Raskaaksi 2019

Isot onnittelut Tiinalle!:Heartpink

Minulla on kp3 ja eka letro otettu aamusta. Huh! Minä sain heti kuumia ja kylmiä aaltoja tuosta.:eek: Taidan olla aika herkkis hormooneille. Näistä tulee pitkät viisi päivää, jos tätä samaa on luvassa. Menkat on vielä tänään yllättävän runsaat. Yleensä kolmantena päivänä jo hiipuu. Mutta odotan mielenkiinnolla tulevaa ultraa.:happy:
Mulla tuli vasta viidentenä päivä kuumat aallot, mutta päänsärky oli jatkuva. Onneksi nyt kp8 jo loppunut. Me ollaan aika samassa aikataulussa. Sulla nyt kans eka letrokierto?
Mulla tiistaina folliultra ja mahdollisen Irrotuspiikin ajankohdan suunnittelu. Jännää!

Mulla tulee normisti noita oireita mitä letroista mut clomit oli ihan kauheeta oiretta. Mulla kuitenkin ovulaatio tuntuu tapahtuvan ja oireet siihen on. Nyt vaan on taas niitä vaihdevuosien oireita ja hengästyttää kaikki, on vähän luteaali olo edelleen vaikka olikin menkat äsken. Ei tullu yhtään kertaa sitä tuoretta verta eli koko kaksi päivää vuosi ruskeeta melkeinpä mustaa ja sit kolmas päivä oli kans tiputellen ruskeaa. Ainut millon oli punainen oli yöllä ku ne alko, sillon tuli ehkä tippa punaista ja yleensä mulla on koko pönttö punainen. Sinällään outoo ku ne alko niin myöhään ja kesti niin vähän aikaa.. lämmöt on edelleen koholla, ei oo ees käynyt alhaalla mut mä oonkin kipeenä. Hölmöä et pitää testata kp15 ku aloitan proget (jotta varmasti tulee menkat)... Onko teillä muilla jotka käytätte lugeja tai terolutia niin ohjeena tehdä testi varuiks ensin? Oon nimittäin tota ihmetellyt kun se mulla on käsketty tehdä

Suurin osa teistä menee kyl täälä ihan synkassa kierron suhteen :grin

Nyytti vaikka tuhruaakin niin ootko tehny yhtään testiä?

Seuraavaksi jännätäänkin sit dimoun hoitojuttuja! :woot:

Onnea Kk ja tiina ❤️

Mulla on menossa nyt dpo 8 tai 9 ja hirvee hinku ois tehä testi ja tänään oon huomannu ekoja asioita mitä vois oireiksi kai laskeekkin :grin kurkku kipee ja tukkonen olo. Tissejä kihelmöi jotenki samalla tavalla ku viimeks ja välillä tulee semmonen öklö olo mikä menee ja tulee vuoronperään. Suussa maistuu oudolle. En oo ees testiä vielä hakenu kaupasta ku en uskalla tehä sitä vielä :bag:

Ei ole käsketty. Eihän lugeista ole haittaa raskausaikana, kun jotkut käyttää niitä rv 12 asti jopa. Kp 15 muutenkaan mitään näkyisi, ellei edellisestä kierrosta olisi raskautunut.
Totta, siksi mulla siis on käsketty jos edellisestä kierrosta mut on se minusta vähän tohelo ohje. Kun ei niistä haittaa oo..

Mulla on vaan koko ajan niin kumma olo. Hirmu energia ja sit taas hengästyttää ja koko ajan syön jotakin.. pulssi on heittänyt ihan hurjaksi ja sit sitä hikoiluu on ja tunne et mahassa on nyt jotain ylimääräistä ja väärin

Mulla tuli vasta viidentenä päivä kuumat aallot, mutta päänsärky oli jatkuva. Onneksi nyt kp8 jo loppunut. Me ollaan aika samassa aikataulussa. Sulla nyt kans eka letrokierto?
Mulla tiistaina folliultra ja mahdollisen Irrotuspiikin ajankohdan suunnittelu. Jännää!
Joo, eka letrokierto ja toka inssi tulossa. Jännää tosiaan! Mulla on viikon päästä se folliultra. Kiva jännätä yhdessä mitä ultrassa selviää.:nailbiting:

Suurin osa teistä menee kyl täälä ihan synkassa kierron suhteen :grin

Nyytti vaikka tuhruaakin niin ootko tehny yhtään testiä?

Seuraavaksi jännätäänkin sit dimoun hoitojuttuja! :woot:

Totta. Tosi monella samaan aikaan mitäs itellä fiiliksiä tästä kierrosta? Ehkä ens kierrossa otat mut kiinni, kun sulla on oviksen aikasempaan:grin

Totta. Tosi monella samaan aikaan mitäs itellä fiiliksiä tästä kierrosta? Ehkä ens kierrossa otat mut kiinni, kun sulla on oviksen aikasempaan:grin

No eipä oo mitään fiiliksiä :rolleyes: iha ok fiilis enkä oota plussaa ennen hoitoja. Oon vaa asennoitunu et kahen viikon päästä käynti ja "stressailen" millo saa alottaa hoidon :hilarious:

Neulooko täällä kukaan harrastuksena? Mä oon nyt yhtäkkiä innostunu siitä ja neulon nyt mun ensimmäistä työtä vaikka viimeks neulonu tyyliin 10-15v sitten. Ei oo vielä ihan tasasta työnjälki mut ehkä se tästä! :smug: ja oon myös tullu vissii iha hulluks ku hirvee himo tullu neuloa vauvajuttuja vaikka yhtään mitään en oo uskaltanu enkä pystyny vielä ostamaan ja nyt kuitenkin oon ettiny ohjeita vauvan tumppuihin ja sukkiin ja kuolen kun on niin ihania malleja :love017 ja ajattelin josko huomenna kävis ostaa puikkoja ja lankaa et vois pian alottaa tumpuista kun on helpot ja valmistuu nopeaa.

No eipä oo mitään fiiliksiä :rolleyes: iha ok fiilis enkä oota plussaa ennen hoitoja. Oon vaa asennoitunu et kahen viikon päästä käynti ja "stressailen" millo saa alottaa hoidon :hilarious:

Neulooko täällä kukaan harrastuksena? Mä oon nyt yhtäkkiä innostunu siitä ja neulon nyt mun ensimmäistä työtä vaikka viimeks neulonu tyyliin 10-15v sitten. Ei oo vielä ihan tasasta työnjälki mut ehkä se tästä! :smug: ja oon myös tullu vissii iha hulluks ku hirvee himo tullu neuloa vauvajuttuja vaikka yhtään mitään en oo uskaltanu enkä pystyny vielä ostamaan ja nyt kuitenkin oon ettiny ohjeita vauvan tumppuihin ja sukkiin ja kuolen kun on niin ihania malleja :love017 ja ajattelin josko huomenna kävis ostaa puikkoja ja lankaa et vois pian alottaa tumpuista kun on helpot ja valmistuu nopeaa.

Minä neulon. Tällä hetkellä teen sellaista vauvan unipussia:hilarious: jos ei koskaan pääse omalle käyttöön niin hyötykäytän töissä:hilarious:

Voitko olla siis kuukauden päästä raskaana :Heartred 1-2kk ? Jos tärppää ekalla niiku newmoonilla niin aika nopeesti :rolleyes::p

Voitko olla siis kuukauden päästä raskaana :Heartred 1-2kk ? Jos tärppää ekalla niiku newmoonilla niin aika nopeesti :rolleyes::p

En ihan niin pian valitettavasti :hilarious: riippuu niin millo saadaan ees ilmoittautua hoitoon mut jos menis niin kuin näillä tiedoilla luulen ja onnistuis ekalla niin 2,5-3,5kkn päästä voisin olla :angelic:

