästä näköjään näin paljon... Nyt on vasta kp13 et ei mulla yleensäkään oo näin aikaisin ovisplussaa (tai no kerran on ollut), mut lääkäri sano niiden follien koon perusteella et torstaina tai perjantaina olis ovis... Joten nyt pelkään et sitä plussaa ei edes tuu ja munarakkulat vaan surkastuu ja menee pieleen tääki.

Mäkin haluun uskoa et ovisplussa vielä tulee :) onko mitään sitä ennakoivia oireita? Ja onko viiva tummumaan päin jo?

Niin ja Vausa ei se ovisplussa välttämättä heti tuu vaikka folli koonsa puolesta oiskin kypsä, esim. mulla ollut folli muistaakseni joku 25mm kun vasta tuli ovisplus. Eikä lapsettomuuslääkäri siitä mitään erityistä maininnut et olis huono juttu yms.

Kysistä ei oo vieläkään soitettu takaisin :shifty: pakko soittaa sinne uudestaan tänään, toivottavasti ehtivät sit reagoida kun nyt pitkä viikonloppu ja mullakin jo kp 48, että kai se uusi kierto sieltä jossain vaiheessa on tulossa. Kropassa ei kyllä tapahdu taas yhtään mitään, mutta en nyt kyllä suostu millään mihinkään megakiertoon :dead:

Mäkin haluun uskoa et ovisplussa vielä tulee :) onko mitään sitä ennakoivia oireita? Ja onko viiva tummumaan päin jo?
Kiitos! :Heartred Tänään on ollu runsasta valkovuotoa aamulla, ehkä se enteilee ovista! Seksihaluja on myös ollut ja seksin aikana kosteaa. Ehkä se sieltä tulee. Hain ovitrellenkin valmiiksi.

Niin ja en tiedä viivoista, kun oon käyttänyt sitä digitaalista kaksoshormonia... Mun nähdäkseni siinä oli tosi vahvat viivat jo joskus tiistaina mut ei silti näyttänyt plussaa, en tiedä voiko siinä katsoa niitä viivoja ollenkaan?

Oon pahoillani jos tää on jollekin ihan liikaa informaatiota (ei kannata lukea enempää jos ei tykkää eritejutuista), mutta en oo enää varma mikä on ovislimavuotoa ja mikä spermaa. :laughing001 On nyt tullu paljon pupuiltua, ja mulla jostain syystä yleensä kestää ennen kuin spermat tulee ulos, varsinkin nyt kun oon "valutellut pää alaspäin niitä mahaan", tai miten se mieheni sanoikaan.

Takaisin