Raskaaksi 2019

Olitko Aida menossa kans kyssiin? Mulla vissiin sinne kans vie tie, esikoinen tehtiin Jyväskylässä, mutta gynen kanssa kun juttelin puhelimessa, muisteli ettei sitä mahdollisuutta olisi enää olemassa. Mun käsityksen mukaan kyssin jonot ei oo mitenkään mahottomat, mutta voin toki olla myös väärässä.

Mä käytin varmaan 2-3kk tuota Minisunin vahvaa ennen ku plussasin. (alhaalla kuva) Noissa on tuota ubikinonia. Plussa kierrossa ei muistaakseni ollut edes macaa tai greippiä käytössä. Vain nuo. Nyt en oo käyttänyt mitään vitamiinia, kun lääkäri sano et jättää foolihapon ainakin ottamatta, ku kohdunulkoinen todettikn, ettei se saa sit voimaa kasvaa :confused005 tiedä sit onko kuin yleistä et pitää lopettaa tuos vaiheessa.
Sais varmaan jo aloittaa uudestaan nekin :grin vähän meinaa väsy olla ja flunssa yrittää iskeä, illalla kävi lämpö 37 mut laski eikä oo enää noussut. Mut tänää on ollut muuten suht normaali olo :) kipuja ei oo mahalla, oikeessa nivusessa vähän juilinut, mutta johtuu varmaan huonosta liikunnasta viime aikoina. Elämä alkaa voittaa :) en ois uskonut, vielä viikko sitten oli ihan kaamee olo. Tosin toivo pitää ettei nyt tuu mitään komplikaatiota enää.
Viime yönä näin jotain vauva unta, ja sit vähän meinas vauvakuume nostaa päätä, mut vielä on nii tuoreessa muistissa tää monen viikon ahdistus-epätoivo, nii ei vielä huvitusta jatkaa yritystä. Ehkä sit sielä ulkomailla sit alkas varovaisesti yrittää :grin eli vauva 2021. Ei tarttis sit reissussa varoa mitä syö ja ku on all inclusivekin nii ehkä sais parit alkoholi juomatkin reissussa juoda :)
Tosin jos täs ennen reissua sattuis plussaamaan, nii ei sekään maailman loppu olis. Mut jos sielä on kesä-heinäkuussa yli 40 astetta lämmintä 2 viikkoa, nii ei ehkä parhain kohde raskaana olevalle :grin

Liitteet

• Minisun_Vahva_120tabl_300x300px.png
    Minisun_Vahva_120tabl_300x300px.png
    40.3 KB · Katsottu: 196
Mä toivon et tulisin ees raskaaks 2020 :hilarious: sanoinkohan sen jo :hilarious:

