Raskaaksi 2019

Voihan PRKL, rakkulat ei ollu kehittynyt edellisestä käynnistä tarvittavalla tavalla ja induktiohoito loppui, eikä siten inseminaatioon päästä, väitti näkevänsä keltarakkulan :eek:Missähän vaiheessa minulla nyt sitten olisi se ovulaatio ollut, kun kp8 asti oon mitannut ja eilen vasta alkoi testit reagoida. Ajattelin huvikseen jatkaa vielä testaamista.
 
NewMoon mun ystävällä oli koko raskauden supistuksia ja höpö vielä siivosi kerrostaloja! Kantoi ämpäreitä kunnes mä sanoin et nyt ei kummilapsi tuu etuajassa ja syntyi terve tytär ja ihana kummityttö sai toisen nimen minun toisen nimen mukaan..

Onneksi saat kuvata ultran :Heartred
 
Voihan PRKL, rakkulat ei ollu kehittynyt edellisestä käynnistä tarvittavalla tavalla ja induktiohoito loppui, eikä siten inseminaatioon päästä, väitti näkevänsä keltarakkulan :eek:Missähän vaiheessa minulla nyt sitten olisi se ovulaatio ollut, kun kp8 asti oon mitannut ja eilen vasta alkoi testit reagoida. Ajattelin huvikseen jatkaa vielä testaamista.

Voi perse, onpa erikoista kyllä. Ei muuta kun jatkat testailua, jos se ovulaatio kumminkin tulisi vielä? Jännä jos ois mennyt ohikaan, kun etkös just vasta ollut siellä ultrassa ennen tätä:pompus:
 
Anteeksi omanapailu, mutta pakko päästä kertomaan aukkarista. Ei sattunut, paitsi yhdessä kohtaa kirpaisi jotenkin älyttömästi. Meni onneks nopeasti ohi se kipu. Oikea puoli kuulemma nätisti auki ja nesteet virtasi heti. Vasen puoli sitten jäi vähän mysteeriksi, kuulemma mahdollista että on auki mutta selvää virtausta ei saanut. Helpotus oli iso, että edes toinen puoli on ainakin selvästi auki.

Klinikka menee kiinni kahden viikon päästä koronan takia. Varattiin ensi viikolle kp13 ultra, jossa katsotaan tilannetta oviksen suhteen ja ehdittäisiin yksi inseminaatio tekemään ennen kuin klinikka menee kiinni:eek::smiley-angelic002

Reseptin sain myös letroihin, niitä alkaisin napsimaan sitten seuraavassa kierrossa ja kotona jatkuisi yrittäminen kun klinikka suljetaan. Kaiken kaikkiaan oli helpottava käynti, saada tietää että edes toinen tuuba on auki. Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan on sellainen olo, että kyllä tämä tästä vielä joskus.
 
Voi perse, onpa erikoista kyllä. Ei muuta kun jatkat testailua, jos se ovulaatio kumminkin tulisi vielä? Jännä jos ois mennyt ohikaan, kun etkös just vasta ollut siellä ultrassa ennen tätä:pompus:
Joo, toissa päivänä olin ja sillon jo epäili että olisi ovulaatio tapahtunut :confused004
 
Joo, toissa päivänä olin ja sillon jo epäili että olisi ovulaatio tapahtunut :confused004

Hmm, hämärää... Mites limakalvo? Millainen se oli?

Jukkis, mahtavaa, no toki koklaatte nyt ekan inssin:thumright se voi hyvinkin auttaa, varsinkin jos miehen simpoissa oli vähän laiskuutta
 
Hmm, hämärää... Mites limakalvo? Millainen se oli?

Jukkis, mahtavaa, no toki koklaatte nyt ekan inssin:thumright se voi hyvinkin auttaa, varsinkin jos miehen simpoissa oli vähän laiskuutta
Niin on tosi hämärää kun vasta eilen alkoi testit reagoida, limis oli 8mm
Niin ja ei ollut kai selkeästi tripla
 
Muokattu viimeksi:
Niin on tosi hämärää kun vasta eilen alkoi testit reagoida, limis oli 8mm

Limiksen rakenteestakin pitäisi näkyä jos ovis on jo tapahtunut. Mulle on ainaki sanottu oviksen aikoihin/just jälkeen että limis on tiivistymässä ja joku tietty limakalvon linja ei enää niin selkeästi näkyvissä, mikä viittaa ovikseen.
 
