Raskaaksi 2019

Nyt on kyllä monella piinaviikot menossa. Nyt niitä plussia sit oikein kunnolla prkl :hilarious::sign17

En kyllä testaa ennenkun menkat on myöhässä. Jos ei tuu kiinnittymiskipuja en usko että on tärpännyt laughing6 vaikka toki joka raskaus on erilainen. Onko jollain ollut jossain raskaudessa kiinnittymiskipuja ja jossain ei? :happy6

Mulla ei ainakaan ollut.. tai no sillon en tarkkaillut itseäni näin tarkkaan, mutta ei ainakaan tietääkseni ollut.. En halua ajatella, että jos en tunne jotain yhtäkkistä kipua tmv. niin en voi olla raskaanakaan:bag: vaikka aina melkein jotain nippailuja tuntuu o_O varmaan suoli tai keltsi

Mulla ei ainakaan ollut.. tai no sillon en tarkkaillut itseäni näin tarkkaan, mutta ei ainakaan tietääkseni ollut.. En halua ajatella, että jos en tunne jotain yhtäkkistä kipua tmv. niin en voi olla raskaanakaan:bag: vaikka aina melkein jotain nippailuja tuntuu o_O varmaan suoli tai keltsi

Juu sehän on tosi henk kohtasta tuleeko niitä kipuja kiinnittymisestä. Uskon vaan että mulla ollu jo 2 raskaudessa et tulis nytkin :confused: ja juu suolen toiminnan nippailut on saanu mut jo niin monta kertaa epäileen raskautta että viime raskaudessa kun oikeesti nippaili ajattelin että suoli sielä vaan, vaikka olin oikeesti raskaana :smiley-angelic006 ja nyt kivuliaan oviksen jälkeen on kyllä keltsi tuntunut.

Toivon silti niin että saatte ylläriplussan:smiley-angelic001 :dance008 mikä dpo nyt menossa?

Juu sehän on tosi henk kohtasta tuleeko niitä kipuja kiinnittymisestä. Uskon vaan että mulla ollu jo 2 raskaudessa et tulis nytkin :confused: ja juu suolen toiminnan nippailut on saanu mut jo niin monta kertaa epäileen raskautta että viime raskaudessa kun oikeesti nippaili ajattelin että suoli sielä vaan, vaikka olin oikeesti raskaana :smiley-angelic006 ja nyt kivuliaan oviksen jälkeen on kyllä keltsi tuntunut.

Toivon silti niin että saatte ylläriplussan:smiley-angelic001 :dance008 mikä dpo nyt menossa?

Nyt vasta dpo2. Sulla voiskin plussaa kun oot viimeks ollu raskaana :rolleyes:

Nyt vasta dpo2. Sulla voiskin plussaa kun oot viimeks ollu raskaana :rolleyes:

Ollaan sit melkein samoissa! Nooh usko plussaan on kyllä täys 0. Ilonen pikemminkin siitä että ehkä Ovis nyt kuitenkin tapahtu et kroppa toimii ees jotenkin km jälkeen :bookworm: mulla on kaks puikko r-testiä jemmassa ja en kyllä kauheen hevillä ala testaileen :troll:

Mä oon taas niin tylsä etten aio testailla ellei syytä oo :grin
Mulla kun tulee usein 2-3 päivää ennen menkkoja jo sillon tällöin hentoisen beigeä/vaaleanpunertavaa pyyhkiessä niin se jo kertoo kannattaako testausta edes ajatella, yleensä ei. Eipä mee testeihin rahaa! Nyt on yk12 ja oisko multa menny kaks testiä :confused005

Piti ihan laskea että mulla on menossa nyt yk13 ja alussa testailin tosi useasti mutta nyt ei enään kyllä jaksa :singing:

Mä en valitettavasti usko kun ollaaan vanhoja tekijöitä :sorry: kiva jos joku plussais!

Tämä:banghead: aikalailla skeptiseksi on tälle asialle on tullut. En mäkään valitettavasti mihinkään plussa-aalto on usko. Oishan se silti siistiä:grin mut jospa kumminkin joku edes:Heartred

Viimeks oli luteaali vaan 10 päivää niin ens viikon tiistaille ennustelee menkkoja.

Mulla menkat vasta 2viikon päästä :arghh: ärsyttävää, kun tietää jo reilun viikon päästä ettei ole raskaana, sit odotella vielä viikko menkkoja..

Ai no mutta onpas kiva:happy: Juttelitko sillon joulukuisissa? Kun yhtään ei soita mulla kelloja:oops: mun tytär syntyi 25.12, la oli 21. Mikäs tää teidän kakkosen yrityksen tilanne taas olikaan? Anteeks, sama pää kesät talvet:bag: mut hoitoja ilmeisesti sielläkin odoteltiin jatkuvaksi tämän koronahärdellin jälkeen?