Mä käytin varmaan 2-3kk tuota Minisunin vahvaa ennen ku plussasin. (alhaalla kuva) Noissa on tuota ubikinonia. Plussa kierrossa ei muistaakseni ollut edes macaa tai greippiä käytössä. Vain nuo. Nyt en oo käyttänyt mitään vitamiinia, kun lääkäri sano et jättää foolihapon ainakin ottamatta, ku kohdunulkoinen todettikn, ettei se saa sit voimaa kasvaa :confused005 tiedä sit onko kuin yleistä et pitää lopettaa tuos vaiheessa.
Sais varmaan jo aloittaa uudestaan nekin :grin vähän meinaa väsy olla ja flunssa yrittää iskeä, illalla kävi lämpö 37 mut laski eikä oo enää noussut. Mut tänää on ollut muuten suht normaali olo :) kipuja ei oo mahalla, oikeessa nivusessa vähän juilinut, mutta johtuu varmaan huonosta liikunnasta viime aikoina. Elämä alkaa voittaa :) en ois uskonut, vielä viikko sitten oli ihan kaamee olo. Tosin toivo pitää ettei nyt tuu mitään komplikaatiota enää.
Viime yönä näin jotain vauva unta, ja sit vähän meinas vauvakuume nostaa päätä, mut vielä on nii tuoreessa muistissa tää monen viikon ahdistus-epätoivo, nii ei vielä huvitusta jatkaa yritystä. Ehkä sit sielä ulkomailla sit alkas varovaisesti yrittää :grin eli vauva 2021. Ei tarttis sit reissussa varoa mitä syö ja ku on all inclusivekin nii ehkä sais parit alkoholi juomatkin reissussa juoda :)
Tosin jos täs ennen reissua sattuis plussaamaan, nii ei sekään maailman loppu olis. Mut jos sielä on kesä-heinäkuussa yli 40 astetta lämmintä 2 viikkoa, nii ei ehkä parhain kohde raskaana olevalle :grin
Lämmöstä halusin puhua, itse en usko että se on huono asia raskaana oleville, itse kyl oon nähnyt kaverin olevan hyvissä voimissa 40 asteen helteissä 6kk raskaana ja toinen kaveri lähti odottamaan juurikin kesäkuumalla. Itse en usko et kuumuudella on sinällään väliä kunhan pitää huolen et on vilpoinen olo itsellä eli rannalla kaveri suojasi itsensä ja masun mut nautti. Sano vaan että oli sanottu ettei kauheasti makaa rantatuolissa ja tämä pidemmällä raskautta ja näkyy nuo tuolla kulkevan mahat pystyssä bikineissä.. Lähinnä ehkä sauna on semmonen ja joku kuuman kuuma poreamme.. Täällä ihmiset sikiää myös ulkomailta tulee ihmisiä jotka raskaana.. Siitä en niin huolissaan olisi :) ite oon ajatellu et jos nyt tuurilla plus ni sit ois kesällä iso maha ja piti olla nyt kesällä mut siinä kävi miten kävi. Suoja ja oma viileys kunnossa niin ei se varmasti huono ole

BB8E36AB-0716-448E-9094-7225B11261A7.jpeg Eilen sain ovisplussan joka oli vahvempi kun kontrolliviiva ja tänään yhtä vahvat, laitan kuvan vielä onko se sit plussa vai laskeeko jo..outoao_O
Kp19 nyt.
Km varmaan laittanu kiertoa uusiks ku ennen kierrossa missä raskauduin plussa tuli kp12, mut no menkatki kesti vain 2-3pvä.
Menkkoja ennustaa 30.12 alkavaksi, toivon kyllä että ei ala ollenkaan.:joyful:

Ensviikon to on sit ensimmäinen lääkärikäynti, jos saisin tehtyä kaikki testit/verikokeet ja ehkä jotain mitä voisin ottaa avuksi alkuraskauteen..:D

View attachment 84507 Eilen sain ovisplussan joka oli vahvempi kun kontrolliviiva ja tänään yhtä vahvat, laitan kuvan vielä onko se sit plussa vai laskeeko jo..outoao_O
Kp19 nyt.
Km varmaan laittanu kiertoa uusiks ku ennen kierrossa missä raskauduin plussa tuli kp12, mut no menkatki kesti vain 2-3pvä.
Menkkoja ennustaa 30.12 alkavaksi, toivon kyllä että ei ala ollenkaan.:joyful:

Ensviikon to on sit ensimmäinen lääkärikäynti, jos saisin tehtyä kaikki testit/verikokeet ja ehkä jotain mitä voisin ottaa avuksi alkuraskauteen..:D
Toivottavasti ei ala menkat :)

Lämmöstä halusin puhua, itse en usko että se on huono asia raskaana oleville, itse kyl oon nähnyt kaverin olevan hyvissä voimissa 40 asteen helteissä 6kk raskaana ja toinen kaveri lähti odottamaan juurikin kesäkuumalla. Itse en usko et kuumuudella on sinällään väliä kunhan pitää huolen et on vilpoinen olo itsellä eli rannalla kaveri suojasi itsensä ja masun mut nautti. Sano vaan että oli sanottu ettei kauheasti makaa rantatuolissa ja tämä pidemmällä raskautta ja näkyy nuo tuolla kulkevan mahat pystyssä bikineissä.. Lähinnä ehkä sauna on semmonen ja joku kuuman kuuma poreamme.. Täällä ihmiset sikiää myös ulkomailta tulee ihmisiä jotka raskaana.. Siitä en niin huolissaan olisi :) ite oon ajatellu et jos nyt tuurilla plus ni sit ois kesällä iso maha ja piti olla nyt kesällä mut siinä kävi miten kävi. Suoja ja oma viileys kunnossa niin ei se varmasti huono ole

Siis tiedän ettei kuumuus aiheuta raskaana olevalle mitään pahaa :D Vaan tarkoitin lähinnä sitä, että on pikkuusen epämukavaa olla ison mahan kanssa kuumassa. Oon itse ollut 6-8 kuulla raskaana kuumana kesänä, niin on oma kohtasta kokemusta. Lisäksi siihen lisäksi oma paniikkihäiriö johon raskaana ollessa ei halua lääkkeitä käyttää, nii välttää tilanteita jotka aiheuttaa juuri sitä ahdistavaa oloa. Raskaana lisäksi muutenkin vaikea hengittää varsinkin näin lyhyenä ihmisenä, vauva potkii keuhkoja yms kivaa nii ei kiitos :D ja lentokoneessa istuminen mahan kanssa ei myöskään nappaa, juuri siitä syystä kun se vauva painaa kylkiluut istuessa kasaan.

Suomen kesässäki on tarpeeksi kuumuutta raskaana :D
Ja varsinkin vieras maa ja bakteerit, nii itse en tykkääs matkustella raskaana :D

Siis tiedän ettei kuumuus aiheuta raskaana olevalle mitään pahaa :D Vaan tarkoitin lähinnä sitä, että on pikkuusen epämukavaa olla ison mahan kanssa kuumassa. Oon itse ollut 6-8 kuulla raskaana kuumana kesänä, niin on oma kohtasta kokemusta. Lisäksi siihen lisäksi oma paniikkihäiriö johon raskaana ollessa ei halua lääkkeitä käyttää, nii välttää tilanteita jotka aiheuttaa juuri sitä ahdistavaa oloa. Raskaana lisäksi muutenkin vaikea hengittää varsinkin näin lyhyenä ihmisenä, vauva potkii keuhkoja yms kivaa nii ei kiitos :D ja lentokoneessa istuminen mahan kanssa ei myöskään nappaa, juuri siitä syystä kun se vauva painaa kylkiluut istuessa kasaan.

Suomen kesässäki on tarpeeksi kuumuutta raskaana :D
Ja varsinkin vieras maa ja bakteerit, nii itse en tykkääs matkustella raskaana :D
Okei joo käsitin väärin että se kuumuus olis huono, pahoittelen. Mut joo ymmärrän täysin, itse kun en Suomessa asu enää niin kuumuus on jo tuttu mutta tiedän et jos kesällä ison mahan omaan niin kyllä se on varmaan hankalaa. Huoh, muutenkin pelkkä suomen kesä nii ulkomailla sitten.. Itselläni on ahdistuneisuutta, post traumaattinen stressihäiriö eli mulla on flashbackei yms ja joskus vaan korvissa humisee väkijoukossa niin ollaan puhuttu lääkkeen lopetuksesta ja hyvin onnistuin siinä ja nyt en oo paljon tarvinnut kun viimeksi ku hcg verestä otettiin niin lopetin pikku hiljaa ja se on jäänytkin pois vaikka ku lopputulos oli mikä oli niin sit kuitenki tietää et voi ottaa jos tarvis ja vaihdettiin merkki semmosen mikä on turvallista raskauden aikana. Vaan mikä nyt täysin turvallista on lopulla mut kuitenkin..

