Raskaaksi 2019

newmoon: ihanaa ❤️ toivotaan vahvistumista!

mulla tulee keltaista vv vain raskaana ollessa. varmaan tulee myös muulloin, mutta raskaana se määrä on runsasta ja sitä kyllä ihmettdlin viimeksikin.

tänään olis ollu ensimmäinen ultra tästä minkä vuoksi tyhjennys tehtiin lääkkeillä 2,5 viikkoa sitten.
aivan kuin tuntisin oviksen juuri nyt tekis mieli hyödyntää ja odottelen tässä vielä jos soittaisivat hcg labratuloksia illan mittaan (olis ihana ettei tarvis odottaa maanantaihin!). toki tiedän, että hcg tuskin on vielä niin matala, että suosittelevat yritystä, mutta ei kuulemma myöskään ole vaaraa (viimeviikolla kysyin).
minulla hematooma vuotaa minimaalisesti/ei lainkaan että raskautuminen senkin vuoksi erittäin epätodennäköinen.
meillä ei tehdäjälkitarkkeja. ainoastaan viiden viikon kuluttua tyhjennyksestä rtesti.
Lähinnä uuden raskauden keston määrityksen takia vissiin toivovat yksiä menkkoja välissä ennen uutta yritystä. Mutta hedelmällistä aikaahan nyt olis, joten hommiin vaan jos siltä tuntuu! Ei se uus raskaus ala,jos kroppa ei siihen valmis ole.
Meilläkään ei muuta seurantaa ole km jälkeen kuin uus r-testi tietyn ajan päästä..

Lähinnä uuden raskauden keston määrityksen takia vissiin toivovat yksiä menkkoja välissä ennen uutta yritystä. Mutta hedelmällistä aikaahan nyt olis, joten hommiin vaan jos siltä tuntuu! Ei se uus raskaus ala,jos kroppa ei siihen valmis ole.
Meilläkään ei muuta seurantaa ole km jälkeen kuin uus r-testi tietyn ajan päästä..
täytyy ryhtyä tuumasta toimeen. aina voi sanoa lääkärille ettei ymmärtänyt
saispa ainakin mahdollisia varhaisultria jos tulis jotain hedelmöittymistä

Mitenköhän pian kaavinnan jälkeen uskaltaa tulehdusriski huomioiden olla yhdynnässä ilman kondomia? Raskaus vei kaikki halut, eilen ja tänään tehnyt kovasti mieli... :bag: Sunnuntaina syntyi loppu istukka, vuoto on enää hyvin, hyvin niukkaa. Pääasiassa ei mitään/tuhrua, hetkittäin pientä vuotoa.

Olisin muuten saanut lähetteenkin mut lääkäri epäili et ei ne viel ota ku ei oo vuotta km:stä. Ja oon jo menos julkiselle helmikuussa ni eiköhän se riitä.

Tein testin ja juu huonosti näkyy noista mut tuli väriä. Pistää miettimään että milloin olikaan ovis ku oloja ollu kaikenlaista ja sit ne niinku loppu ja epäilin että kysta irtoo. Tein varuiks ton äsken ja viiva piirtyi mut haamu. Päätettiin että testataan uudestaan kun on kumminkin väriä, tein ton saman testin vastikään parikin kertaa ja ei mitään. Ei edes viivanpaikkaa tullu. Jos miettisi et mun oksentelu olis ollu ovulaation kans tekemisissä niin olis dpo8.......

Liitteet

• IMG_20191227_164651_1.jpg
    IMG_20191227_164651_1.jpg
    12.4 KB · Katsottu: 257
  • IMG_20191227_164651_1.jpg
    IMG_20191227_164651_1.jpg
    12.4 KB · Katsottu: 256
Tein testin ja juu huonosti näkyy noista mut tuli väriä. Pistää miettimään että milloin olikaan ovis ku oloja ollu kaikenlaista ja sit ne niinku loppu ja epäilin että kysta irtoo. Tein varuiks ton äsken ja viiva piirtyi mut haamu. Päätettiin että testataan uudestaan kun on kumminkin väriä, tein ton saman testin vastikään parikin kertaa ja ei mitään. Ei edes viivanpaikkaa tullu. Jos miettisi et mun oksentelu olis ollu ovulaation kans tekemisissä niin olis dpo8.......
No selvä hailura näkyy, toivotaan että vahvistuu!

No selvä hailura näkyy, toivotaan että vahvistuu!
No joo on selvä haamu. Toi on sillee et edellinen oli 3 pv sit ja ihan blanco ja toi nyt on viiva. Käsi ja puhelin tärisi mut luonnossa eri kuten tiedämme kaikki mut kyl nyt on vähän jännä. Teen uudestaan jos menkat ei ala joten ilmeisesti mul ei ollu ovis heti menkkojen jälkeen vaan alko oireilla ja sit jotenki nyt yhdistäisi ne krampit ja tissikivut oviksen ku ne loppu ja palasi jotenkin niin nyt sitte näin.. toivon että ei oo mikään valehaamu vaan vahvistuu ja sit tulee pikkuinen ihan syliinkin

