Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nannu onnea! Kerkesitkö pitkään yrittää?
OnneaDpo 12 ja oli pakko nousta jo kello 5 testailemaan. Onneksi ei tarvitse pregcheckin kanssa arpoa:

Hei mites se nyt menee, kun eilen tein ovistestin iltapäivällä ja oli sellanen ns. vahva haamu ja samalla paperiin tuli sitä eggwhiteä niin tuleeko tuo eggwhite ennen ovista, ovikseen aikaan vai jälkeen?![]()
Meillä on viereisessä kaupungissa Perhe-Arte, jossa oli varsin kohtuullinen varhaisultra moneen verrattuna, jäiköhän kelakorvauksen jälkeen n.70€. Toki viimesimmästä kerrasta on aikaa pian 5Sama juttu täällä. Tosin yksityisellä hurjan hintainen, lähtien noin 200 eIlmeisesti kuitenkin kunnallisella vähän tapauskohtaista: kyselin mahdollisuutta varhaisempaan ultraan seuraavassa raskaudessa ja vähän sen suuntaisesti lupailtiin näin kahden keskenmenon jälkeen.
En ajatellut ollenkaan, että plussa tulisi. Ei ollut mitään oireita, joten oli iloinen yllätys!
Mies hämmästyi myös plussasta ja sanoi "luulin, että sä näet vaan omias ja tää on semmonen kummitus, mutta tämähän näkyy selvästi"![]()
Sammie kerkesitkö aloittaa kilpparilääkitystä?
Nannu onnea! Kerkesitkö pitkään yrittää?
Onnea plussista!
Mulla nyt pp6 menossa. Huomenna siis viikko siirrosta. Ovitrelle ei enää näy, tai siis kyllä siihen sen vaaleista haaleimman varjon saa vielä kuviteltua. Tänään se kymmenes päivä ovitrellen jälkeen.
Eli jos nyt joskus viiva tulee niin tietää että se on raskaudesta. Voi kunpa![]()

Tänään on vielä haaleempi ja nyt kp 14, eli ehkäpä se oli jo. Varsinki ku ollu pari tynkäkiertoa. Mene ja tiedä ja kun mä oon sellanen tuuritestailija, en testaa säännöllisesti :)Mielestäni kaikkina ajankohtina noista mahdollistamiltä testi näyttänyt tänään? Varmaan tänään vois olla plussa ja huomenna ovis?
Haluaisin sanoa että en jatka, mutta luultavasti valehtelisin. :bag: sanotaan niin, että yritän olla testaamatta. Ei noi pc liuskat maksa mitään. Jäätävä tissikipu ovitrellestä asti, se siis vielä. Alavatsa tuntemuksia on, eli ne varmasti sit lugeista.
Voiko lugeista tulla alavatsatuntemuksiavai oisko raskaus
![]()

Joo, se oli tosi varhainen, enkä siitä paljon täälläkään puhunut. Täti myöhässä, hailea viiva, voimakas pahoinvointi ja pian runsaat ja kivuliaat "menkat"Ei ehtinyt toiveet vielä korkealle toisin kuin tämän kanssa
Onneksi siitä edellisestä neuvolassa mainitsin, koska kolmen km:n jälkeen tutkitaan. Seuraava raskaus siis joko menee hyvin tai "päästään" tutkittaviksi. Mutta parempi sekin kuin ei mitään.

Mulla ei menny lähete läpi, koska yks km oli 5+4? viikolla. Ultrassa vielä näki että on ollu raskaus, mutta sitä ei sinällänsä ollu ultralla todettu. Mullekin sanottiin, että kyllä sit kolmen jälkeen tutkitaan. No ei tutkita.![]()
Mulla ei siis ultralla todettu se eka. Sanoin asiasta nyt sairaalassa useammalle lääkärille ja kukaan ei puuttunut siihen, että olisi ollut liian varhainen tai tarvinnut ultralla todentaa 
Kyllä niistä tulee, mutta voi olla myös raskaus, voi olispa
Täällä elellään kp13. Tiputtelua ei oo nyt taas muutamaan päivään ollut ja lemmiskeltykin on. Ei vielä ovisfiiliksiä. Ajattelin olla testaamatta,kyllä sen sitten tietää viimeistään kun alkaa taas vuodot, että milloin se on ollut.
Joulu meni mukavasti. Tyttären mielestä joulussa parhainta oli leikkiminen. Ei olis edes yhtään lahjaa halunnut avata. Kiva lahjaähky muutenkin, kun jouluna lahjoja ja sit joulupäivänä synttärit ja tänäänkin sai vielä avata lahjoja
Onnea jouluplussista
Koskas Jannn aukkariin?
toiv ei haittaa et tänään oli seksiä :bag: