Raskaaksi 2019

Vielähän ei ole kaikkia julkisenkaan hoitoja peruttu. :confused005 Ainakaan meille ei ole vielä ilmoitettu, että olis käynti peruttu (oon kyllä varma et se vielä perutaan), ja joillainhan on täälläkin vielä inssit käynnissä. Mutta mietin vaan, että jos Hus on nyt ns. "täysvalmiudessa", niin tuskin annetaan yhtään mitään hoitoja jotka eivät ole välttämättömiä. Ja ehkä muita sairaanhoitopiirejä seuraa pian perässä. Ja kohtahan tässä ollaan jo niin "kaikki kielletty" -tilassa, ettei saa tavata yhtään ketään ellei oo henki kyseessä. :confused: No mut eihän tässä auta kuin katsoa ja odottaa (ei vahvin lajini...).

Mikä käynti teillä oli tulossa? Kaveri sai kutsun kk päähän naikkarille tällä viikolla, mut hänelle ei tehtäis kun jotain testejä. Hmm voiskohan itsekin päästä ensikäynnille vielä :p

Täällä ei saa edes yksityiselle aikaa. Yritin kipujen takia... Mutta joo, täällä ihmiset huutaa jo parvekkeilla ja lietsoo tätä v*Tun karanteenii enemmän.

Itse hoidin työt villasukissa ja aamutakissa, onneksi kuulun ryhmään joka voi tehdä töitä kotoo käsin. Mutta ei ole helppo ku jotenki sekoittuu päivät ja samat naamat koko ajan. Se on kivaa ettei tarvitse yksin olla mut kaipaa välillä hiljaisuutta ja rauhaa

Tsemppiä Nyytti kotikoulun pariin. On siinä vaan oma työmaansa pitää huolen, että lapsi tekee tarvittavat tehtävät. Ja pysyy tahdissa mukana. Samoin tsempit myös muille tilanteisiinne oli etäkoulua, tai muuta mitä tää korona täs ny aiheuttaa.

Mä vaan tunnen kuinka mun sisällä kasvaa sellanen suuri pahatunne/mörkö. Tää epätietoisuus kaikesta, et onko koko kesäkin peruttu, kaikki vaan peruttu. Ok, hirviö nimeltä PMS on syyllinen tähän negatiiviseen ajatteluun, yhtä negatiivinen oli mun testikin tänään. Dpo 12 joten varmuus et menkat alkaa 2pv päästä.

Pitää vaan jatkaa yrittämistä ja toivoa et saatais ees se vauva :smiley-angry017 sit ei nii haittais koronan takia peruuntunut muu elämä. Tois toivoa huomisesta.

Tänään tuli töissä tieto et siel alkaa yt. Lomautuksia on ainakin luvassa mutta tietoo ei oo et koskeeko meijän yksikköä vai muita vaan.

Autokin meni sunnuntaina rikki. Jarruletku meni rikki, tänään mies yritti sitä mun veljen kaa vaihtaa nii huomas et tuleekin isompi ja kalliimpi remppa.

Menkatkin varmaan alko. Ainakin tiputtelu jos ei muuta

Tekis vaan mieli hyppää sillalta alas. Tuntuu et tänään ei oo menny mikään hyvin ja kaikki vaan kaatuu päälle:smiley-angry017

Anteeks vuodatus, mut oli pakko saada purkaa johonkin pahaa oloa

Kaiken lisäks oon saattanu altistua viime viikolla koronalle ku olin sijaisena toisessa yksikössä, siellä yhellä epäillään koronaa ja pomo on nyt etätöissä sen takia ku sil tuli oireita. Toisesta työntekijästä en tiiä. Huomena tulee testin tulokset kuulemma.

Voi wusti, jos ennen pyöri mielessä vauva-asiat, niin nyt lähinnä korona, korona, korona. I feel u pain.

En tiedä, huutaako vaisto vai pelko, kun tuntuu, että tämä on taas kkm. Kamala tunne silti :sorry:

Kiitos jannn ja tiina :Heartred

Itku pääsi. Pieni vastasi mun itse laskemia viikkoja ja sydän löi! :love017 Kohdussa oli joku verihyytymä, joka ilmeisesti vuotelee. Seuraavaan viikkoon ei tarvitse vuodosta huolestua, jos sit vielä jatkuu, voi käydä tarkistuttamassa asiaa.

Kiitos jannn ja tiina :Heartred

Itku pääsi. Pieni vastasi mun itse laskemia viikkoja ja sydän löi! :love017 Kohdussa oli joku verihyytymä, joka ilmeisesti vuotelee. Seuraavaan viikkoon ei tarvitse vuodosta huolestua, jos sit vielä jatkuu, voi käydä tarkistuttamassa asiaa.
Ihanaa, että siellä oli kaikki hyvin :Heartred

Ihania uutisia Sammie! :happy093.
Mä niin tiedän tuon tunteen ja helpotuksen, itsellä oli sama tilanne. Kkm ja km alla, ja se helpotus kun ison pelon jälkeen ruudulla näkyy syke ja hyvinvoiva sikiö. Itse paruin silmät päästäni soitettuani äitilleni että kaikki on kunnossa, koko matkan lääkäristä autolle ja ajaessani kotiin. Se helpotuksen vyöry oli jotain uskomatonta. Mitähän ihmiset on ajatelleet o_O

Ihania uutisia Sammie! :happy093.
Mä niin tiedän tuon tunteen ja helpotuksen, itsellä oli sama tilanne. Kkm ja km alla, ja se helpotus kun ison pelon jälkeen ruudulla näkyy syke ja hyvinvoiva sikiö. Itse paruin silmät päästäni soitettuani äitilleni että kaikki on kunnossa, koko matkan lääkäristä autolle ja ajaessani kotiin. Se helpotuksen vyöry oli jotain uskomatonta. Mitähän ihmiset on ajatelleet o_O

Joo, ei pysynyt mullakaan itku sisällä siinä pöydällä maatessakaan. Helpotus oli niin suuri, kun olin jo mielessäni valmistautunut kaavintaan :confused2

Takaisin