Raskaaksi 2019

Höh Jannn :sad001

Tuliskohan tänään HUSista jotain infoa, että jatkavatko hoitoja.. Toki mulla on ens viikolla keskenmeno verikokeita, että voihan niissäkin olla jotain häikkää miks ei päästä jatkamaan..

Kysyitkö husista? Mihin hoitoon te olette jatkamassa?

Piti äsken ihan laskea mikä kp on, en oo nyt yhtään jaksanut seurailla. Näköjään 10. Letrot on popsittu, ja mun ois pitänyt varata seuranta ultraa johonkin yksityiselle mut mä en oo ehtinyt enkä enää jaksa. Kuinkahan iso moka tää on:sorry:

Käytiin tänään taas asuntonäytössä, olisi remppa kohde. Taidetaan jättää tarjousta, saisi ainakin reilusti muuta ajateltavaa kesän ajaksi kun pääsisi laittamaan asuntoa mieleiseksi. Mies ja oma isäni ovat onneksi molemmat raksa myyriä, taidan itse keskittyä vain sisustamiseen sitten lopuksi:p

Meillä kanssa tänään mun kämpässä yksityinen näyttö, jos menisikin tänään kaupaksi päästäisi suunnittelemaan nyt tämän talon ostoa ja voi että kun ois ihana alottaa remppaaminen! Sais jotain muuta ajateltavaa. Mies on tosin kans raksamyyrä ja on niin helvetin tarkka että saisinkohan edes maalata terassia :hilarious: Toivottavasti saatte nyt teillä tärppää kämpän kanssa! :angelic:

Toivotaan nyt että ne hoidot aloitettaisiin kaikkialla niin saadaan vihdoin se plussa aalto :angelic:

Jannn pahoittelut negasta, mutta voi vielä tilanne muuttua :angelic::woot:

On: kp2 tänään, kävin eilen hakeen kuukupin. Tuntuu että tänään aukee hanat vasta kunnolla kun mahakipuja ollu jo 3pv. Mies alkoi popsimaan onneksi monivitskuja mukisematta :angelic: Pääsin takas vanhaan työpaikkaan ja olo on heti fiilikseltään parempi. Anoin lauantaiksi lomapäivän ja ajateltiin miehen kaa juhlistaa vappua perjantaina kun meillä on lapsivapaa:woot:

Kp 6 ja edelleen vuotaa eikä loppua näy, mitkäköhän supermenkat nääkin on olevinaan :banghead:

Dpo8 ja teinkin negan pois alta. Alkaispa menkat huome :mad: mut tuskin ku syön teroja, ainaki viel päivän pari..
Muoks, ainaki sofiin voi taas luottaa :finger:
Niin aikasta, että toivottavasti muuttuis vielä. :smiley-angelic001

Vähän pelottaa, et vaikka hoidot nyt alkais, niin kun tää korona varmaan vielä pahenee, niin sit taas jäihin:arghh:

Dpo8 ja teinkin negan pois alta. Alkaispa menkat huome :mad: mut tuskin ku syön teroja, ainaki viel päivän pari..
Muoks, ainaki sofiin voi taas luottaa :finger:

Mul tuli täst kuvast mielee ku ennen aina laitoin just raskaus ja ovistestit noin allekkain ja olin aina välilä innoissani et nyt haamuilee ku raskaustesti imas väriä ovistestistä. Nyt tajunnu pitää erillään ettei vaan käy niin, turhaa elätteli toivoa ja monesti :hilarious: hohhoijaa miten en tajunnu sitä koskaan.

Mut dpo8 on tosi aikasin :bored:
eihän se välttämättä olisi edes kiinnittynyt vielä :scratch
tsemppiä :Heartred

Mul tuli täst kuvast mielee ku ennen aina laitoin just raskaus ja ovistestit noin allekkain ja olin aina välilä innoissani et nyt haamuilee ku raskaustesti imas väriä ovistestistä. Nyt tajunnu pitää erillään ettei vaan käy niin, turhaa elätteli toivoa ja monesti aikasemmin :hilarious: hohhoijaa miten en tajunnu sitä koskaan.

