Raskaaksi 2019

Kiitos tarinasta ja onnea! Oliko siis ihan luomutärppi? En laske teroja :)

Joo luomua tärppäsi :happy: syksystä oon syönyt rautaa (ferrit oli alle 20) thyroksiinia ja dhea:ta. Ehkä joku niistä auttoi tai sitten kuut ja tähdet oli mulle suotuisat tällä kertaa! Toivon sulle todella tärppiä myös, älä luovuta vielä luomu onnistumisen suhteen! Ihmeitä voi tapahtua:Heartpink

Jannn, mulla kans ovis nyt vkl :)

Sofia, on ne one stepit just ihan pelkkää kuraa :grin Ite saanu niillä ihan onnettomia hailuja ja epäjohdonmukaista kehitystä, vaikka pc:llä ihan selviä viivoja ja nimenomaan johdonmukaisesti tummuvia.

Smoothie, ihan mahtavaa että noin mojova plussa pärähti!

Jukkapalmulle tsemppiä piinailuun ja kaikki jäsenet sojossa että plussa tulis! :)

Mrs Cherry, onnea plussasta ja Turvonnelle kanssa? Ihan mahtia!!

Nipa, ei se öljy musta nyt niiiin pahaa ole :D

Jotain muutakin piti kommentoida, mut oon taas urakoinu viime päivinä tuhottoman määrän sivuja, niin ei vaan muista enää.
Me ollaan tosiaan pidetty vähän "taukokiertoa". Vitskuja tosi harvaksetaan, ei greippimehua tms. Hnkinen väsymys nyt yk12.
3 pc:n ovistestiä oli kaapissa, niin ne teen kyllä pois, mut uusia en tähän kiertoon ostanu.
Tänään kp14 ja aamulla tein ekan testin, ei ollu plussa ihan vielä. Illalla teen toisen ja huoman aamulla vikan. Ovis ollu lähes koko yrityksen kp15-16, joten eipä tähän paljoa testailuja edes tarvi. Limaa on jo ollu havaittavissa ja pientä jomottelua.
Ovis varmaan la tai su. Mies ollu nyt paljon toisessa kaupungissa, joten yhtään talletusta ei oo tehty ns.otolliseen aikaan, mut jospa tänään tai huomenna, niin ois ees joku minimaalinen tsäänssi tässäkin kierrossa.

Jannn, mulla kans ovis nyt vkl :)

Sofia, on ne one stepit just ihan pelkkää kuraa :grin Ite saanu niillä ihan onnettomia hailuja ja epäjohdonmukaista kehitystä, vaikka pc:llä ihan selviä viivoja ja nimenomaan johdonmukaisesti tummuvia.

Smoothie, ihan mahtavaa että noin mojova plussa pärähti!

Jukkapalmulle tsemppiä piinailuun ja kaikki jäsenet sojossa että plussa tulis! :)

Mrs Cherry, onnea plussasta ja Turvonnelle kanssa? Ihan mahtia!!

Nipa, ei se öljy musta nyt niiiin pahaa ole :D

Jotain muutakin piti kommentoida, mut oon taas urakoinu viime päivinä tuhottoman määrän sivuja, niin ei vaan muista enää.
Me ollaan tosiaan pidetty vähän "taukokiertoa". Vitskuja tosi harvaksetaan, ei greippimehua tms. Hnkinen väsymys nyt yk12.
3 pc:n ovistestiä oli kaapissa, niin ne teen kyllä pois, mut uusia en tähän kiertoon ostanu.
Tänään kp14 ja aamulla tein ekan testin, ei ollu plussa ihan vielä. Illalla teen toisen ja huoman aamulla vikan. Ovis ollu lähes koko yrityksen kp15-16, joten eipä tähän paljoa testailuja edes tarvi. Limaa on jo ollu havaittavissa ja pientä jomottelua.
Ovis varmaan la tai su. Mies ollu nyt paljon toisessa kaupungissa, joten yhtään talletusta ei oo tehty ns.otolliseen aikaan, mut jospa tänään tai huomenna, niin ois ees joku minimaalinen tsäänssi tässäkin kierrossa.

