Raskaaksi 2019

Tiarella mikä dpo sulla on? Mä testasin kans pe negan iltapissasta. Tänään luulin menkkojen alkaneen kun alavatsaa juili ja pikkarit meni märäksi, mutta olikin valkovuotoa. Taas näitä kivoja oireita, mistä kuvittelee raskautta - ihan vaan että voi pettyä pahemmin..

Tiarella mikä dpo sulla on? Mä testasin kans pe negan iltapissasta. Tänään luulin menkkojen alkaneen kun alavatsaa juili ja pikkarit meni märäksi, mutta olikin valkovuotoa. Taas näitä kivoja oireita, mistä kuvittelee raskautta - ihan vaan että voi pettyä pahemmin..

Mulla ihan sama käyny tänään. En oo kyl testannu mut huomenna pitäs menkkojen alkaa. Vatsaa juilii välillä ja munasarjan tienoilta vihloo, valkkaria tullu tänää reilusti. Alkais vaan jo niin ei nousis taas turhaan toiveet

dpo 11. Jos mun kierto on normaali 28 niin 1.1 pitäs alkaa jos taas pidempi niin 4.1

Mulla ihan sama käyny tänään. En oo kyl testannu mut huomenna pitäs menkkojen alkaa. Vatsaa juilii välillä ja munasarjan tienoilta vihloo, valkkaria tullu tänää reilusti. Alkais vaan jo niin ei nousis taas turhaan toiveet

Toivotaan ettei sulla menkat alakaan! Mulla pitäis normikierron (28) mukaan alkaa vasta 2.1., mutta viime kierto jäi 25:een joten saattaa itselläkin alkaa jo huomenna..

Eli melko samoissa mennään. Mulla raskaus päättynyt 3 vkoa sitten, mutta tosiaan viikko sitten loppu raskausmateriaali tuli ulos. Tuo, kun mainitsit "empaattisimman ultraajan"... En tiedä, onko sulla samanlainen kokemus, mutta olin aika järkyttynyt siitä, miten kylmiä hoitajat olivat yhtä poikkeusta lukuunottamatta. Kukaan ei tuntunut ymmärtävän, että menetin lapsen, enkä solumöykkyä.

Joo, alkuun tuntui lähinnä liukuhihna työltä se ultraus. Tai edelliset kerrat. Mutta nyt kun päivystyksen kautta viikko sitten menin, ja kesti monta tuntia päästä koko ultraan, multa kysyttiin odotusaulassa jopa haluanko syötävää tai onko millanen olo, että jaksanko siinä odottaa. Ja vaihtui työntekijätkin siinä kolmen maissa, ja yhtä empaattisen oloisia olivat, kyseltiin nimi ja että pärjäänkö. Sitten lisäksi tämä gyne kuka ultras, oli myös yhtä empaattinen, ja selvästi ihan huolissaan, itse olin vähän halolla päähän lyöty kaikesta, koska en ollut osannut olla enää huolissani mun hemoglobiinista hirveemmin tai muutenkaan, pelkäsin vaan mahdollista kohtutulehdusta. Sairaanhoitaja kuka ohjeisti cytotecin käytön toivotti jaksamisia ja hyvää joulua, kuten myös tää gyne. Tää huolestuneisuus ehkä osin sai mut sit autossa murtumaan itkuun, kun tajusin että olisin voinut vaikka kuolla siihen verenvuotoon. Että jos se oliskin vaan jatkunut, ja jos olisin ollut yksin ja menettänyt tajun. Ei sitä sillon osannut ajatella. Jotenkin ajattelee että jos kohtu tyhjenee, nii ei se x määrää enempää voi verta vuotaa, jos ei oo mitään avo haavaakaan. Mutta verenvuodon aiheuttana shokki onkin eriasia ja jos olis pyörtynyt ja lyönyt samalla päänsä. No onneksi kaikki meni kuitenkin loppuviimein ihan hyvin.
Mutta ei se raskaaksi tuleminen mikään pikkujuttu terveydellisesti, varsinkin jos jotain ongelmia tulee. Nyt sen ymmärtää. Että keskenmeno ei ookaan aina vaan ne vähän runsaammat ja kivuliaat menkat, mitä se mun eka keskenmeno oli.

Joo, alkuun tuntui lähinnä liukuhihna työltä se ultraus. Tai edelliset kerrat. Mutta nyt kun päivystyksen kautta viikko sitten menin, ja kesti monta tuntia päästä koko ultraan, multa kysyttiin odotusaulassa jopa haluanko syötävää tai onko millanen olo, että jaksanko siinä odottaa. Ja vaihtui työntekijätkin siinä kolmen maissa, ja yhtä empaattisen oloisia olivat, kyseltiin nimi ja että pärjäänkö. Sitten lisäksi tämä gyne kuka ultras, oli myös yhtä empaattinen, ja selvästi ihan huolissaan, itse olin vähän halolla päähän lyöty kaikesta, koska en ollut osannut olla enää huolissani mun hemoglobiinista hirveemmin tai muutenkaan, pelkäsin vaan mahdollista kohtutulehdusta. Sairaanhoitaja kuka ohjeisti cytotecin käytön toivotti jaksamisia ja hyvää joulua, kuten myös tää gyne. Tää huolestuneisuus ehkä osin sai mut sit autossa murtumaan itkuun, kun tajusin että olisin voinut vaikka kuolla siihen verenvuotoon. Että jos se oliskin vaan jatkunut, ja jos olisin ollut yksin ja menettänyt tajun. Ei sitä sillon osannut ajatella. Jotenkin ajattelee että jos kohtu tyhjenee, nii ei se x määrää enempää voi verta vuotaa, jos ei oo mitään avo haavaakaan. Mutta verenvuodon aiheuttana shokki onkin eriasia ja jos olis pyörtynyt ja lyönyt samalla päänsä. No onneksi kaikki meni kuitenkin loppuviimein ihan hyvin.
Mutta ei se raskaaksi tuleminen mikään pikkujuttu terveydellisesti, varsinkin jos jotain ongelmia tulee. Nyt sen ymmärtää. Että keskenmeno ei ookaan aina vaan ne vähän runsaammat ja kivuliaat menkat, mitä se mun eka keskenmeno oli.

