Huhtikuun höpötykset

Voimia webu :Heartred

Miusta tuo pakkaus oli ihana. Otetaan varmasti tällä kertaa. 2012 esikoiselle otin, 2015 jäi väliin kun en kokenut tarpeellisena, mutta tää on kyl kiva ja kaikki ne hoitotarvikkeet pitäis muutenki hommata. Vaatteet vaikutti myös kivan neutraaleilta, kun tää kolmosen sukupuoli pidetään yllärinä, ompaha sit ihan kunnon jouluyllätys kaikille :Heartred
 
Jännät nämä olot. Tehtiin eilen illalla pizzaa, söin kaksi palaa ja olin aivan tukossa. En voi syödä kerralla paljoa ja sitten taas kun syö vähän kerralla ja on ok olo, niin saa jo tunnin päästä olla jotain syömässä. Hampaat kiittää. Varsinkin nyt kun kauhea jano koko ajan ja osa nesteestä juotava kivennäisvetenä kun perusvesi ei vaan uppoa.
 
Äitiyspakkausessa oli joitain tosi kivoja ja toisaalta joitain mitkä ei tulisi meillä käyttöön, oli tyttö tai poika. Esikoisellakin jäi äitiyspakkauksen (2016) vaatteet kietaisubodeja, makuupussia ja kypärämyssyä lukuunottamatta lähes käyttämättä. Otan mieluummin rahana.
 
Voimia Webulle ja muille mahdollisesti samassa tilanteessa oleville... :Heartred Enkeleiden vanhemmat ryhmää täällä foorumilla joku suosittelikin jo, sieltä itse sain aikanaan tosi paljon vertaistukea, ja helpotti lukea muiden kokemuksia.

Äitiyspakkaus oli ihan kiva, jotkut asiat olisi 2019 laatikossa olleet enemmän mieleen - se itse laatikko oli kivempi kuosi ja vaalean harmaa toppahaalari ton tumman sijaan raikkaampi, mut sit taas yleinen sävymaailma tossa 2020 laatikossa miellyttää enemmän. Ehdottomasti otetaan se sit kun ollaan joskus niin pitkällä. Esikoista kun odotetaan niin mitään ei oo vielä valmiina, äitiyspakkauksesta saa kätevästi monet perusjutut. Plus tykkään siitä ideasta tosi paljon, aivan super hienoa, että meillä Suomessa on tällainen systeemi! :happy: Joten ehdottomasti haluan meillekin sen muiston :Heartblue
 
Voimia Webulle ja muille mahdollisesti samassa tilanteessa oleville... :Heartred Enkeleiden vanhemmat ryhmää täällä foorumilla joku suosittelikin jo, sieltä itse sain aikanaan tosi paljon vertaistukea, ja helpotti lukea muiden kokemuksia.

Äitiyspakkaus oli ihan kiva, jotkut asiat olisi 2019 laatikossa olleet enemmän mieleen - se itse laatikko oli kivempi kuosi ja vaalean harmaa toppahaalari ton tumman sijaan raikkaampi, mut sit taas yleinen sävymaailma tossa 2020 laatikossa miellyttää enemmän. Ehdottomasti otetaan se sit kun ollaan joskus niin pitkällä. Esikoista kun odotetaan niin mitään ei oo vielä valmiina, äitiyspakkauksesta saa kätevästi monet perusjutut. Plus tykkään siitä ideasta tosi paljon, aivan super hienoa, että meillä Suomessa on tällainen systeemi! :happy: Joten ehdottomasti haluan meillekin sen muiston :Heartblue

Esikoiselle äitiyspakkaus on kyllä todella kiva! Meille ainakin tosi tärkeiksi tuli vauvanharja ja kynsisakset.
 
Esikoiselle äitiyspakkaus on kyllä todella kiva! Meille ainakin tosi tärkeiksi tuli vauvanharja ja kynsisakset.

Joo, paljon käytännöllisiä perustarvikkeita ja - vaatteita. Meillä oli käytössä melkein kaikki paitsi ulkohaalarit. Sitä pussia käytin vauvan köllöttelymattona, kun olimme jossain käymässä, sillä sen saa kokonaan auki.

Meillä on tosi paljon kaikkea esikoisen jäljiltä, joten ihan kauheasti ei tarvitse ostaa, paitsi jos nyt jotain kivaa haluaa huvikseen hommata. Ja uusi äitiyspakkaus täydentää mukavasti vanhoja vaatteita uusilla.