Onneksi on gyne piakkoin ku mul on ihme kipuilu alkanut. Oli osittain alkuun suolen toimintaa mut nyt räjähti uusiin mittasuhteisiin, mul on repinyt ja ku kyykkii ja täyttää tiskikonetta niin tuntuu outoa repimistä ja sitte ihan alhaalla ihan ku venyis koko kohtu ja munikset siinä samalla. Tänään otin ihan tukea seinästä. Vuotoa ei oo, ihan kuivaa on myös, epäilen et jotenki aiempi pupuilu tänään olis ton tehnyt ja hetken kävi mielessä kiinnittyminen ja sit kohdun ulkoinen ja sitte joku syöpä ja lopulta päädyin siihen että ootan ja jos pahenee niin sit lekuriin. Muutoin ootan gynelle pääsyä. Olis nimittäin melko kumma jos ovis oli heti menkkojen jälkeen (sinä päivänä tuli tuhru vielä limojen kera) ja nyt olis jo muka niin hyvä limis et loksahtaisi paikoilleen. Siks oon tykännyt enempi ku ovis on kp15-20 tienoilla. Nyt ollu liian aikaisin. Toki mun koko vuoto oli ihan kumma mut silti epätodennäköistä että raskaana olis. Toivon ettei oo vakavaa ku kivut ihan kummalliset.

Okei joo käsitin väärin että se kuumuus olis huono, pahoittelen. Mut joo ymmärrän täysin, itse kun en Suomessa asu enää niin kuumuus on jo tuttu mutta tiedän et jos kesällä ison mahan omaan niin kyllä se on varmaan hankalaa. Huoh, muutenkin pelkkä suomen kesä nii ulkomailla sitten.. Itselläni on ahdistuneisuutta, post traumaattinen stressihäiriö eli mulla on flashbackei yms ja joskus vaan korvissa humisee väkijoukossa niin ollaan puhuttu lääkkeen lopetuksesta ja hyvin onnistuin siinä ja nyt en oo paljon tarvinnut kun viimeksi ku hcg verestä otettiin niin lopetin pikku hiljaa ja se on jäänytkin pois vaikka ku lopputulos oli mikä oli niin sit kuitenki tietää et voi ottaa jos tarvis ja vaihdettiin merkki semmosen mikä on turvallista raskauden aikana. Vaan mikä nyt täysin turvallista on lopulla mut kuitenkin..

Mä käytän itse beetasalpaajaa,( tosin nyt en oo tarvinnut) estää käsien tärinää joka aiheutuu kun sydän alkaa hakata liiaksi kun paniikkikohtaus iskee, mä siis unohdan hengittää kohtauksen iskiessä, yleensä kun tulee ylihengittämistä. Lisäksi mulla puutuu samalla naama ja kieli ja pikku hiljaa kädet ja jalat. Sit silmissä alkaa sumentua. Yks hirveimmistä vaivoista mitä on. Kirkkaat valot ja kovat äänet yms laukaisee julkisilla paikoilla, kaupat pahimpia. Nyt tosin mennyt ihan hyvin ilmankin lääkkeit, ttosin en oo paljoa jaksanut kaupoilla juostakaan. Mut käytän varmaan jatkossaki tarvittaessa 1/4 10mg pilleristä, eli hyvin hyvin pieni annos. Lähinnä taitaa olla jo lume vaikutusta :D

Beetasalpaaja olis kyllä kans ihan turvallinen raskausaikana, ainakin mulle lääkäri sano, ilmeisesti käytetään jossain tapauksissa korkean verenpaineen hoitoon tarvittaessa raskaudessa.

Nipanderi ja Dimou: Kuopiolaisia ollaan eli Kyssiin ollaan tosiaan menossa. Toivottavasti ei ole niin kauhean pitkät jonot. Naikkarilla taitaa olla eniten ruuhkia. Toki ensikäyntijono oli kolme kuukautta, että voihan se olla, että on jotain vastaavaa. Terveyskeskuslääkäri puhui, että jos alkaa olla ikää, pääsisi vähän nopeammin jonossa eteenpäin. Pitää toivoa, että se pätee myös ivf:ään.

