Raskaaksi 2019

Onnea Viivi! :Heartred Ja tarrasukkia pienelle!:dummy:

on: Mulla odotetusti kp1. Eikä tunnu edes pahalta kun tätä osasi nyt odottaa. Huomenna verikokeeseen niin pääsen sitten soittamaan polille. Pitäkää peukkuja, ettei ivf-jono ole pidentynyt.:nailbiting:

Todellakin pidetään:Heartbigred

Noniin nyt niitä oireita: eli kokonaisuudessaan tosi oireetonta. Mulla oli verikokeissa matala ferritiini ja D-vitamiinista hieman vajetta (näin taustana)kierrot ovat olleet 22-27, 22 oli silloin kun söin ksm66 joten lopetin. Luteaali on ollut 10-11 eli ei kovin pitkä.

Seksiä harrastettiin dpo -2 ja dpo 1. Alussa olin varma plussasta, mutta varmuus hävisi päivien edetessä. Alku dpo päivinä oli hieman tukkoista nenää ja pientä tuntemusta mahalla, mutta ne oli sen verran alussa, että en usko niiden liittyvän raskauteen. Mulla tulee ovulaation aikaan aina pari finniä niskaan ja niin tuli nytkin, mutta ne tulivat pian takaisin, mikä oli outoa.

Dpo8: nälkä poissa, söin 2 kertaa päivässä, 4-5 kerran sijaan. Vv voidemaista, mutta niukkaa. Energinen vaikka nukkunut huonosti.
Dpo9: nälkä poissa. Vv voidemaista, mutta niukkaa. Sama energisyys.
Dpo10: aamulla ihan puskista hammastahna alkoi ällöttää. Huono olo bussissa, joka meni nopeasti ohi. Huono olo tuli takaisin aamupalalla ja lisäksi kova polttelu alavatsassa ja alaselässä. Maha meni yhtäkkiä aivan löysälle. Yhtäkkiä alkoi tuntumaan, että menkat alkaa ja laitoin siteen valmiiksi. Valkovuoto muuttui vetiseksi ja oli olo kuin olisi kokoajan pissat housuissa. Edelleen energinen.

tein tosiaan sen digin, joka oli nega ja vähän aikaan harmittelin sitä, mutta sitten tuli jostain olo, että tämä tulos ei ole nyt oikein ja lähdin heti kauppaan.

Normaali vatsan nippailu ja loppukierron turvotus puuttui. Eli aika oireetonta.

Kn on ollut kokoajan suht kova ja kiinni. :shy:

Plussatuulia kaikille :Heartred Mä kyllä jään tänne vielä roikkumaan:bag:

Ps. Oli helvetin hyvä kun otin pari viikkoa sitten Jutan valmennuksen ja se alkaa tänään:facepalm::grin

edit. O-testit haamuilee vain

Sait mut naurahtamaan ääneen tuolla monologilla! :joyful::p

No siis nippailuja on enemmän, mut ehkä siksi, että ajatellen asiaa enemmän... En tiedä :confused005 Seksiä ei tee yhtään mieli, mikä mulla on kummallista :hilarious: Koko ajan palelee ja väsyttää, mikä voi toki olla jotain tautiakin, kun lämmötkin edelleen yli 37 c.
Mä en mittaillu lämpöjä, mut mistä muusta ku raskaudesta tuo voi johtua jos se ei oo sulle tyypillistä?:cat::bag::angel7

Mä en mittaillu lämpöjä, mut mistä muusta ku raskaudesta tuo voi johtua jos se ei oo sulle tyypillistä?:cat::bag::angel7

Kyl mulla aina oviksen jälkeen nousee lämmöt, mutta ei näin paljoa oo aikaisemmin noussut ku plussatessa. Jos pitäisi rahat laittaa likoon, väittäisin raskauden alkaneen, mutta kun en uskalla kuitenkaan toivoa. Ainakaan lasta syliin.

Niin, ja nyt ei kyllä aamulämmöissä tullut kiinnittymisdippiä, niinkuin plussatessa :bored:

Noniin nyt niitä oireita: eli kokonaisuudessaan tosi oireetonta. Mulla oli verikokeissa matala ferritiini ja D-vitamiinista hieman vajetta (näin taustana)kierrot ovat olleet 22-27, 22 oli silloin kun söin ksm66 joten lopetin. Luteaali on ollut 10-11 eli ei kovin pitkä.

Seksiä harrastettiin dpo -2 ja dpo 1. Alussa olin varma plussasta, mutta varmuus hävisi päivien edetessä. Alku dpo päivinä oli hieman tukkoista nenää ja pientä tuntemusta mahalla, mutta ne oli sen verran alussa, että en usko niiden liittyvän raskauteen. Mulla tulee ovulaation aikaan aina pari finniä niskaan ja niin tuli nytkin, mutta ne tulivat pian takaisin, mikä oli outoa.