On tämä lapsien teko kyllä yks saakeli työmaa:bag: en olis ikinä uskonut, että kun 6 vuotta sitten jätettiin ehkäisy pois ja alettiin yrittämään, että tälle asialle pitää todella uhrata näin paljon aikaa, efforttia ja kyyneleitä:banghead:

En jutellu joulukuisissa :) Meillä on alkioita vielä 4 pakkasessa, joita siirrellään oi-kiertoihin kunhan taas hoidot jatkuu. Lääkkeellisiin kiertoihin mulla tehty aiemmin, mutta niihin en todellakaan enää lähde kun niistä 2 keskenmenoa takana, 6/19 ja 1/20. Nyt Letrojen jälkeen ei oo tiputtelua ollut, koputan puuta!!!

Mulla menkat vasta 2viikon päästä :arghh: ärsyttävää, kun tietää jo reilun viikon päästä ettei ole raskaana, sit odotella vielä viikko menkkoja..
Toi on niin turhauttavaa, mullakin oli ennen esikoista luteaali 16 päivää ja kyllä otti kupoliin venailla menkkoja ikuisuus.

On hyvä pitää ehkäisystä huolen ku ei yritä nyt mut silti miespuolinen kommentti hyvän ehkäisyn löytämisen jälkeen oli et hän nyt tahtoo olla 4 päivää ilman nytte. Mutta mitä jos ovis onkin vasta esim viikon päästä? Kaikki ärsyttää jo tässä vaiheessa karanteenis oloo

On hyvä pitää ehkäisystä huolen ku ei yritä nyt mut silti miespuolinen kommentti hyvän ehkäisyn löytämisen jälkeen oli et hän nyt tahtoo olla 4 päivää ilman nytte. Mutta mitä jos ovis onkin vasta esim viikon päästä? Kaikki ärsyttää jo tässä vaiheessa karanteenis oloo

Ai tahtoo olla ilman seksiä vai ilman ehkäisyä?

Ai tahtoo olla ilman seksiä vai ilman ehkäisyä?
Seksiä. Mut lähinnä mul oli vaan se ajatus et vuosiin ku ei oo ovuloinut ja nyt kun ovuloin niin tuntuu tuhlaukselta ku kroppa pelaa paremmin kuin ikinä. Tää on mun turhautuminen ja kesti pari tuntia miettiä et miks selibaatissa olo muka on vaikeaa

Tämä:banghead: aikalailla skeptiseksi on tälle asialle on tullut. En mäkään valitettavasti mihinkään plussa-aalto on usko. Oishan se silti siistiä:grin mut jospa kumminkin joku edes:Heartred

Sekin ois jo plussa-aalto täs ryhmäs kun yks pitkänmatkalainen plussais :hilarious: ehkä sitä voi toivoa tai jopa uskoa :rolleyes:

En jutellu joulukuisissa :) Meillä on alkioita vielä 4 pakkasessa, joita siirrellään oi-kiertoihin kunhan taas hoidot jatkuu. Lääkkeellisiin kiertoihin mulla tehty aiemmin, mutta niihin en todellakaan enää lähde kun niistä 2 keskenmenoa takana, 6/19 ja 1/20. Nyt Letrojen jälkeen ei oo tiputtelua ollut, koputan puuta!!!

Onpa käynyt tosi ikävä tuuri että kaks keskenmenoa. Ei niitä toivois kellekään, eikä varsinkaan jos on hoidoissa, kun lähtökohtaisesti jo ylipäänsä plussan saaminen on hankalaa:sorry: oliko esikoinen myös hoito alkuinen, jos saa udella?

Heipparallaa pitkästä aikaa! Täällä myös yksi piinailija ilmoittautuu, dpo 3 oman arvion mukaan:). Hetkeen en ole kirjoitellut, taustalla kyllä seuraillut teidän muiden matkaa. Ihanaa kun plussiakin on tullut<3.

Meillä tosiaan myös hoidot nyt jäissä koronan takia. Kaksi tuloksetonta oi-hoitoa takana. Ties sit milloin jatkuu hoidot. Tämä kierto siis luomuna menty. Ollut kyllä pitkästä aikaa hullut himot ja limat:rolleyes:. Toisaalta näillä yrityskierroilla ei oikein jaksa toivoa tai uskoa enää oikein mihinkään. Jotenkin ihmeen rento fiilis silti tällä hetkellä on.

Olispa ihan mahtavaa, että saataisiin nyt kunnon plussa aalto tänne:joyful: Tsemppiä ihan kauheasti teille jokaiselle omiin tilanteisiin!

Mä oon pari päivää ihmetelly että missä himot ja limat (kp13) :bookworm: vai tekeeko mieli vaan jotain kepposia kun mies on yrityksen kannalta kakki 2vk pois kotoolta? Tai sitte mä en ees tuu ovuloimaan tässäkään kierrossa... huomenna soitan sinne terkkariin sitä lähetettä niihin kilppari kokeisiin, katotaan joutuuko tappelee. tuntuu että ne on niin nihkeitä testaamaan ja jos just ja just on siellä rajoilla niin ei aihetta mihinkään :sad001

Takaisin