Mut dpo8 on tosi aikasin :bored:
eihän se välttämättä olisi edes kiinnittynyt vielä :scratch
tsemppiä :Heartred

Laitoin ne lähekkäin vaan kuvaa varten :) joo kävi Mieles kans et voiko ne vaikuttaa toisiinsa. Ihan nega se rtesti oli kyllä. Aina vaan niin masentavaa nähdä se, vaikka voisi vielä muuttua..mut ei ole uskoa.
Kiitos kaikille :Heartred

Vähän pelottaa, et vaikka hoidot nyt alkais, niin kun tää korona varmaan vielä pahenee, niin sit taas jäihin:arghh:

Joo sama, että kuinka monesti tässä vielä vedetään matto jalkojen alta. Mut silti, odotan kyl et pääsis jatkaa jo. Btw, ei oo tullut vastausta...

Joo sama, että kuinka monesti tässä vielä vedetään matto jalkojen alta. Mut silti, odotan kyl et pääsis jatkaa jo. Btw, ei oo tullut vastausta...

Höh..niin pääsispä jo..onkohan mulla mitään mahiksia suoraan ivf? Jos nyt ensin pääsis joskus sinne ensikäynnille..ehkä kerkeen yksityisellä tehdä parit inssit ennen julkista, sit luulis pääsevän ivf, mutta ties millon sekin koittais sit..

Höh..niin pääsispä jo..onkohan mulla mitään mahiksia suoraan ivf? Jos nyt ensin pääsis joskus sinne ensikäynnille..ehkä kerkeen yksityisellä tehdä parit inssit ennen julkista, sit luulis pääsevän ivf, mutta ties millon sekin koittais sit..

Onko sun miehestä otettu testejä?

Sit uskoisin että inssit on ne mistä lähdetään liikkeelle, koska ei oo syytä mennä suoraan IVF..

Niin..yritystä kohta 2v ja ensi vuonna ikää 35v.. mut joo ehkä yksityisellä inssit..

Mä olen optimisti, ja uskon ettei tän laajuisia sulkuja ns. tavalliseen terveydenhuoltoon enää tule. Tämän nykyisen sulun tarkoitehan oli osaltaan hillitä tartuntojen määrää siksi, että sairaalat pystyisivät paremmin varautumaan suuriin potilasmääriin ja tehohoitoon. Nythän niitä hommia on osaltaan laitettu uusiksi, hankittu uutta kalustoa jne, niin uskon että pystyvät pitämään tavallisia poleja auki vaikka korona jatkuisikin.

Se on sitten ehkä eri asia, mitä mieltä se Euroopan lisääntymislääketieteen seura (tai mikä olikaan :hilarious:) on mieltä hoitojen jatkamisesta. Mun mielestä kyllä vähän tekopyhää heiltä, jos suosittelevat edelleen hoitojen jäissä pitoa, vaikka normaalille raskautumiselle ei ole annettu mitään kieltoja tai kehotuksia.

Tulipas jotenkin tönkköä tekstiä, koko päivän kirjoittanut ranskaksi esseetä eikä näköjään suomi ihan suju :hilarious::hilarious:

Se on sitten ehkä eri asia, mitä mieltä se Euroopan lisääntymislääketieteen seura (tai mikä olikaan :hilarious:) on mieltä hoitojen jatkamisesta. Mun mielestä kyllä vähän tekopyhää heiltä, jos suosittelevat edelleen hoitojen jäissä pitoa, vaikka normaalille raskautumiselle ei ole annettu mitään kieltoja tai kehotuksia.

Se ESHREhän on nyt myös suositellut hoitojen jatkamista. Sinänsä tuntuu kyllä hullulta, että miksi ensin suositeltiin lopettamista ja nyt jatkamista - mitä niin merkittävää uutta tietoa tässä välillä on muka tullut? Toki epidemia nyt rajoitusten vuoksi tasaantunut, mutta oletuksenahan on, että sitten kun rajoituksia poistetaan niin tartuntamäärätkin taas kasvaa. Ei sillä, tosi hyvä että hoidot avataan ja kaikkihan tässä koko ajan joutuu tekemään päätöksiä vajavaisella tiedolla. :/

Takaisin