Limiksen rakenteestakin pitäisi näkyä jos ovis on jo tapahtunut. Mulle on ainaki sanottu oviksen aikoihin/just jälkeen että limis on tiivistymässä ja joku tietty limakalvon linja ei enää niin selkeästi näkyvissä, mikä viittaa ovikseen.
Niin ja lisäksi se ei kai selkeästi ollut tripla, tuosta tiivistymisestä ei mainittu
 
Nyt on vasta kp 7, mut tuli fiilis et haluan tehdä ovistestin, mielialat vaihtelee niin hirveesti koko ajan. Suren vaan keskenmenoa. En tajua kuinka olin sillon alkuun niin huojentunut vaan. Ok, pelkäsin henkeni puolesta ja halusin vaan normaaliarkeen takas. Mut nyt se suru on vasta kunnolla oikeesti iskenyt. Oon tosi väsynyt sisäisesti kokoajan. En saa öisin nukuttua kunnolla, jos herään niin nukahtamiseen menee 15-30 min ja heräsin viime yönäkin varmaan 3-4 kertaa. Tuskin tällä stressitasolla ainakaan uudestaan raskautuu, olis aika ihme kyllä. Ikävöin vaan sitä vauvaa vaikkei vielä vauvaa varsinaisesti ollutkaan.
Ei ekan keskenmenon jälkeen ollut tällästä.
 

Liitteet

  • IMG_20200327_132854.jpg
    IMG_20200327_132854.jpg
    17.6 KB · Katsottu: 103
meen kyllä lääkäriin, jos tää ei oo raskautta. nippaillu hyvin useita päiviä alavatsassa ties millä tavoin. nyt dpo8.
alaselkäkin juilinu jokusen kerran, ulostuskertoja vuorokqudessa useampia kuin normisti. ihan outoja oireita. vv runsas. odotan sitä merkkiä joka esikoisesta mulle kertoi raskauden -palelu.
nytkin kyllä makoillu puoltoista tuntia peiton alla ja vieläki jäässä. olispa tämä sitä? täytyy testata vielä et tuleeko tää sisällä ollessakin eikä vain ulkoilun jälkeen.
 
meen kyllä lääkäriin, jos tää ei oo raskautta. nippaillu hyvin useita päiviä alavatsassa ties millä tavoin. nyt dpo8.
alaselkäkin juilinu jokusen kerran, ulostuskertoja vuorokqudessa useampia kuin normisti. ihan outoja oireita. vv runsas. odotan sitä merkkiä joka esikoisesta mulle kertoi raskauden -palelu.
nytkin kyllä makoillu puoltoista tuntia peiton alla ja vieläki jäässä. olispa tämä sitä? täytyy testata vielä et tuleeko tää sisällä ollessakin eikä vain ulkoilun jälkeen.

Onpa lupaavan kuuloista! :woot: Milloin testaat?
 
Onpa lupaavan kuuloista! :woot: Milloin testaat?
jos malttais maanantaille testauksen (eli varmaan sunnuntaina sorrun) en oo ihan varma et onko dpo jo 9 vai 8. ei tullu laitettua päivämäärää ylös.
nyt oon kahvinjuonninkin
vähentäny minimiin ettei vaan se aiheuta mitään km ainakaan.
kuinka sammien pää nyt kestää uutta raskautta? pääsetkö kui usein ultriin?
jollain kyllä itekin saatava joku ultra sit alkuviikoille.
 
Täällä sivussa vielä seurailen teidän juttuja ja toivon kovasti, että tänne saatais lisää plussia ja pian :Heartred

Tää tilanne on kyllä tosi ikävä, toivottavasti Newmoon teidän ru aikaan olis jo helpottanut ja mies pääsisi mukaan. Onneksi kuitenkin ilmeisesti yleensä on sallittua kuvata siellä ultrassa.