Vähän ehkä kuitenkin meen asioiden edelle. :grin Toivottavasti kaikki nyt vaan menisi hyvin.
 
pakko mainostaa mikä oli meille ihan paras äpakkauksessa! se haalari nimittäin.
saa pussiksi ja haaroista aukee sekä olilta saa hyvin vedettyä kaukalon/istuimen vyöt.
tavan toppapuvussahan istuimessa ei saa matkata mutta tämmöisiä en ole muualla nähnyt kuin tuossa äpakkauksessa. suuri suositus tälle siis.
 
Mihin ootte saanu ekan ultran, jos ette oo varaillu varhaisultraa? Mille viikoille siis? En malta oottaa ultraa, mut laskeskelin et varmaan kesäkuun alkuun menee :confused: Miten siihen asti jaksaa tätä jännitystä?
 
Mä otin kans 2012 esikoiselle mut sillon saatiin se 2011 paketti kun oli vielä jäljellä :banghead:
En tykänny yhtään siitä paketista.


Voi eii, meille onneks tuli se sen vuoden, kun esikoinen on heinäkuinen ei siitä kyl kovin montaa vaatetta varmaa pidetty, kun osa oli todella oudonmallisia ja tyttö pitkäselkäinen nii ne ei istunu ollenkaa hänelle. Pikkuveljellä sit oli käytössä useammat.
Mut nyt onneks on noita kietasubodyja nii nuo luulis olevan käytössä hyvät. 2012 oli varmaan vaan yks kietasumallinen ja se ehkä niitä harvoja mitä pidettiin :rolleyes:
 
Neuvolaan soitettu nyt viimein :rolleyes: ens maanantaina soittelee se neuvolatäti ja sitten varataan se eka käyntiaika 1,5h peräti, en kyllä muistanu et noin pitkä aika siihen ekaan käyntiin varataan. Aamupäivät on aika lepposii mut nyt iltapäivästä taas alkaa tää palelu ja ällötys aaltoilee sillee todella randomisti
 
Mihin ootte saanu ekan ultran, jos ette oo varaillu varhaisultraa? Mille viikoille siis? En malta oottaa ultraa, mut laskeskelin et varmaan kesäkuun alkuun menee :confused: Miten siihen asti jaksaa tätä jännitystä?
mulla menny aiemmissa raskauksissa aina sinne rv14:lle. just ja just malttais odottaa jos olis silloin rv11 mut turha toivo ainakin meilläpäin
 
Pitäisi muistaa soittaa neuvola aikaa. Sen jälkeen varan vasta Ultran. Josko huomenna saisi jo soitettua. Pää on niin pahvia koko ajan :woot:
 
mulla menny aiemmissa raskauksissa aina sinne rv14:lle. just ja just malttais odottaa jos olis silloin rv11 mut turha toivo ainakin meilläpäin

Vähän pelkään, että täällä on yhtä huono tilanne :sorry: Eli pahimmillaan odottelen vielä seittemän viikkoa :arghh: Ens pe on se puhelinneuvola, niin pitääpä kattoa, mitä se veikkaa, mihin menee.
 
Mihin ootte saanu ekan ultran, jos ette oo varaillu varhaisultraa? Mille viikoille siis? En malta oottaa ultraa, mut laskeskelin et varmaan kesäkuun alkuun menee :confused: Miten siihen asti jaksaa tätä jännitystä?


Esikoisesta oli heti 12+1 ja kuopuksesta 12+4 eli heti 12 viikon jälkeen...Vähän reiöu 6 viikkoo vielä miulla siis, kun en oo nyt menossa yksityiselle :eek: ihan alkoi jänskättää apua.. :grin mut kyl vähä ahdistaa ku yksin joudun varmaan ajamaanki sinne (70km matka) kun mies joutuu oleen lasten kaa ja ne ei voi tietty sinne tulla edes autoon odottelemaan miehen kanssa, kun sit ihmettelisivät liikaa.. Toivotaan et en oo kovin huonovointinen sillon.
 
Neuvola aika varattu. Laskettu aika päivä aikaistui päivällä, mutta mennään nyt sillä, kun sen mukaan kuitenkin laskevat. Ultra pitäisi vielä varailla parin viikon päähän. Neuvolaan vielä 4 viikkoa. Pitkä on odotella.
 
Oletteko muuten päässeet sinne salaiseen ryhmään? Mä olen viime viikolla jo viestiä laittanut, mutta vielä ei ole kuulunut mitään.
 
Oletteko muuten päässeet sinne salaiseen ryhmään? Mä olen viime viikolla jo viestiä laittanut, mutta vielä ei ole kuulunut mitään.

Salaiseen ryhmään lisäillään tiistai ja perjantai iltaisin, joten josko tänään jo pääsisit! :)
 
Takaisin
Top