Nyt se sit tapahtu. Kaverini ilmoitti et teki positiivisen testin, ovat kait n. 4kk yrittäneet. Oon nyt sit viimeinen kellä ei ole lapsia kavereista. Ai luoja kun tuntuu paskalle.. Ilonen oon heidän puolesta mut miksi miksi meille ei tapahdu mitään. Vaan menkkoja ja pettymyksiä :violent001

Nyt se sit tapahtu. Kaverini ilmoitti et teki positiivisen testin, ovat kait n. 4kk yrittäneet. Oon nyt sit viimeinen kellä ei ole lapsia kavereista. Ai luoja kun tuntuu paskalle.. Ilonen oon heidän puolesta mut miksi miksi meille ei tapahdu mitään. Vaan menkkoja ja pettymyksiä :violent001
Tiedän tunteen, silloinkin kun mä kuulin saman uutisen olin ihan paskana mutta pari viikkoo ja menin käymään ja olin matkalla päättäny että oon hyvä ystävä ja kysyn kuinka hän voi ja kuuntele poskea purren :smiley-angry003 yllätykn positiivisesti, tsemppiä kyllä se toivottavasti kun aikaa kuluu

oliko sinulla lääkkeellinen tyhjennys/kaavinta?

Tsemppiä tiedän miltä tuntuu kun vaan muut plussailee..

Lueskelin nettiä ja joku sanoi, että oli lääkäriltä kuullut, että aukkarin jälkeiset mahd raskaudet johtuisivatkin limakalvon raapiutumisesta aukkarin yhteydessä. Eli sen jälkeen limakalvot kasvaisivat hetkellisesti paremmin. En ollut tällaista ennen kuullutkaan. Mutta kaippa sekin on mahdollista.

NewMoon, emmäkestä!!!!! :Heartred Jesben viivalle kans vahvistumista!

On ollut puhetta ruokavaliosta ja liikunnasta. Mä oon lihonnut syksyn aikana varmaan viis kiloa uupumuksen ja keskenmenon aiheuttaman mässäilyn ja löhöilyn myötä. Ei tää joulu suklaineen kans kauheasti auttanut. Tänään kävin matolla juoksemassa 40 min ja päälle vartti rintauintia. Ai että miten hyvä lomanaloitus :hello2 oon taas sokerikoukussa, mistä yritän päästä. Kohtuudella kaikkea, mutta mun vatsa ei oikein kestä vehnää ja ruista eikä iho maitoa. Niitä välttelen jos jaksan. Liikuntaa yritän taas hyötyliikunnan lisäksi harrastaa sen kerran viikossa. 1,5 vuotta sitten juoksin ekan puolimaratonin ja toivon, että joskus pääsen uudestaan juoksemaan. Uinti on hyvää vastapainoa kovan iskun liikkeelle.

Mä laitoin tänään viestiä sen ystäväni kanssa, kuka raskautui yk2:sta ja kenelle sanoin, että tarvitsen aikaa asian käsittelyyn kun herätti niin paljon surun tunteita itsessäni. Hän oli luullut menettäneensä mut, ja sain häntä lohdutettua, että tarvitsin vain aikaa ja nyt osaan asiaan jo paremmin suhtautua. Toki harmittaa oma nega tältä päivältä (kp ehkä 24, dpo 9?), mutta olen jo asennoitunut uuteen kiertoon.

Mä olin odottanut menkkoja kun vielä miehen synttärit on ni halutti varmistaa että olisko. No toivottavasti on. Oon tosi rento et voi olla joku hailu ja sit petyn tietysti mut jos on oikeesti hcg no oon iloinen ja sit tulee syliin asti

Itse syön hyvin monipuolisesti ja sit liikun paljon monella eri tavalla ja sain painoa alas 60 53 kiloon ja se on pysynyt nyt 53-54,5kg toi paino ja olo on hyvä. Siis et on aktiivinen olo.

Toisin tuo joulun ja uudenvuoden taiat mulle sen plussan ja tietty kaikille. Toivon et ei vaan joudu pettymään...

Mullahan on vasta kp25 mut mul on nyt ollu noita minikiertoja et jospa nyt oon 5 päivää etuajassa et kroppa päätti et vielä ei ovis ja hslus väkisin 30 päivän kierron

Sori omaa napaa, miehen kanssa juteltiin ja itkeä vollotin hänen sylissä miten pelottaa että me jäädään lapsettomiksi. Hän ei usein näytä tunteitaan ja tän asian tiimoilla on tän 8kk ajan lohdutellut ja sanonut että katotaan se vuosi ja sitten huolestutaan. No nyt hän sanoi että on myös ottanut selvää lapsettomuushoidoista ja tutkimuksista, kuulemma häntä myös pelottaa tuleva kun ei ole varmuutta mistään.

Ja tiiän, että tää kuulostaa varmasti todella idiootille kun ollaan tosiaan alle vuosi yritetty. Mut tää huoli ja epäonnistunut olo on vaan läsnä.. Tekisi mieli soittaa jonnekin yksityiselle ja selittää tää tilanne, jos menisi jo ennen kevättä tsekkaa asioita.. Tunteet nousi pintaan kun kuulin siitä mun kaverista, ehkä tämä tästä taas iloksi muuttuu. Nyt on vaan tosi ahistunut olo:banghead:

Takaisin