Ihanaa
NewMoon!!
Omanapailua vähän, tänään oli lääkäri, sain kertoa kaikki huoleni ja hän epäilee jtn piilevää tulehdusta ja haluu poissulkea sen ensin, tutki mut samalla ja sanoiki et mun vv on hieman outo..no tulokset tulee vasta tammikuun alussa.
sanoi että näillä näkymin miestä ei tarvi tutkia ja ei tarvi mitään kunnon hoitoja kun raskaudun suht nopeasti ja molemmilla terveet lapset niin geneettiset jutut on poissuljettu, ainakin alkuun:D
jäi kyl vähän mietityttää kun ultras mut ja sanoi et kaikki näyttää hyvältä mut onko
mulla menkat tässä ihan just alkamassa? vastasin et ei just pe/la tikutin ovisplussan ja menkkoja ennustaa vasta noin 2vkon päähän et mitenniin alkaa jo:O siihen tuumas et joo niin näkyykin et oot ovuloinut vasemmalta puolelta, tosi kiva mutta mun limis on vaan 6mm eli aika ohut

En tiiä voiko sit vaikuttaa se et ovis ollu vasta kp20 ja aikasemmin mun kierto ollu max 30pvää, sen unohin mainita kokonaan...
kysyin vielä et tarkottaako se että ne menkat alkaa nyt varnasti niin sano et kyl se limis voi viel kasvaa ja ei voi tässä vaiheessa sanoa tuleeko tärppi..en vaan ymmärrä et onks toi nyt jotenki liian ohut jotta mitään vois kiinnittyä..luin taas paljon mut en löytänyt mistään tietoa mitä sen limiksen paksuus pitäisi olla 4-5pvä oviksen jälkeen huoh..onko kellään mitään tietoa/kokemusta?
PS. sori tää kauheen sekavasti kirjoitettu teksti oon vasta matkalla kotiin.