Itse oon ollut kp10-13 ultrattavana ja limis ollut jotain 4-6mm. Joskus lääkäri sanoi et kiinnittyäkseen pitäs olla ainakin 6mm... Ja kasvaakohan se about 1mm päivässä..? Mut jos viel oviksen jälkeen noin ohut ni en tiedä, ohuelta kuulostaa.. Voin taas kertoo paljon mun ens viikon pe kp10 on! Mulla aika ohut aina :/ onks sulla niukat menkat?
Sammie siis mikä leikkaus? Tsemppiä edelleen![]()
No siis lääkäri sanoi just sentakia että onko alkamassa menkat kun ei ennen sitä ehditty puhua mun kiertosta mitään, kerroin alkuun vaan et marraskuussa oli km. Ennen menkkojahan se limis lähtee ohenemaan ja tulee sit vuotona ulos, mut mulla onkin siis menkkoihin vielä 2vkoa aikaa niin siihen se sano et aijaa jos oviksesta on just 3-4pvää niin sen pitäis paksuuntuu vielä eli on ainakin mahis tulla raskaaks, mut tiedä tuosta sit.. luin itekkin et 6mm voi riittää muutenkin mut mut..ja voihan se olla et mun kierto vielä sekasin vaikka ovuloinko koska oli just km.
Ja mun menkat oli tossa elo-syyskuussa tosi tosi niukat vain 2-3pvä ja ei ees ois sidettä tarvinnut vaihtaa mut kuitenki tulin raskaaks sit lokakuussa mikä meni kyllä kesken mut silti.
Aah hankalia nää asiat kyl..