Raskaaksi 2019

Anteeksi mutta päädyin eilen syystä tai toisesta lukemaan sitä miten hedelmöitys tapahtuu kun siittiö ui ym. Vitsi miten helpolta se kuulostikin sitä lukiessa. Mua Alko oikeen huvittamaan että kuulostaapas helpolta vaikka käytäntö tuntuu olevan ihan erilainen:sick009:whacky011
Toki on monta asiaa mikä siinä voi mennä vikaan mut vitsit sitä lukiessa se tuntu vaan niin helpolta hommalta :think005

Suosittelen kattoo youtubesta englanninkielisen videon hedelmöittymisestä. Siinä on pyritty kuvaamaan aika aidolla tavalla asia ja oli mielenkiintoinen :grin fertilization hakusanalla pitäs löytyä.

Muokattu viimeksi:
Tosin tässä muistutukseksi tammikuulta 2 feikki haamua, tuolloin plussa ei ollu mahdollista ja noin räikeetä antoi, ja sama vaalea alue tuos vieressä. Että negaksi ilmeisesti saa tänkin haamun tulkita o_O
Vielä yks sofi jäljellä. Kattoo koska sen tuhlaan.

Viime kierrossa tein huvikseni sofin testin kp1 ja se oli ihan puhdas. Joten mikä kumma noissa tekee tuon huijari värikertymän o_O

Liitteet

• Screenshot_20200414_115528.jpg
    Screenshot_20200414_115528.jpg
    21.2 KB · Katsottu: 164
Meen muuten kp21 sinne ultraan, sit onki jo Dpo7. Vähän myöhäisempi mitä olin ajatellut, kun tuli vähän puskista tää aikainen ovulaatio:banghead: no ei kai sen väliä. Ei kai sen limiksen nyt Dpo7:kään pitäisi vielä hajota?

Meen muuten kp21 sinne ultraan, sit onki jo Dpo7. Vähän myöhäisempi mitä olin ajatellut, kun tuli vähän puskista tää aikainen ovulaatio:banghead: no ei kai sen väliä. Ei kai sen limiksen nyt Dpo7:kään pitäisi vielä hajota?

Eihän sen pitäis. Toivotaan parasta! Oliko sulla nyt dpo3 vai mikä?

Eihän sen pitäis. Toivotaan parasta! Oliko sulla nyt dpo3 vai mikä?

Ei, ku tänään on ovispäivä, eilen tuli plus, dpo0 siis. Ens ti on ultra:happy: ollaan nyt kaikki niin täs lähekkäin kiertojen kaa, et ei pysy enää perässä mikä kelläkin on:hilarious:

Ei, ku tänään on ovispäivä, eilen tuli plus, dpo0 siis. Ens ti on ultra:happy: ollaan nyt kaikki niin täs lähekkäin kiertojen kaa, et ei pysy enää perässä mikä kelläkin on:hilarious:

No tämä. Mut siis mitä ihmettä miks tuntuu et sun ovisplussasta ois jo päiviä :hilarious: ihan sekasin menee.

Jahas, heti kun lopetin terot ni tiputtelua tulee lisää. :banghead: Alan jo miettiä, et pitäskö yrittää ens kiertoon saada ovulaation induktiota yksityiselle... Tai eihän se vaatis ku sen että aloittaa ja sit tsekkaa ultrassa jossain välissä että kaikki on ok eikä oo kymmentä munasolua irtoamassa? Kun meille on tehty jo kaikki testit. En jaksa enää toivoa sitä luomuplussaa kun joka kierto menee näin... Vaikka tiedän et ei näin yk9 kannattais vielä heittää kirvestä kaivoon. Mitä nyt nopeaa klinikoiden sivuilla katoin, niin ei niissä sanota ettei nyt sais aikoja.

Jahas, heti kun lopetin terot ni tiputtelua tulee lisää. :banghead: Alan jo miettiä, et pitäskö yrittää ens kiertoon saada ovulaation induktiota yksityiselle... Tai eihän se vaatis ku sen että aloittaa ja sit tsekkaa ultrassa jossain välissä että kaikki on ok eikä oo kymmentä munasolua irtoamassa? Kun meille on tehty jo kaikki testit. En jaksa enää toivoa sitä luomuplussaa kun joka kierto menee näin... Vaikka tiedän et ei näin yk9 kannattais vielä heittää kirvestä kaivoon. Mitä nyt nopeaa klinikoiden sivuilla katoin, niin ei niissä sanota ettei nyt sais aikoja.

Siis nytkö sä lopetit ne jo vai miten monta päivää käytit? Mikä dpo? Miks ajattelen et sullaki vasta piinapäivät alussa :hilarious:
Riippuu klinikasta aloittavatko edes induktiohoitoja. Moni joutunut nekin keskeyttämään mutta osa ei eli kantsii kysellä eri klinkoilta jos mahdollista.

Siis nytkö sä lopetit ne jo vai miten monta päivää käytit? Mikä dpo? Riippuu klinikasta aloittavatko edes induktiohoitoja. Moni joutunut nekin keskeyttämään mutta osa ei eli kantsii kysellä eri klinkoilta jos mahdollista.

Siis 10 päivää käytin, dpo11 jo. Tiputtelu alkoi kun olin syönyt teroja pari päivää, mutta pysyi tosi vähäisenä ja varsinkin sen jälkeen kun tuplasin annoksen on pysynyt melkein poissa... Mutta jotenkin tulkitsen tän nyt niin, että ei se oma keltarauhanen siellä kauheasti mitään enää tee vaan valmistautuu menkkoihin jo...

Tyksi ainakin kielsi induktiohoidotkin (öhöm:hilarious: mutta kun nuo letrot tuolla kaapissa poltteli ja omalla kohdalla uskon että aika heikko tuo onnistuminen niilläkään on:bag:) mut näissä hoitojutuissa jyllää tällä hetkellä ihan viidakon lait. Joissain tehdään vielä inssejäkin...

Mä taas lasken tiputteluksi melki kaiken joka on vähänkään ruskeaan viittaavaa. Niinku ennenki oon sanonu mun tiputtelu yleensä alkaa vaaleanruskealla eli on varmaan just vv joka värjäytyny pienellä määrällä vanhaa verta, sit siitä lähtee tummumaan ja runsastumaan pikkuhiljaa ja menee iha ruskeeksi/tummanpunaseksi ja sit alkaa kunnollakin valua pönttöön/suojaan asti muutamia päiviä ennen menkkoja. Joskus tulee myös ihan tuoretta verta välillä.
Ookke, jokainenhan tulkitsee nää asiat ihan niinkuin haluaa :)
Mulla taas tulee ihan hentoisen vaaleanpunertavaa/beigeä vaan ja se ei siitä juurikaan muutu ennenkuin menkat alkaa. Joskus saattaa olla selvästi rusehtavampaa just päivää ennen menkkoja, mut mitään suojia ei tarvita eikä tule mitenkään joka vessareissulla. Eli tosi vähäistä, mutta kyllä sen huomaa tottakai.

Lääkäri soitti äsken ja kirjotti Lutinuksen kokeiluun. Kehotti myös syömään jäljelle jääneet Letrot pois tässä ootellessa, eli meilläpäin OI-hoidot jatkuu. Mulla on ollut kontrolliultra vaan ekassa kierrossa, ehkä siinä on eroja jos seurataan joka kierrossa.

Kokemuksia Lutinuksesta?

Lääkäri soitti äsken ja kirjotti Lutinuksen kokeiluun. Kehotti myös syömään jäljelle jääneet Letrot pois tässä ootellessa, eli meilläpäin OI-hoidot jatkuu. Mulla on ollut kontrolliultra vaan ekassa kierrossa, ehkä siinä on eroja jos seurataan joka kierrossa.

Kokemuksia Lutinuksesta?

Eikös se oo sama lääke ku lugesteron mut eri kauppanimi (?)

Joo o. En tiiä mikä sai mut aamulla laittamaan valkoiset pikkarit jalkaan. Kai joku ihme liikaoptimismi. Tiputtelu alko ja tuli näköjään heti enemmän kuin vaan pyyhkiessä ja värikin oli tumma. Poistun siis piinailijoista jos nyt edes olin siellä :hilarious: :banghead:

Joo o. En tiiä mikä sai mut aamulla laittamaan valkoiset pikkarit jalkaan. Kai joku ihme liikaoptimismi. Tiputtelu alko ja tuli näköjään heti enemmän kuin vaan pyyhkiessä ja värikin oli tumma. Poistun siis piinailijoista jos nyt edes olin siellä :hilarious: :banghead:

Tää on kyl nii pyllystä. Mä oikeesti poltan kaikki mun alusvaatteet kun tää kaikki on joskus ohi:angry4

Mä en koskaan käytä muita kuin mustia alusvaatteita. Joskus ihmettelin, miten kukaan käyttää vaaleita alushousuja, kun niihin väkisinkin jossain vaiheessa tulee pysyvä tahra. No nyt oon tajunnut et muut ei ilmeisesti vuoda ruskeaa mömmöä puolet ajasta.

Mä tein pienen gallupin 2020 ryhmään jos kiinnostaa jakaa ku kiinnostaa miten muilla ovis oireilee noin ilman tikkuja..

Meillä loppu selibaatti ja alkoi uudestaan. Mikä ihme ku oon niin allerginen et kutisi vaan ja tulee joku vaginoosi.. noh, hienosti keskeytetty suoraan sanottuna just siihen hollille. Oletin et mahan päälle. Sorry too much information mut en ymmärrä... Juu selibaatissa oon nyt ku uskon et Flo oikeassa. Tosin lämmöt droppas tänään ja nyt oon energinen lintu joka rakentaa pesää ja leikkoo hiuksia .. huhhuh mitä hormonit saa aikaan :bookworm::rolleyes::anyone

Takaisin