Oon käyny lukemassa keskustelua aina parin päivän välein, en vaan oikeen osaa kommentoida mitään.
Odotan vaan niin, että hypättäis joitakin viikkoja ja nähtäis miten NewMoonin hoitojen tulos :nailbiting: Sulla on täällä monta myötäeläjää! :hilarious:

Toiset menkat keskenemenon jälkeen lusittu. Eli plussaa ei ehdi tälle vuodelle saamaan. Jos tässä kierrossa tulis plussa, menis se just jonnekin 1-2.1 tienoille kun näkyis testissä. Mutta, sekin plussa ehtis vielä siihen "neljäs keskenmeno vuoden sisään" kategoriaan, vaikka ei samalle vuodelle osukaan.
Toivoisin vaan, että saatais se neljäs raskaus nyt pois alta, toki eniten toivon, että se neljäs ois se pysyvä raskaus. Mutta sitten jos ei, hitto vie ne ei voi enää lähetettä palauttaa.

Meijänhän piti nyt pitää taukoa, puolisen vuotta. Peruttiin tauko, kun ilmotti että eivät tutki. En haluu pitkittää asioita, mikäli seuraavakaan raskaus ei onnistu.

Muokattu viimeksi:
Uusi lista aktiivisista kuumeilijoista :Heartred
(lisää itsesi siihen väliin kun oma yritys on alkanut, ylimpänä pisimpään yrittäneet)

nimi
// ikä // kuinka mones lapsi haaveissa // yritys aloitettu // kierron pituus

NewMoon // 31 // ya 12/2010 // 1.IVF/ICSI

Wusti91 // 28 // ya 6/2017 // tm 1/2018 // ensimmäinen haaveissa // kierto 27-30

Anselmiina_ // 37 // esikoinen haaveissa // ya 9/2017 // 1. IVF 4/2019 // kkm 7/2019 // kierto 26-29

smoothie. // 30 // ensimmäinen toiveissa // ya 3/2018// kierto 26-28

Puhvis // 28 // toinen haaveissa // ya 8/2018 // km 07/19 // kierto 32-?

jannn // 33 // eka haaveissa // ya 9/2018 // km 3/19 // kierto n. 32

Nuppunenn // 20 // ensimmäinen toiveena // ya 10/2018 // km 3/2019 // kierto 30-36

Hillis // 29 // ensimmäinen haaveissa // ya 10/2018 // kierto 27

Aida* // 37 // toinen haaveissa // ya 11/2018 // kierto 23-28

Tepsu19 // 35 // ensimmäinen toiveessa // ya 12/2018 // kierto 28-30

Nipanderi // 32 // toka haaveissa // ya 12/18 // kierto 28-29pv

Maggie84 // 35 // ya 01/2019 // 6. lapsi toiveissa

Helena80 // 39 // neljäs toiveissa // ya 1/2019 // kierto 28-32pv

Karoliiina // 23 // toinen haaveissa // ya 1/2019 // kierto 29-36pv

Alcyone // 43 // toinen haaveissa // ya 4/2019, kkm 8/2019 // kierto pitkä ja epäsäännöllinen

dimou // 30 // toinen // ya 5/19 // kierto epäsäännöllinen (~40)

Jukkapalmu23 // 22v // esikoinen toiveissa // ya 05/19 // kierrot n. 28pv

tiino_O // 30 // kolmas // ya 5/2019 // kkm 10/2019 // kierto 27-29 päivää

BarbaMama81 // 38 // toinen // ya 5/2019 // kkm 10/2019 // kierto 24-29

persimon2//29//toinen(kolmas)//y 5.2019//kku 3.19 ja kkm10.19// kierto 24-27pv

Sinpura // 20 // ensimmäinen haaveissa // ya 6/2019// kierto epäsäännöllinen

Nyytti // 39 // neljäs haaveissa // ya 6/2019 // kierto 26-29pv

Evelyn8 // 28 // ensimmäinen haaveissa // ya 6/2019 // kkm 9/2019 // kierto 29-35pv

Cara* // 37 // 2. haaveissa // ya 6/2019 // kierto 25-28

Ida_Maria_ // 22/ esikoinen// ya 07/2019// kierto 27-28 pv

Taittaralla // 27 // esikoinen haaveissa // ya 7/2019 // kierto ??

turotus // 21 // toinen haaveissa // tjot 7/2019

Mangusti_ // 30 // toinen haaveissa // ya 7-8/2019 // kierto 28-32 pv?

