Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Höh Jannn
Tuliskohan tänään HUSista jotain infoa, että jatkavatko hoitoja.. Toki mulla on ens viikolla keskenmeno verikokeita, että voihan niissäkin olla jotain häikkää miks ei päästä jatkamaan..
Piti äsken ihan laskea mikä kp on, en oo nyt yhtään jaksanut seurailla. Näköjään 10. Letrot on popsittu, ja mun ois pitänyt varata seuranta ultraa johonkin yksityiselle mut mä en oo ehtinyt enkä enää jaksa. Kuinkahan iso moka tää on
Käytiin tänään taas asuntonäytössä, olisi remppa kohde. Taidetaan jättää tarjousta, saisi ainakin reilusti muuta ajateltavaa kesän ajaksi kun pääsisi laittamaan asuntoa mieleiseksi. Mies ja oma isäni ovat onneksi molemmat raksa myyriä, taidan itse keskittyä vain sisustamiseen sitten lopuksi![]()
Toivottavasti saatte nyt teillä tärppää kämpän kanssa! :angelic:

Kysyitkö husista? Mihin hoitoon te olette jatkamassa?
Niin aikasta, että toivottavasti muuttuis vielä.Dpo8 ja teinkin negan pois alta. Alkaispa menkat huomemut tuskin ku syön teroja, ainaki viel päivän pari..
Muoks, ainaki sofiin voi taas luottaa![]()

Dpo8 ja teinkin negan pois alta. Alkaispa menkat huomemut tuskin ku syön teroja, ainaki viel päivän pari..
Muoks, ainaki sofiin voi taas luottaa![]()
hohhoijaa miten en tajunnu sitä koskaan.

Mul tuli täst kuvast mielee ku ennen aina laitoin just raskaus ja ovistestit noin allekkain ja olin aina välilä innoissani et nyt haamuilee ku raskaustesti imas väriä ovistestistä. Nyt tajunnu pitää erillään ettei vaan käy niin, turhaa elätteli toivoa ja monesti aikasemminhohhoijaa miten en tajunnu sitä koskaan.
Mut dpo8 on tosi aikasin
eihän se välttämättä olisi edes kiinnittynyt vielä
tsemppiä![]()

Vähän pelottaa, et vaikka hoidot nyt alkais, niin kun tää korona varmaan vielä pahenee, niin sit taas jäihin:arghh:
Joo sama, että kuinka monesti tässä vielä vedetään matto jalkojen alta. Mut silti, odotan kyl et pääsis jatkaa jo. Btw, ei oo tullut vastausta...
Höh..niin pääsispä jo..onkohan mulla mitään mahiksia suoraan ivf? Jos nyt ensin pääsis joskus sinne ensikäynnille..ehkä kerkeen yksityisellä tehdä parit inssit ennen julkista, sit luulis pääsevän ivf, mutta ties millon sekin koittais sit..
Onko sun miehestä otettu testejä?
On viime syksynä ja sillon oli hyvä tulos.. ja mä oon käyny aukkarissa
Sit uskoisin että inssit on ne mistä lähdetään liikkeelle, koska ei oo syytä mennä suoraan IVF..
) on mieltä hoitojen jatkamisesta. Mun mielestä kyllä vähän tekopyhää heiltä, jos suosittelevat edelleen hoitojen jäissä pitoa, vaikka normaalille raskautumiselle ei ole annettu mitään kieltoja tai kehotuksia.Se on sitten ehkä eri asia, mitä mieltä se Euroopan lisääntymislääketieteen seura (tai mikä olikaan) on mieltä hoitojen jatkamisesta. Mun mielestä kyllä vähän tekopyhää heiltä, jos suosittelevat edelleen hoitojen jäissä pitoa, vaikka normaalille raskautumiselle ei ole annettu mitään kieltoja tai kehotuksia.