Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Mulla kans unohtuu joka ilta.. sit kömmin jos sängystä takaisin ottamaan vaikka olis just hyvä asento ja oon just nukahtamassa.. pitäis olla muistutus aina iltaisin..
 
vierisängyn haluan nyt kanssa kun ei ole muutenkaan tilaa pinnikselle makkarissa enjä viitsi laittaa vauvaa heti poikien huoneeseen, ne olis silloin 7 ja 6 ja tarvitsee yöuniaan koulussa ja eskarissa :D millaista sänkyä oot kokeillu ?

Meillä oli viimeksi sellainen Moweo-merkkinen kankainen, nyt olen ajatellut joko samanlaista tai sitten sellainen Snuzpod myös kiinnostaisi. :)
 
Mäkin meinaan muuten unohtaa ne vitskut. Ennen söin niitä aamuisin, mutta mietin että lisääköhän ne pahoinvointia ja siirsin iltaan. Nyt en kuitenkaan ikinä illalla muista, etten ole ottanut niitä aamulla. :banghead:
 
Ostin täytettävän vauvakirjan heti nt-ultrasta tultua.. Eka hankinta vain hänelle! :) Samantyyppisen kuin esikoisella, mut ei kuitenkaa identtinen. Yritän sen saada täytettyä yhtä hyvin kuin esikoisenkin, vaikka tyypillisesti seuraavien lapsien kirjat jää vähän vajaiksi. :hilarious:
 
Ostin täytettävän vauvakirjan heti nt-ultrasta tultua.. Eka hankinta vain hänelle! :) Samantyyppisen kuin esikoisella, mut ei kuitenkaa identtinen. Yritän sen saada täytettyä yhtä hyvin kuin esikoisenkin, vaikka tyypillisesti seuraavien lapsien kirjat jää vähän vajaiksi. :hilarious:
Minkä kirjan ostit ja mistä löytyi? Etsin itse ennen joulua, mutta suomalaisessa ei ollut ollenkaan. Ehkä kyseisessä liikkeessä oli vain huono valikoima.
 
Ostin täytettävän vauvakirjan heti nt-ultrasta tultua.. Eka hankinta vain hänelle! :) Samantyyppisen kuin esikoisella, mut ei kuitenkaa identtinen. Yritän sen saada täytettyä yhtä hyvin kuin esikoisenkin, vaikka tyypillisesti seuraavien lapsien kirjat jää vähän vajaiksi. :hilarious:

Meidän kuopuksen (1 v 2 kk) vauvakirja on täysin blanko. :bag:
 
Meidänkin nuoremman lapsen vauvakirja on melkeinpä tyhjä :oops: ja esikoisen kirjan täyttö taisi loppua siihen kun nuorempi syntyi :nailbiting:

Sama juttu muuten tuon esikoisen kirjankin kanssa. Pitäisi kaivaa ne jostain ja yrittää täytellä edes jälkikäteen.
 
Mulla esikoisen kirja on kyl tosi hyvällä mallilla, että silleen voisin kuvitella et toiselle voisin ehtiä täyttämään. Saa nähdä. :joyful: Oli sellainen et oikeastaan vaan eka vuosi täytetään. :)
 
Oli pakko tänään ostaa pari bodya Lindexiltä -30% ja parit trikoot name it -50% :grin yritin valita sellaisia jotka sopii sekä tytölle että pojalle. Tekisi mieli lähteä huomenna kunnolla alennusmyyntejä kiertämään :wacky:

Mielessä kuitenkin koko ajan vasta 13.1 oleva nt-ultra. Jännittää tosi paljon :sorry:
 
Itse kävin eilen kierrätyskeskuksessa ja oli pakko ottaa mukaan ihan uudenveroinen sitteri, siellä oli paljon kaikkea muutakin, mutten kehdannut hamstrata, vaikka mieli teki :grin Ja sitten vielä pelko persuksissa, että jos kuitenkin menee kesken niin hajoan varmaan ihan lopullisesti nähdessäni niitä hommaamiani tavaroita.

Olen myös päättänyt, etten osta juuri mitään uutta, käyn kirppareilla ja siellä kierrätyskeskuksessa.

Yksi vauvojen tuttipullo multa löytyykin, kun viime keväänä ostin mun hevosen tulevalle varsalle ihan varmuudeksi, jos on jotain ongelmaa, mutta molemmat sitten kuoli siihen varsomiseen :sorry:
 
Joo mieki kirpparilta ja kierrätyskeskuksesta ajattelin melkein kaiken hommata. Tosin kaukalo ehkä uutena. Ja pinniksen patja. Tosin pinnis onkin vaikea löytää kun melkein mistään ei löydy sopivaa. Nykyään noihin ei tehdä laskettavaa laitaa joten käytettynäkin on vaikea löytää laskettavalla laidalla olevia pinnasänkyjä.
 
Mäkin oon ajatellut hankkia mahdollisimman paljon käytettynä. Toivon ehkä vähän että saisin siskolta kaukalon, vielä heillä käytössä mutta tuskin enää heinäkuussa kun nyt vauva jo 8kk. :)
 
Mäkin oon ajatellut hankkia mahdollisimman paljon käytettynä. Toivon ehkä vähän että saisin siskolta kaukalon, vielä heillä käytössä mutta tuskin enää heinäkuussa kun nyt vauva jo 8kk. :)

Meidän piti vaihtaa kaukalosta pois jo 9kk iässä. Vyöt tuli hartioiden alta. Joihinkin kaukaloihin mahtuu tosin kuulemma vielä 1,5v! :eek:
 
Meillä tyttö siirti kaukalosta pois vähän ennen vuoden ikää, en jaksanut kantaa sitä siinä ja talvella toppavaatteet teki siitä kaukalosta niin pienen, mutta jos olis kesällä täyttänyt vuoden niin varmasti kaukalokin olis mennyt pidemmälle..
 
Mä eilen vähän kirpparilla silmäilin vauvanvaatteita. Eipä ollut mitään, mitä olisin halunnut edes ostaa. Pilalle pestyjä, kuluneita ja ylihinnoiteltuja oli paljon. Meidän tuleville isosisaruksille tein aikoinaan paljon hyviä vaatelöytöjä kirpparilta. Mutta niinhän se on, että ensi kerralla voikin olla taas vaikka mitä kivaa tarjolla. Toisaalta hyvä, ettei nyt ollut, kun en mitään halua vielä ostellakaan :grin Täytyy tehdä vanhoillekin ensin vähän inventaariota.
 
Mieki just katoin nuo vanhat. Oikeastaan tarvitaan vaan ehkä kokoa 60-68-74cm muutamat kappaleet ja sit noita koon 44cm jos tämäkin on pienipainoinen
 
Meillä vaihdettiin pois kaukalosta jo vähän yli puolivuotiaana, mutta meidän seuraavakin istuin oli sellainen joka on periaatteessa jo vastasyntyneestä hyväksytty. Mun mielestä kaukalo on kätevä niin kauan kuin lasta voi myös kuljettaa siinä. Sitten kun kauppareissut siirtyy travel systemistä matkarattaisiin, on käännettävä istuin helpompi. Ja meillä ei siis suostuttu enää reilu puolivuotiaana kulkemaan siinä travel systeemissä kun siitä ei näe niin hyvin ympärille.
 
Takaisin
Top