Täällä raskaus etenee hullua tahtia, nyt jo 35+0. Onneksi mies pääsi vielä viime viikolla neuvolaan, että sai isyyden tunnustettua. Nyt ei tosiaan pääse enää neuvolaan tai ultraan mukaan. Alkanut pelottaa ihan hirveästi, että jos joutuisikin yksin synnyttämään. En ole kauheasti synnytystä pelännyt, mutta paljon on ollut siitä kiinni, että olen valmistautunut miehen kanssa yhdessä ja luottanut, että hän on mun tuki ja turva siellä. Tällä hetkellä onneksi Tyksissä pääsee mukaan sentään terve tukihenkilö synnytykseen ja osastolle, mutta käynnistykseen ei. Mutta ei tiedä yhtään, että mihin tää tilanne kehittyy. Kun sitä epidemiahuippua on ilmeisesti ennustettu toukokuun alkuun ja la 1.5 :pale
 
meen kyllä lääkäriin, jos tää ei oo raskautta. nippaillu hyvin useita päiviä alavatsassa ties millä tavoin. nyt dpo8.
alaselkäkin juilinu jokusen kerran, ulostuskertoja vuorokqudessa useampia kuin normisti. ihan outoja oireita. vv runsas. odotan sitä merkkiä joka esikoisesta mulle kertoi raskauden -palelu.
nytkin kyllä makoillu puoltoista tuntia peiton alla ja vieläki jäässä. olispa tämä sitä? täytyy testata vielä et tuleeko tää sisällä ollessakin eikä vain ulkoilun jälkeen.
Mulla on samaa, mietin itsekin et jos en oo raskaana niin mikä hitto. Km tausta pelottaa, ja testii nyt ei saa mut oireet kyl kaikki on kuin raskauden aikana.. huoh, oon nyt elänyt siten et jos oon niin ei tuu harmia mitään ja ottanut vitskut ja kaikki
 
Hmm, hämärää... Mites limakalvo? Millainen se oli?

Jukkis, mahtavaa, no toki koklaatte nyt ekan inssin:thumright se voi hyvinkin auttaa, varsinkin jos miehen simpoissa oli vähän laiskuutta

Jeps! On kyllä helpottunut olo, vaikkakin jäi mysteeriksi se toinen puoli mutta on nyt varmasti edes toinen rööri avoinna:laughing014
 
jos malttais maanantaille testauksen (eli varmaan sunnuntaina sorrun) en oo ihan varma et onko dpo jo 9 vai 8. ei tullu laitettua päivämäärää ylös.
nyt oon kahvinjuonninkin
vähentäny minimiin ettei vaan se aiheuta mitään km ainakaan.
kuinka sammien pää nyt kestää uutta raskautta? pääsetkö kui usein ultriin?
jollain kyllä itekin saatava joku ultra sit alkuviikoille.

Me odotetaan täällä! Mähän testasin pc ensimmäisen haamujen haamun dpo8. Dpo9 oli jo selkeä, mutta hailakka viiva. Niin viimeksikin :wink

Pää kestää vaihdellen. Ahdistaa ja pelottaa, on lomautuksia ja mahdollisesti ei työpaikkaa syksyllä, josta äitiyslomalle jäädä, jos kaikki hyvin menee. Silti kaiken keskiössä on se, että pienellä olisi kaikki hyvin. Pääsin tasan viikko sitten lääkärin ultraan, silloin oli 6+5 ja sydän sykki :Heartred Edellisviikon keskiviikkona kävin myös , kun alkoi ne vuodot ja neuvolan mukaan olisi pitänyt olla viikko enemmän (eli jo 6+1 tai 6+2). Nykyiset viikot kuitenkin täsmää ovulaatioon, siitä en ole huolissani. Vuodotkin olleet loppumaan. Eilen /toissapäivänä tuli vielä rusehtava "lima". Neuvola on ensi viikolla ja ajattelin kysyä, pääsisinkö vielä noin rv10 ultraan, kun silloin olisi ohi se piste, missä edellinen pieni kuoli. Vieläkin meinaa alkaa itkettää vain siitä kirjoittaminenkin :sorry: Doppleria oon miettinyt, et toisikohan enemmän huolta vai vähentäisikö sitä toisella kolmanneksella... Kokemuksia tai ajatuksia?

Pahimmalta tuntuisi uusi kkm. Niin salakavala juttu :sad001 Ja varsinkin, kun hoitohenkilökunnan toimintakin oli tosi kurjaa viimeksi, niin olisi kamala joutua sinne nyt yksin.
 
Takaisin
Top