Letrozolin käyttäjiä?

Ois kai se digi näyttäny tänään +3 tai ainaki 2-3 jos vitoset ois :angelic: mutta neljäki ois vähän harvinaisempi.
Jessu heti kun oot käyny varhais ultrassa niin tuuthan kertoon ja päästään meät jännityksestä :hilarious:

Paljon onnea Jesssu! Onko teillä riittävästi tilaa vitosille vai pitääkö muuttaa?

Kiitos kaikille myötäelämisestä ja onnitteluista, olette niin ihania:Heartred
Ja tulen heti kertomaan kun selviää ootetaanko yhtä vai kahta (vai kolmea). :hilarious:
Muutto tässä kyllä tulee jos enemmän kun yksi tulee:hilarious:
Mulla on kyllä vahva tunne että vois jopa kaksi olla tulossa, toi hcg:kin nousi vuorokaudessa alle 10:stä yli 25:oops: Ja meillähän on kyllä suvussakin kaksosia, ja siis mähän olen itse kaksonen :grin

En tiedä kuvittelenko mutta paha olo on jo nyt, kamala nälkä kokoajan mutta kaikki etoo :woot:

Kiitos kaikille myötäelämisestä ja onnitteluista, olette niin ihania:Heartred
Ja tulen heti kertomaan kun selviää ootetaanko yhtä vai kahta (vai kolmea). :hilarious:
Muutto tässä kyllä tulee jos enemmän kun yksi tulee:hilarious:
Mulla on kyllä vahva tunne että vois jopa kaksi olla tulossa, toi hcg:kin nousi vuorokaudessa alle 10:stä yli 25:oops: Ja meillähän on kyllä suvussakin kaksosia, ja siis mähän olen itse kaksonen :grin

En tiedä kuvittelenko mutta paha olo on jo nyt, kamala nälkä kokoajan mutta kaikki etoo :woot:

No siinä tapauksessa kasoset ainaki :hilarious: Huippua :Heartred

Mulla pahoinvointi alko heti plussan jälkeen, mutta toisaalta hyvä niin maltoin nt-ltraan asti ootella kun oli niin rajut oireet :hungover: En tiiä onko siinä joku taika kun tietää olevan raskaana niin ne oireet iskee :hilarious:

Menikö sulla Jesssu muuten se Terolut jotenkin isommalla annoksella?

Joo dpo1 aloitin ja 2tbl aamulla ja 2tbl illalla. Nyt ilmeisesti pitää näitä jatkaa jonkin aikaa? Ainakin lääkäri aina sanonut inssistä lähtiessä että jos 2vkon päästä testi neg. lopeta terot, ja jos pos, niin jatka teroja.
Onko muilla ollut tukilääkitystä raskauden alussa?
Soittelen vasta keskiviikkona neuvolaan ja klinikalle. Pakko varmistella vielä muutama päivä:grin

Mulla oli terolut kp15-24 mutta ei se niinku kaiketi tukilääke tarkoituksessa ollu kun normisti ei tullu menkkoja niin oli katkasemassa kiertoa, mutta söin sinne kp24 asti kun ei siitä kuulemma haittaakaan ollu jos oli raskaana.

Joo dpo1 aloitin ja 2tbl aamulla ja 2tbl illalla. Nyt ilmeisesti pitää näitä jatkaa jonkin aikaa? Ainakin lääkäri aina sanonut inssistä lähtiessä että jos 2vkon päästä testi neg. lopeta terot, ja jos pos, niin jatka teroja.
Onko muilla ollut tukilääkitystä raskauden alussa?
Soittelen vasta keskiviikkona neuvolaan ja klinikalle. Pakko varmistella vielä muutama päivä:grin

Jotkut lopettaa kai rv7? Jotkut vasta rv10. Mut et välttämättä tarttis sitä :)
Mites eilinen illanistujaiset? Siis et varmaan juonu mutta vietittekö? Kerroitko kaverille? Miten mies ottanut raskauden?:)

Mullahan iski sit tänään ihan kunnon ovisplus..selvinnee lähipäivinä onko ovis nyt vasta vai raskaus, veikkaan ovista!

Mites eilinen illanistujaiset? Siis et varmaan juonu mutta vietittekö? Kerroitko kaverille? Miten mies ottanut raskauden?:)

Mullahan iski sit tänään ihan kunnon ovisplus..selvinnee lähipäivinä onko ovis nyt vasta vai raskaus, veikkaan ovista!

Onks sulla ovisoireita?? Aika jännä juttu:pompus: aatteleppa jos sieltäki kaksoset ku kaks ovista:hilarious: mä kyl veikkaan et oot raskaana:Heartred

Onks sulla ovisoireita?? Aika jännä juttu:pompus: aatteleppa jos sieltäki kaksoset ku kaks ovista:hilarious: mä kyl veikkaan et oot raskaana:Heartred

No en tiedä, kai nää oireet menis ovikseen ja raskauteen..koko viikon (enemmän) oikeelta jomotellu, ja vähän alaselkääki välillä..ei oikein muuta kai :scratch mut ehkä nyt enemmän ollu limaa ku viikko sit, eli ehkä tää on sit vaan ovis, kerta ei raskaustesti näytä mitään :meh: no huomenna ehkä viisaampi. Jännä et ovis kp24:woot:
Ehkä se eka ovis oli vaan yritys irrottaa, ei ollu näin vahva ku nyt

Täytyy ootella mitä lääkäri sanoo kun soittelen keskiviikkona, ajattelin samalla varata ajan varhaisultraan muutaman viikon päähän.
Joo alkot jäi juomatta ja kerrottiin ystväville, ilta menikin raskautta päivitellessä koko poppoolla mutta ihan kivaa meillä oli! :):Heartred

Mies innoissaan, ei selvästi vielä tajua koko hommaa edes mutta intopiukeena on:hilarious::Heartpink

Oih, jännääääää! :rolleyes:

Jannnilla myös jännät paikat! Missä vaiheessa muilla kierto on? Täällä kp11/26-30. Ovistikut tummuu mut ei plussaa.