Ihan hullut megamenkat ollut tässä terojen jälkeen
nyt kp7 vaihtuikin kun kukun taas yöllä, menkat jatkuu siis edelleen :hungover:

tajusinko oikein mut vissii aika moni nyt kp7 :grin
tai sit menin vaa ihan sekasin viesteistä

Ihan hullut megamenkat ollut tässä terojen jälkeen
nyt kp7 vaihtuikin kun kukun taas yöllä, menkat jatkuu siis edelleen :hungover:

tajusinko oikein mut vissii aika moni nyt kp7 :grin
tai sit menin vaa ihan sekasin viesteistä

Mul tais kans kans olla jotkut menkat terojen ja/tai letrojen jälkeen runsaammat. Nyt kp11 tai 12 lauantain mukaan eli meen samoissa ku aikasemmin ovuloivat :) about to/pe ovis :)

Smoothie, mä neulon! Niin monet lapaset ja villasukat on tullut tehtyä, etten ole laskenut. Oon tehnyt myös villapaitoja ja -mekon sekä virkannut vauvavilttejä (muille). Nyt teen Elämä on runo -vilttiä tilkuista. Aion tehdä tulokkaalle myös vauvaviltin ja unipussi olis kiva. Ihan parasta terapiaa neulominen :happy:

Onnea täälläkin Tiarella!

KETJUSSA AKTIIVISESTI JA EPÄTOIVOISESTI KUUMEILEVAT

Wusti91 /
29/ esikoinen toiveissa /ya 6/17/ tm 1/18 /kp28-33

Elisa / 26 / toinen haaveissa / ya 2018 / PCO / tammikuussa 2020 eka letrozol-kierto

smoothie. /31/ ensimmäinen haaveissa /ya 3/18 /1. ivf kevät20

jannn /33/ esikoinen toiveissa /ya 9/18 /km 3/19

Hillis /29/ ensimmäinen haaveissa /ya 10/18 / OI-hoidot 12/19 alkaen

Aida* /37/ toinen toiveissa /ya11/18 /hoidot aloitettu 1/20

Nipanderi /33/ toka toiveissa /ya 12/18/ vuotohäiriöitä/ hoidot alkamassa

Tepsu19 /35/ esikoinen toiveissa /ya 12/18/ 28-30pv

Koirankorva /25/ esikoinen toiveissa /ya 12/18/ tm 1/19, km 4/19, tm 10/19

Crocus / 40+/ ya 2018 /luomu

Helena80/ 39/ neljäs/ ya 1/19/ kierto 28-32

Sammie// 32// esikoinen// ya 2/19// km 4/19, kkm 12/19// kierto keskimäärin 35 pv // herttamainen kohtu

Alcyone / 43 / toinen toiveissa / ya 4/19, kkm 8/19 / kp 28-32

tiinao_O /30/ kolmas toiveissa /ya 5/2019 /kkm 10/19

Jukkapalmu23 / 23/ esikoinen toiveissa /ya 5/19/ kp 28-30pv

dimou / 30 / toinen / ya 5/19 / pco? / IVF keväällä 20

Persimon2/ 30 / Toinen(kolmas) / ya 5/19 / kku 3/19 / kk 10/19 / kierto n. 25 pv

Sinpura / 20 / esikoinen haaveena / ya 5/19 /
km 11/19 / kierto ?

Turvonnut / 31 / toinen haaveissa / ya 6/19 / kkm 12/19/ kp ennen km 30

Nyytti / 39 / neljäs haaveissa / ya 6/19 / kp 26-29pv

MrsCherry(?) / 32 / ensimmäinen kuumeilussa / ya 6/19 / kkm todettu 9/19 (vko 12) / kierto sekaisin kkm jäljiltä

turotus / 21 / toinen toiveissa / tjot 7/19

Jesbe / 29 / esikoinen haaveissa /ya 2014, uudelleen syksyllä 2019 /km,kkm,tm /kierrot 25-35

Tiarella /26 / kolmas haaveissa / ya 12/19 / kp?

Takaisin