Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla oli tommonen zen-olo ekan viikon plussasta. Nyt oon ihan hermoraunio [emoji3]
Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla

Just eilen miehelle marisin, että ei haluais koko ajan valittaa, mutta oli niin huono olo, että teki mieli vaan ulista. Kyllä musta tuntuu, että tää tilanne vähän miehenkin hermoja kiristää, kun pitää olla niinku huopatossutehtaalla ettei toinen räjähdä![]()
toivon että oireet alkavat vähitellen helpottaa ja musta tulee taas vähän enemmän oma itseni.Mulla on tosi hankala tilanne töissä. Mun esimies on kyllä maailman ihanin ja ymmärtää eli sen suhteen ei tartte pelätä, mutta just pari viikkoa sit sain uutisia töissä, jotka voisi vaikuttaa positiivisesti mun työnkuvaan mikäli toteutuisivat. Jos nyt kerron raskaudesta, niin mietin väkisinkin, olisiko uuteen positioon enää mahdollisuutta tämän raskauden myötä![]()
Raskaushan ei tietysti saisi vaikuttaa, mutta jos epäilet sen kuitenkin vaikuttavan niin ehkä kannattaa odottaa kertomisen kanssa. Sitten sulla olisi myös mahdollisesti kiva paikka, johon palata vapaan jälkeen.