Mirkki // 27 // toinen toiveissa // ya 8/2019 // kierto 23-30pvä

Charmy24 // 24 // toinen haaveissa // ya 8/2019 // km 11/2019 // kierto 29-31pvä

Sofia2016m // 25 // toinen haaveissa // ya 8/2019 // kierto epäsäännöllinen 25-35pvä

Lilja- // 29 // ensimmäinen // ya 8/2019 // kierto 28-30 pv

Jesbe // 29 // esikoinen toiveissa //ya 8/2019 tjot ei hoidot // kierto 28-40 pv

Vausa // 29 // ensimmäinen // ya 9/2019 // kierto 30–31 pv

Alexie // 27 // ensimmäinen // ya 10/2019 // kierto 27-30pv

Armielise // 37 // ya10/2019 // 28

Koirankorva // 25 // esikoinen // ya 12/18 // tm 1/19, km 4/19, tm 9/19// kierto 28pv

Plussanneet :Heartred
nimi // ikä // LA // monesko tulossa

DeeDee // 30 // 5.3.2020 // toinen lapsi tulossa
Spyro // 24v // LA 12.3.2020 // ensimmäinen
MaRilla // 35 // LA 3/2020 // kolmas lapsi tulossa
Zumba2019 // 31 // LA 4/2020 // ensimmäinen
Amalfi // 36v // LA 5/2020 // kolmas lapsi tulossa
Fantsu // 32 // LA 5/2020 // esikoinen
Ginger // 26 // LA 5/2020 // toinen tulossa
Pipana//26//LA 5/2020 // kolmas lapsi tulossa
jeilei // 30 // LA 5/2020 // toinen
twisted // 31 // La 6/2020 // neljäs
AZ // 29// LA6/2020 // kolmas
Silk // 32 // LA 7/2020 // kolmas
Suklaapehmis // 28 // LA 7/2020 // toinen
Mamimam //24//LA 7//2020 // toinen
Mathilda // 37 // LA 7/2020 // ensimmäinen
mangustimamma // 38 // LA 7/2020 // kolmas
Sammie // 31 // LA 7/2020 // esikoinen
Ida_Maria_//22//LA 7/2020//ensimmäinen
Azzeliini//36//LA 7/2020// toinen
Edz//31//LA 8/2020//toinen

Olin taas pudonnu listasta niin laitoin :D

Oon käyny lukemassa keskustelua aina parin päivän välein, en vaan oikeen osaa kommentoida mitään.
Odotan vaan niin, että hypättäis joitakin viikkoja ja nähtäis miten NewMoonin hoitojen tulos :nailbiting: Sulla on täällä monta myötäeläjää! :hilarious:

Toiset menkat keskenemenon jälkeen lusittu. Eli plussaa ei ehdi tälle vuodelle saamaan. Jos tässä kierrossa tulis plussa, menis se just jonnekin 1-2.1 tienoille kun näkyis testissä. Mutta, sekin plussa ehtis vielä siihen "neljäs keskenmeno vuoden sisään" kategoriaan, vaikka ei samalle vuodelle osukaan.
Toivoisin vaan, että saatais se neljäs raskaus nyt pois alta, toki eniten toivon, että se neljäs ois se pysyvä raskaus. Mutta sitten jos ei, hitto vie ne ei voi enää lähetettä palauttaa.

Meijänhän piti nyt pitää taukoa, puolisen vuotta. Peruttiin tauko, kun ilmotti että eivät tutki. En haluu pitkittää asioita, mikäli seuraavakaan raskaus ei onnistu.