Kiva Jesssu ettei tarvinut salailla. Ootteko kertoneet yrityksestä muille?

Kiva Jesssu ettei tarvinut salailla. Ootteko kertoneet yrityksestä muille?

Yrityksestä tietää molempien vanhemmat ja muutamat hyvät ystävät. Omille vanhemmille kerrottiin uutiset jo heti lauantaina kun ovat niin myötäeläneet tällä matkalla ja äidille oon aina soitellut folliultrista sun muista. Miehen vanhemmat ei niin reaaliaikasesti ole mukana tässä ollut niin heille kerrotaan varmaan parin viikon päästä (äitienpäivänä ehkäpä? ).
Ensi viikolla saa väkisin pari ystävää tietää kun tietävät että mulla pitäisi menkat alkaa ja aina infoillaan puolin ja toisin että "blaah, kp1" :grin

Yrityksestä tietää molempien vanhemmat ja muutamat hyvät ystävät. Omille vanhemmille kerrottiin uutiset jo heti lauantaina kun ovat niin myötäeläneet tällä matkalla ja äidille oon aina soitellut folliultrista sun muista. Miehen vanhemmat ei niin reaaliaikasesti ole mukana tässä ollut niin heille kerrotaan varmaan parin viikon päästä (äitienpäivänä ehkäpä? ).
Ensi viikolla saa väkisin pari ystävää tietää kun tietävät että mulla pitäisi menkat alkaa ja aina infoillaan puolin ja toisin että "blaah, kp1" :grin

Ihanaa :Heartred
Ethän jätä meitä vaikka plussasit:grin meinaatko mennä myös LA ryhmään? Onks sulla se joulukuussa? Mul menis tammikuuhun oviksen mukaan jos nyt plussais:angelic:

Ihanaa :Heartred
Ethän jätä meitä vaikka plussasit:grin meinaatko mennä myös LA ryhmään? Onks sulla se joulukuussa? Mul menis tammikuuhun oviksen mukaan jos nyt plussais:angelic:

En jätä jos vaan saan täällä välillä kuulumisia kirjoitella:grin:Heartred:Heartred
Mulla olisi laskettu aika 31.12:hilarious:

Varmasti sitten kun viikkoja vähän kertyy niin uskaltautuu odottavien ryhmiin. Nyt oon ihan paniikissa ja varma että tää menee kesken. Kamalaa:sorry::grin

En jätä jos vaan saan täällä välillä kuulumisia kirjoitella:grin:Heartred:Heartred
Mulla olisi laskettu aika 31.12:hilarious:

Varmasti sitten kun viikkoja vähän kertyy niin uskaltautuu odottavien ryhmiin. Nyt oon ihan paniikissa ja varma että tää menee kesken. Kamalaa:sorry::grin

Ymmärrän! Sama ois täällä, ja olihan mulla keskenmeno vuosi sitten. Hitto jos menis kesken ja alkais vuosi alusta mahdollisesti et pääsis hoitoihin.. sit menisin kyl yksityiselle. Mut en tiedä alkaisko se enää uusiks tällä historialla.
Äh en saa enää unta ja ihme vatsatuntemuksia..toivottavasti liittyy mahd raskauteen etten kärsi turhaan..

Mä just eilen sanoin miehelle että nyt vähän huvittaa miten oon aina aatellu oireista että oonkohan raskaana, sillä nyt kun oon niin nää tuntemukset on ihan erilaisia - ja jos en olisi testiä tehnyt niin olisin 100% varma että oon raskaana.
Kokoajan sellainen menkkamainen särky alavatsalla ja sellaisia outoja nippailuja ihan oudoissa paikoissa vatsaa ettei kyllä ennen ole ollut:grin Vaikka mitä ja millaista alavatsatuntemusta elämän aikana kokenut niin kyllä tää on ihan eri tuntuista:rolleyes:

Toivotaan että käynnistin nyt kunnon plussa-aallon ja tuutte kaikki pian perässä!!! :love7

Tässä vielä tältä aamulta (dpo13) samaisesta CB:n testistä kuvaa joka perjantaina näytti ihan hailuraa.

Liitteet

• IMG_20200420_092214.jpg
    IMG_20200420_092214.jpg
    11.4 KB · Katsottu: 262
Mä just eilen sanoin miehelle että nyt vähän huvittaa miten oon aina aatellu oireista että oonkohan raskaana, sillä nyt kun oon niin nää tuntemukset on ihan erilaisia - ja jos en olisi testiä tehnyt niin olisin 100% varma että oon raskaana.
Kokoajan sellainen menkkamainen särky alavatsalla ja sellaisia outoja nippailuja ihan oudoissa paikoissa vatsaa ettei kyllä ennen ole ollut:grin Vaikka mitä ja millaista alavatsatuntemusta elämän aikana kokenut niin kyllä tää on ihan eri tuntuista:rolleyes:

Toivotaan että käynnistin nyt kunnon plussa-aallon ja tuutte kaikki pian perässä!!! :love7

Tässä vielä tältä aamulta (dpo13) samaisesta CB:n testistä kuvaa joka perjantaina näytti ihan hailuraa.

Onpa nopeesti vahvistunut!

Milloin Jannn testaa?

Takaisin