Elokuiset 2020

Mulla tulee välillä niin kovat repäisykivut sängystä noustessa, että pitää vähän aikaa hengitellä kaksinkerroin. Ihan normaalina oon kuitenkin pitänyt. Jos ei tule vuotoja, niin en olis kovin huolissani.
 
Meille ole tulossa elokuista. Alkuviikosta menkkamaista vuotoa ja tänään nt-ultrassa ei vauvaa löytynyt. Odottelen soittoa tyhjennykseen.
 
Mulla tulee välillä niin kovat repäisykivut sängystä noustessa, että pitää vähän aikaa hengitellä kaksinkerroin. Ihan normaalina oon kuitenkin pitänyt. Jos ei tule vuotoja, niin en olis kovin huolissani.

Pidän myös ihan normaaleina tommosia repäiseviä kipuja, jotka johtuu esim. kääntymisestä, mutta nyt kun on ollut sellaista pidempiaikaista jomottavaa kipua, niin se mietityttää. Täytyy seurata ja ottaa rauhakseen jos kipuilee erityisesti... eihän sille sit mitään voi jos jotain käy. Joten toistaiseksi yritän olla murehtimatta! :smiley-angelic003
 
Taallakin kipuja jos jonkinmoisia, normaalia kasvukipua ja kohtu painaa hermoa valilla ilmeisesti. Muutaman kerran pikkunen liikuskellut niin etta tuntunut pikkuisen.
 
Jaksamista aitykka, jos haluat puhua niin laita viestia. Itse olen kaynyt tuon lapi monta kertaa.
 
Itse olin ilman tukea kaikki 8 keskenmenoa ja kerran oli hengenlahto lahella niin mielellani autan jos voin.
 
Sain viimeksi saman ohjeen taalla missa asun ja odotin n. 1kk ennen kuin tyhjenin. Kuten sanoit parempi aiemmin kuin myohemmin. Aina tekee kipeaa yhta paljon. Ystavani menetti kolmoset rv 25 mutta sai sen jalkeen terveen pienokaisen. Itse olen seka 1. kolmanneksella etta puolivalissa menettanyt. Tarkeinta on ottaa aikaa toipua, kasitella ja myos surra. Puhuminen ja kirjoittaminen auttaa hyvin.
 
Uskomaton asenne, olet todella vahva. Itse tiesin keskenmenoista etukateen kun tuli unia ja sitten olo muuttui. Laakarit ihmetteli miten tiesin kun vaadin tutkimuksia.
 
Täällä ollaan talvilomalla ja kaiken tohinan ohessa alkoi tulla epämääräisiä virtsatulehduksen oireita... Onneksi täällä pääsi puhelin soiton jälkeen jättämään paikalliseen terveyskeskukseen virtsanäytteen. Ja onneksi oli puhdas. Outoja oireita silti... Ilmeisesti sitten vauva jotenkin sellaisessa paikassa, että painaa rakkoa. Koko ajan pissattaa ja virtsan jälkeen tuntuu jotenkin alavatsa kipeältä. Karpalomehu otettu käyttöön varmuuden vuoksi.

Ompas muuten raskasta hiihtäminen näin raskaana. 5km jälkeen alkoi jo tuntua pieniä supistuksia ja alavatsaa jomotti. Katseli muut hiihtäjät, kun puuskutin ladun vieressä posket punaisena. Teki mieli huutaa, että ei mulla oikeasti ole näin huono kunto, että paksuna tässä vaan... :grin
 
Takaisin
Top