Dpo8: nälkä poissa, söin 2 kertaa päivässä, 4-5 kerran sijaan. Vv voidemaista, mutta niukkaa. Energinen vaikka nukkunut huonosti.
Dpo9: nälkä poissa. Vv voidemaista, mutta niukkaa. Sama energisyys.
Dpo10: aamulla ihan puskista hammastahna alkoi ällöttää. Huono olo bussissa, joka meni nopeasti ohi. Huono olo tuli takaisin aamupalalla ja lisäksi kova polttelu alavatsassa ja alaselässä. Maha meni yhtäkkiä aivan löysälle. Yhtäkkiä alkoi tuntumaan, että menkat alkaa ja laitoin siteen valmiiksi. Valkovuoto muuttui vetiseksi ja oli olo kuin olisi kokoajan pissat housuissa. Edelleen energinen.

tein tosiaan sen digin, joka oli nega ja vähän aikaan harmittelin sitä, mutta sitten tuli jostain olo, että tämä tulos ei ole nyt oikein ja lähdin heti kauppaan.

Normaali vatsan nippailu ja loppukierron turvotus puuttui. Eli aika oireetonta.

Kn on ollut kokoajan suht kova ja kiinni. :shy:

Plussatuulia kaikille :Heartred Mä kyllä jään tänne vielä roikkumaan:bag:

Ps. Oli helvetin hyvä kun otin pari viikkoa sitten Jutan valmennuksen ja se alkaa tänään:facepalm::grin

edit. O-testit haamuilee vain

Onnea!!

Täällä on taas tapahtunut plussia :) Onnea onnea! Olen yrittänyt olla ajattelematta asioita, jotten stressaisi mutta aina kun tulee se aika, muutama päivä ennen uutta kiertoa niin löydän itseäni täältä. Tällä hetkellä kp 26/28, en ole ostanut mitään testejä tänä vuonna mutta pari digiä on kaapissa odottamassa sitä päivää kun ehkä on jotain uskoa tähän taas! Muutenkin oireina on ollut kipeä selkä, väsymys, selkeä menkka tunne ja pää kipeenä. En osaa enää ajatella että tämä olisi muuta kuin menkat jotka tulevat!

Mulla todettiin kuukausi sitten keliakia sekä ferrit matalana ja lisätutkimuksiin olen saanut lähetteen. Toivon, että joku selkitys tähän löytyisi ja saatais meidän nyytti vihdoin!

Täällä on taas tapahtunut plussia :) Onnea onnea! Olen yrittänyt olla ajattelematta asioita, jotten stressaisi mutta aina kun tulee se aika, muutama päivä ennen uutta kiertoa niin löydän itseäni täältä. Tällä hetkellä kp 26/28, en ole ostanut mitään testejä tänä vuonna mutta pari digiä on kaapissa odottamassa sitä päivää kun ehkä on jotain uskoa tähän taas! Muutenkin oireina on ollut kipeä selkä, väsymys, selkeä menkka tunne ja pää kipeenä. En osaa enää ajatella että tämä olisi muuta kuin menkat jotka tulevat!

Mulla todettiin kuukausi sitten keliakia sekä ferrit matalana ja lisätutkimuksiin olen saanut lähetteen. Toivon, että joku selkitys tähän löytyisi ja saatais meidän nyytti vihdoin!

Kiva kuulla susta :) Mitä lisätutkimuksia on tulossa? Pelkkä hoitamaton keliakiakin taitaa olla rasite raskaustoiveelle, joten hyvä, että löytyi!

Enpä muista että ikinä ennen ois ollut näin runsaat menkat. Kp3 ja kokoajan saa olla ramppaamassa vessassa, mietin että vaikuttaakohan tähän se gelee royale mitä popsin. :confused005

Oikeasti! Ihan mahtavaa! :smiley-angelic003 mitäs jos aukkarilla ja koepalan otolla, kun limakalvoon tuli nirhauma, olis ollu joku taika ja inssiä ei tarvitakaan :woot:

Meillä ei muuten edes mennyt ajoitukset oikeen nappiin tässä kierrossa, että en silleenkään usko että olis mitään jännättävää. Vika onnistunut kerta oli -2 illalla. Yritettiin kyllä myös 0 päivänä, mutta suorituspaineet tai sit oli ollut jo viikolla liikaa (mulla oli tosi pitkään ovisoireita ilman plussaa) ni 0 kerta ei kyllä johtanut maaliin saakka. Että silleenkin on sitten ihan hyvä että alkaa noi inssitkin, niin ei jää ainakaan ajoituksesta kiinni.

Dpo11 aamu:joyful:

Liitteet

• 10AF8D18-72DE-4A26-AC3D-5B74F8289642.jpeg
    10AF8D18-72DE-4A26-AC3D-5B74F8289642.jpeg
    59 KB · Katsottu: 218
Takaisin