Raskaaksi 2019

Otitteko välittäjän?

Me myytiin eka Huom!n kautta 7kk. Kävi ainakin 20 perhettä katsomassa, ei yhtään tarjousta. Sit heitettiin pois, Blok ja myytiin 1kk itse. Kolmas perhe joka meille tuli osti, ja pyydetyllä hinnalla. Voin suositella kyllä :)

Joo, otettiin välittäjä. Taloja kiertäessä vertailtiin samalla välittäjiä ja otettiin sitten sellainen mistä itse ostajana tykättiin. Toivottavasti saa myytyä tämän nyt sitten. Osa välittäjistä on kyllä sellaisia, että en yhtään ihmettele, että asunnot ei mene kaupaksi.o_O

Joo, otettiin välittäjä. Taloja kiertäessä vertailtiin samalla välittäjiä ja otettiin sitten sellainen mistä itse ostajana tykättiin. Toivottavasti saa myytyä tämän nyt sitten. Osa välittäjistä on kyllä sellaisia, että en yhtään ihmettele, että asunnot ei mene kaupaksi.o_O

Joo, samaa mieltä... Meidän tarjous meni läpi, mutta välittäjä tuntui tekevän kaikkensa, ettei olisi mennyt... Ei tykännyt perinpohjaisuudesta :bored:

Hurjat limat tänään ja muutenkin tuntemukset kohdillaan, niin ajattelin tikutella... :shy:
IMG_20200214_202645.jpg

Onko muilla ollut n. viikko ovulaatiosta yhtäkkiä reilummin vv? Tänään oli yks kaks tullut kunnolla, mikä pisti ihmetyttään. Varmaankin ihan normaalia kierron vaihtelua mut tietysti aloin heti ajattelemaan et voisko sittenkin.. :rolleyes:

Täällä onkin monilla jänniä tilanteita!

Kk, toivottavasti on harmitonta:smiley-angelic001 :Heartred
Viimekierrossa viimeks ihmettelin tuota et yhtäkkiä vv lisääntyi. Tai tuntuu et itsellä ainakin hyvin usein on tuollein.

Ja taaaaas raskausuutisia kuulleena ei ylennä mieltä, stna oon mä vaan kateellinen ämmä vaikka esitän muuta laughing6

Muistin kuitenkin näin oviksen aikoihin ostaa rtestejä kaappiin.
Oon yrittäny nyt olla taas alkukierron ajattelematta koko asiaa, mutta niin vain pääsi melkein itku tänään kun kuulin et samoilla viikoilla oleva mitä itsekin olisin jos ei km olis ollu ni oli käynyt rakenneultrassa ja pojaks olivat sanoneet ja niin vahva poikaolo oli itsellä ne viikot mitä sain olla raskaana.
Että näin, ihanaa että on paikka mihin avautua, kun miehen suusta kuulee vain ("voihan sitä veistä kääntää haavassa, kun miettii tommosia" jne.)
Hyvää ystävänpäivän iltaa teille kanssasisaret:3some

Koirankorva tsemppiä sinne erilaisiin piinaviikkoihin:Heartred josko siellä olis ultrassa kaikki hyvin.

Muokattu viimeksi:
Oliko siis välittäjä miten vastaan? Onko talo uus vai vanhempi? Siskolla kävi paska mäihä vanhan talon kans vasta niin ihan mielenkiinnosta halusin tietää.

Melko uusi. Ei vastannut meidän kysymyksiin, ei halunnut esitellä taloa, ei reagoinut tarjoukseen, antoi tarjouksen vanheta jne. Ei ainakaan työtään tehnyt... Mitäs sun siskolla kävi?

Melko uusi. Ei vastannut meidän kysymyksiin, ei halunnut esitellä taloa, ei reagoinut tarjoukseen, antoi tarjouksen vanheta jne. Ei ainakaan työtään tehnyt... Mitäs sun siskolla kävi?
Välittäjällä kauhea kiire saada myytyä, halus virallisesti tehdä kaupat ennen kuin kuntotarkastus oli valmis ja (typeränä) sisko ja sen mies suostui kun suullisesti sanottiin et kaikki on ok. Kuntotarkastus tuli välittäjältä eikä myyjän ja ostajan välinen sopimus. Talo on ostettu 2v sitten ja on purkukuntoinen sädesienen takia mätänevä talo, johon sisko ja sen mies sai vain 32k € hinnanalennuksen, velkaa jäi 130k € ja pojalla astma :(

Välittäjä haastetaan oikeuteen, mutta prosessi on hiiiidas. Vasta avilla käsittelyssä.

Välittäjällä kauhea kiire saada myytyä, halus virallisesti tehdä kaupat ennen kuin kuntotarkastus oli valmis ja (typeränä) sisko ja sen mies suostui kun suullisesti sanottiin et kaikki on ok. Kuntotarkastus tuli välittäjältä eikä myyjän ja ostajan välinen sopimus. Talo on ostettu 2v sitten ja on purkukuntoinen sädesienen takia mätänevä talo, johon sisko ja sen mies sai vain 32k € hinnanalennuksen, velkaa jäi 130k € ja pojalla astma :sad001

Välittäjä haastetaan oikeuteen, mutta prosessi on hiiiidas. Vasta avilla käsittelyssä.