On se:hilarious: tänäänkin vedin sitä lusikallisen ja äkkiä puol lasia smoothieta päälle ja silti teki mieli yrjötä se ulos:hilarious: en tiedä olisko jotain vaikutuksia limoihinkin. Nyt kp10 ja vähän alkaa tulla jo sellaista lähestyvään ovikseen viittaavaa:pompus: munarikasta pääsiäistä, toivottavasti pääsette tallettelemaan:Heartred

Joo luomua tärppäsi :happy: syksystä oon syönyt rautaa (ferrit oli alle 20) thyroksiinia ja dhea:ta. Ehkä joku niistä auttoi tai sitten kuut ja tähdet oli mulle suotuisat tällä kertaa! Toivon sulle todella tärppiä myös, älä luovuta vielä luomu onnistumisen suhteen! Ihmeitä voi tapahtua:Heartpink

Saitko thyroksiinia reseptillä? Millaiset kilppariarvot oli? Kiitos tsempeistä :Heartred

Hilma79:n ihanan tsemppitarinan innoittamana minäkin nyt sitten innostuin tulemaan täältä taustalta kertomaan teille tiputtelijoille (ja toki kaikille muillekin ryhmäläisille) onnistumistarinan. Meillä yritys alkoi 9/2018 ja ensimmäinen tärppi tuli yk4, mutta päättyi surullisesti rv 15. Tuon keskeytyneen raskauden jälkeen minulla alkoi tiputteluvuodot ja kovat kivut. Olin ihan varma, etten voi sen vuoksi tulla uudestaan raskaaksi luomuna. Kävin epätoivoissani gynekologillakin, muttei hän ollut huolissaan tiputtelusta eikä kivuistakaan, eikä määrännyt minulle mitään lääkkeitä. Olin todella pettynyt ja kuvittelin, ettei tärppiä varmastikaan voi tulla, jos tiputtelu jatkuu. No, ihme ja kumma, luomutärppi tulikin yk9 km jälkeen! Olin todella yllättynyt siitä! Minäkin siis haluan valaa teihin uskoa, että kyllä se tärppi voi tulla tiputtelusta ja vaikeuksista huolimatta. Toivon niin kovasti plussaa teille kaikille ryhmäläisille!! Olen lukenut teidän taivalta täältä taustalta jo monta kuukautta, ja olette ihana ryhmä! :Heartpink Tsemppiä teille täältäkin! :greet025

t. Pinkynen rv 20

Onnea plussanneille ja toivotaan kaikille tarrasukkia :smiley-angelic001

Täällä se haamulainen vaihtui tuhruttelun myötä eilen kp1, eli kemiallinenpa se.. No mut, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä vai miten se menee :rolleyes: Lohdutuspalkinnoksi ostin taas paketin kylmäsavulohta, mut valkkari pullo jäi eilen alkoon - onhan se imartelevaa että kysytään paperit kun on 29, mut se harmittaa kun ne ei sit oo mukana.

Terve Hilma79, minkälaisia kokemuksia sinulla tuosta dhea:sta? Itsekin ajattelin ehkä kokeilla, jos aloittelisi ennenkuin punktio on edessä :hilarious:

Lisäys: Minkä vahvuista muuten söit?

Muokattu viimeksi:
On se:hilarious: tänäänkin vedin sitä lusikallisen ja äkkiä puol lasia smoothieta päälle ja silti teki mieli yrjötä se ulos:hilarious: en tiedä olisko jotain vaikutuksia limoihinkin. Nyt kp10 ja vähän alkaa tulla jo sellaista lähestyvään ovikseen viittaavaa:pompus: munarikasta pääsiäistä, toivottavasti pääsette tallettelemaan:Heartred

Mikä ero tuolla öljyllä on ihan vehnänalkioihin? :think005 Mä oon syönyt ihan niitä puuron/smoothien seassa, ei maistu miltään mut ei ehkä sit oo niin tehokaskaan?