Näinpä juuri :sad001 Itseni myös yllätti se, miten moni asia meni pieleen jopa sairaalassa ollessa. Keholle olen kiitollinen siitä, että se vauvasta piti kiinni kaikin tavoin, mutta kaavinnan jälkeen tyhjensi itse loput. Tänään käytännössä loppui vuoto jo kokonaan ja niukkaa se on viime sunnuntain jälkeen ollut muutenkin.

Tiarella, oliko teillä tää eka kierros nyt? Mullakin on aina ehkäisyn lopetuksen jälkeen mennyt yks kierros ja sit tullut tärppi, et älä masennu :) kyllä se sieltä vielä tarttuu. :)

NewMoon: Ihan mahtavaa seurata näitä kuvia ja innostustasi! Ei tarvitse pyydellä anteeksi siis. Sinä jos kuka olet todellakin tämän plussan ansainnut.:love7

Minulla kp20/23-30 ja dpo7. Tunsin yöllä ihan topakan vihlaisun alavatsalla. Yksi sellainen repäisy ja sen koommin ei mitään. Rinnat ovat edelleen kipeät. Nyt sen verran reilusti, että ilman liivejä heiluminen sattuu. Oikein hyvällä mielikuvituksella rinnat myös täydemmän tuntuiset, mutta niinhän ne aina ennen menkkoja. Kukas se tuolla pari sivua sitten manasi miten pms oireet muistuttavat alkuraskauden oireita? :hungover: Tässähän näitä taas. Ei mitään mitä ei olisi ollut negakierroissa, mutta silti ne tuntuu jotenkin erilaiselta ja herättää toiveita.:nailbiting: Ensi viikolla pudotaan taas korkealta.:arghh:

Tiarella, oliko teillä tää eka kierros nyt? Mullakin on aina ehkäisyn lopetuksen jälkeen mennyt yks kierros ja sit tullut tärppi, et älä masennu :) kyllä se sieltä vielä tarttuu. :)
Kyllä eka kierros. Aiemmin ollu yhet menkat ja sitten alkanu raskaus.

Tännehän kerkee vielä pari plussaa tulee tän vuoden puolella :p

Tännehän kerkee vielä pari plussaa tulee tän vuoden puolella :p

Joo, aidalla ja kk:lla nyt ainakin kuulostaa hyvältä:p

Mulla puolestaan alkaa vv jo muuttamaan väriä. Ovulaatio on siis käynnissä/just Munasolu puhjennut. Huomenna saakin käyttää siis jo suojia:bag: tällä kertaa sai olla ihan kokonaisen viikon ilman. Kai tästäkin sitten pitää olla kiitollinen:hilarious: kaadan tuon ukon silti vielä:hilarious: panetus ei oo vielä laantunut:hilarious:

Hei ei mitään uutta, nukkunut ja rentoillut kun tuntuu että joka lihas jumis ja kipeet.. nenä vuotaa ja toi vv ni mul on pikkuset menkkajomot nyt ja lorisee vv tosi paljon. Ihmettelin ite et mistä noin runsas määrä ja sit vaan aattelin että jos nyt raskaana oon niin ymmärrän, edellisen kerran ku eteni pidemmälle niin oli ihan samaa, kylmä ja paljon paljon vv

Tänään Flon mukaan kuus päivää menkkoihin, eikä tiputtelu oo alkanut. Sietää Terolut toimiakin, on sen verran paska olo. Mitään piinailtavaa ei siis oo, ku ainut onnistunut seksikerta oli viis päivää ennen ovista.

Oot malttanut olla testaamatta?
Huomennako teet?

Jos joku muukin laittaisi testikuvia kuin minä välillä :hilarious:
Minä laitoin sen saman. En mä viitsi päivällä testaa ku se hormoni ei näy mul ku jos on kunnon pissa ja mul toi flunssa päällä, lievät menkkajomot ja nyt sitä vv rupesi holvaa. Et testaan uusiksi myöhemmin ku hormoni olis mun kehossa tuplaantunut eli normisti 2 päivää noin ni mul joku 4 varmaan kun jos ovis oli digihymy jälkeen ni olis jo 4+1 tänään

Ääh! Tänään ja eilen ei enää vuotoa. Ajattelin, josko jo pääsisi jatkamaan elämää ja seksielämää... Äsken kuitenkin reilu kipu peräsuolessa (varmaan heijastuskipu?) ja HYYTYMÄ :arghh: Ensimmäinen kolmeen päivään. Se siitä sitten, kuulostellaan vielä. Olo ja mieli olisi olleet jo valmiita.

Takaisin