Paljon voimia siskosi perheelle. Noi on semmoisia ketkuja että kyllä vihaks pistää!

Välittäjällä kauhea kiire saada myytyä, halus virallisesti tehdä kaupat ennen kuin kuntotarkastus oli valmis ja (typeränä) sisko ja sen mies suostui kun suullisesti sanottiin et kaikki on ok. Kuntotarkastus tuli välittäjältä eikä myyjän ja ostajan välinen sopimus. Talo on ostettu 2v sitten ja on purkukuntoinen sädesienen takia mätänevä talo, johon sisko ja sen mies sai vain 32k € hinnanalennuksen, velkaa jäi 130k € ja pojalla astma :sad001

Kamala tilanne! Onneksi oikeuden päätöksen suunnan tietää, mutta silti... :sad001:mad:

Mulla alko tässä kierrossa ovislimat ja halut kp4. Söin letroja normaalisti kp3-7 ja kp9 aloin testaamaan ovista. Testiin tuli aika vahva viiva ja epäilin, että plussa tulis seuraavana päivänä. Testit on kuitenkin vaan haalistunu tästä ja kaikki oireet on loppunut. Ovuloin luomunakin joka kierossa niin mietityttää, että mitähän hittoa nyt taas. R-testinkin tein ja negaa näytti.

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin. :Heartred

Mulla alko tässä kierrossa ovislimat ja halut kp4. Söin letroja normaalisti kp3-7 ja kp9 aloin testaamaan ovista. Testiin tuli aika vahva viiva ja epäilin, että plussa tulis seuraavana päivänä. Testit on kuitenkin vaan haalistunu tästä ja kaikki oireet on loppunut. Ovuloin luomunakin joka kierossa niin mietityttää, että mitähän hittoa nyt taas. R-testinkin tein ja negaa näytti.

Hmmm, on kyllä melko outoa. Mikä Kp sulla nyt on menossa? Mulla on kp12 eikä kyllä oo ollut ovista. Oon testannut kp8 lähtien kun klinikalla käskivät, normaalisti en ees testaa ku ihan joskus Kp14 eteenpäin. Mullakin oli tossa pari päivää tummempaa ja tänään taas tosi haalea, mut musta kyl ollut joskus ennenkin näin että sahailee:pompus:

Mun tokassa letrokierrossa epäilen etten ovuloinut, koska en saanu kunnon tummaa missään vaiheessa. Mikä kp sulla nyt? Luulin että eräs luontaistuote olis alottanu kierron mutta ehkä tämä onkin tavallista o_O

Liitteet

• 20190902_081124.jpg
    20190902_081124.jpg
    17.8 KB · Katsottu: 179
Höh, hoitaja tuli kipeäksi. Piti mennä ukon kanssa elokuviin, kun mulla on tänään synttärit:sorry: vähän on kesyiksi muuttuneet juhlinnat tässä vuosien myötä:hilarious: eipä sillä, ei sitä enää jaksaiskaan. Mieluummin olis vaan raskaana:hilarious:

Hmmm, on kyllä melko outoa. Mikä Kp sulla nyt on menossa? Mulla on kp12 eikä kyllä oo ollut ovista. Oon testannut kp8 lähtien kun klinikalla käskivät, normaalisti en ees testaa ku ihan joskus Kp14 eteenpäin. Mullakin oli tossa pari päivää tummempaa ja tänään taas tosi haalea, mut musta kyl ollut joskus ennenkin näin että sahailee:pompus:

Mun tokassa letrokierrossa epäilen etten ovuloinut, koska en saanu kunnon tummaa missään vaiheessa. Mikä kp sulla nyt? Luulin että eräs luontaistuote olis alottanu kierron mutta ehkä tämä onkin tavallista o_O

Nyt kp14. Katoin Flosta, että viime vuonna parissa kierrossa ovis oli ”vasta” kp16 eli on tietysti mahollista, että on vaan pitempi kierto tulossa. Mutta epäilen, kun ovisoireet oli niin vahvat sillon menkkojen loppuvaiheessa. Oli limat ja halut ja kaikki. Nyt taas on kuivaa, hiivan oireet ja tissikipu niinkuin aina luteeliaalivaiheessa.

Onnea päivänsankarille! :happy: Harmi kun suunnitelmat peruuntui.

Edit. Sekin on tiesti mahollista, että ovuloin vielä toiseen kertaan, kun on ne kaks johtofollia. Kaksosten työnimet vois olla Luomu ja Letro.

Nyt kp14. Katoin Flosta, että viime vuonna parissa kierrossa ovis oli ”vasta” kp16 eli on tietysti mahollista, että on vaan pitempi kierto tulossa. Mutta epäilen, kun ovisoireet oli niin vahvat sillon menkkojen loppuvaiheessa. Oli limat ja halut ja kaikki. Nyt taas on kuivaa, hiivan oireet ja tissikipu niinkuin aina luteeliaalivaiheessa.

Onnea päivänsankarille! :happy: Harmi kun suunnitelmat peruuntui.

Niin, voihan se olla, mut tuntuu hullulta että noin aikaisin. Mutta on tässä näitä hulluuksia tietysti itse kullakin:hilarious: ja kiitos:Heartred

Takaisin