Niin ja mistä sitä öljyä saa? T. Valmis kokeilemaan taas kaikenlaista :hilarious:

Mikä ero tuolla öljyllä on ihan vehnänalkioihin? :think005 Mä oon syönyt ihan niitä puuron/smoothien seassa, ei maistu miltään mut ei ehkä sit oo niin tehokaskaan?

Niin ja mistä sitä öljyä saa? T. Valmis kokeilemaan taas kaikenlaista :hilarious:

Sitä en tiedä, mut luultavasti ihan vehnänalkioissa on kai alempia pitoisuuksia just sitä e-vitamiinia, et niitä pitäis sit varmaan syödä aika kasa? Näin maalaisjärjellä ajateltuna, joku viisaampi korjatkoon.

Ihan jostain verkkoapteekista tilasin. Onhan niitä myös kapseleita, mut ne kapselit kuulosti mun korvaan kyllä niin stydeiltä, etten ainakaan ite halua kokeilla niitä.

Ja jep, kaikkee sitä näköjään pitää kokeilla:hilarious:

Mulla yleensä on e vitamiini käytössä. Nyt menee helokki ja B complex... Huomannut et on paljon parempi olo kun menkat toimii luomusti. Onnellinen ja helpottunut olo ja tulee luotto et ku haluun lapsen niin voisin ehkä onnistua asiassa..

Dpo 6 ja jäätävän kylmä ja väsy. Kohdun seudulla taas aamusta vihlaisuja.
Toivottavasti ei nyt kipeäksi tulis. Vähä meinaa olla semmonen olo.

Kaksihan on hyvä? Mulla jo yli 3 :sorry:
Niin mä kans oon ymmärtänyt että on ihan hyvä. Käytiin siis ihan yksityisellä lapsettomuus gynellä ni sen mielestä ilmeisesti vois olla vaikutusta raskautumiseen. En sitten tiedä..

Vehnänalkio on yksi osa kokonaisesta vehnänjyvästä, joka on muuhun jyvään verrattuna proteiini- ja rasvarikkaampi sekä myös runsaammin kivennäisaineita ja vitamiineja. Vehnänalkioita puristamalla saadaan vehnänalkioöljy, jossa siis vaan alkion rasvaosa ja rasvaliukoisia aineksia kuten tuo e-vitamiini.

Terve Hilma79, minkälaisia kokemuksia sinulla tuosta dhea:sta? Itsekin ajattelin ehkä kokeilla, jos aloittelisi ennenkuin punktio on edessä :hilarious:

Lisäys: Minkä vahvuista muuten söit?
Mä söin 25mgx3, yhden aamulla ja kaks illalla. Ite en oloissa huomannut mitään muutosta mihinkään suuntaan :hilarious: että kokemuksena ihan ok :)

Niin mä kans oon ymmärtänyt että on ihan hyvä. Käytiin siis ihan yksityisellä lapsettomuus gynellä ni sen mielestä ilmeisesti vois olla vaikutusta raskautumiseen. En sitten tiedä..

Oon mäki käyny mut ei suostunu antaa lääkitystä..

Ovisplus täällä. Huomenna varmaan liuska vielä tummempi. Nyt vähintään 48h vielä talletteluja:wacky:

Liitteet

• 20200410_174624.jpg
    20200410_174624.jpg
    18.7 KB · Katsottu: 149
onnitelut plussista :love7

oon miettiny kans pitäiskö ostaa tota öljyä :wtf:
mitä sitä nyt ei kokeilis

Edit: kelannut myös tässä sitä et mitä jos se ovis ei oikeesti oo ees vielä tullu nyt kp23 ja mulla ollu megapitkiä kiertoja, huoh ku tuntuu et eitiiä taas mistään mitään :BangHead

Liitteet

• C0A53192-5268-4F45-A366-90A10289AC86.jpeg
    C0A53192-5268-4F45-A366-90A10289AC86.jpeg
    13 KB · Katsottu: 135
Muokattu viimeksi:
Takaisin