Eikö sittenkään vielä ota lapsettomuushoitoihin kun on vuosi yrityksen alkamisesta? Vai vaikuttaako se, että olet tullut raskaaksi monta kertaa vuodessa? Ilmeisesti sinulla ei vaikeuksia tulla raskaaksi, vaan ylläpitää sitä :Heartred
Johon voisi auttaa että haet gyneltä keltarauhastuen.

Itsellä vaikeuksia tulla raskaaksi, joten kai ne ottaisi sisään vaikka keskenmenosta vasta "vasta" 8kk? Toki menee vielä kuukausia että naikkarille asti etenisi. Soittelenpa ensi viikolla julkiselle....:nailbiting::sorry:

Eikö sittenkään vielä ota lapsettomuushoitoihin kun on vuosi yrityksen alkamisesta? Vai vaikuttaako se, että olet tullut raskaaksi monta kertaa vuodessa? Ilmeisesti sinulla ei vaikeuksia tulla raskaaksi, vaan ylläpitää sitä :Heartred
Johon voisi auttaa että haet gyneltä keltarauhastuen.

Itsellä vaikeuksia tulla raskaaksi, joten kai ne ottaisi sisään vaikka keskenmenosta vasta "vasta" 8kk? Toki menee vielä kuukausia että naikkarille asti etenisi. Soittelenpa ensi viikolla julkiselle....:nailbiting::sorry:

Raskaus aina "nollaa" sen yritysajan.
Mulla eniten ongelma on ilmeisesti se, että alkiot ei kehity, koska 2/3 ollut tuulimunia ja yksi ei edes jatkunut tuulimunana vaan kutistui heti kokoon. Eli kaksi raskautta oliskin ns jatkunut, mutta mitään ei vaan kehity. Kokeillaan nyt vielä luomuna se kolmas.. Katsotaan sitten :dead:

Raskaus aina "nollaa" sen yritysajan.
Mulla eniten ongelma on ilmeisesti se, että alkiot ei kehity, koska 2/3 ollut tuulimunia ja yksi ei edes jatkunut tuulimunana vaan kutistui heti kokoon. Eli kaksi raskautta oliskin ns jatkunut, mutta mitään ei vaan kehity. Kokeillaan nyt vielä luomuna se kolmas.. Katsotaan sitten :dead:

Eli kun soitan sinne niin onko turhaa? Oon saanu ristiriitasta tietoa että nollaako vai ei.. Tosin enää kolmisen kuukautta niin raskaudesta vuosi.

Eli kun soitan sinne niin onko turhaa? Oon saanu ristiriitasta tietoa että nollaako vai ei.. Tosin enää kolmisen kuukautta niin raskaudesta vuosi.

Voi ne jo ottaa peruskokeet ja tehdä haastattelut. Mutta naikkarilla voivat vastata, että ottavat vasta sisään kun on tasan vuosi raskaudesta. Vaikea sanoa millä tuulella ne on.
Kerta kun mullekin vaan totes että ei tutki vaikka kolme keskenmenoa on. Koska edelleen onnistuneen raskauden mahdollisuus on niin hyvä.

Just taas tässä luin, kuinka 3-4 keskenmenon jälkeen keskenmenon mahdollisuus on semmoset 50% joka raskaudessa. Kun muutoin se on n. 20%. Masentavaa.

Hitto kun joulu ahdistaa. En tajunnut miks mua koko ajan on ahdistanu ajatus joulusta, mutta tajusin sen vahvasti liittyvän keskenmenoihin. Mulla piti olla pieni vauva tänä jouluna. Mulla oli kaks mahdollisuutta siihen, että tänä jouluna olisi vauva. Kolmannen kohdalla mun piti olla onnellisesti raskaana nyt jouluna.
En oo mitään näistä kolmesta. Välillä elämä osaa olla niin :smiley-angry003:gen045:taunt010:violent001

Musta kantsii soittaa et jos voidaan yleisterveyden puolella ottaa jo just niitä verikokeita ym, niinku koirankorva sano. Mut naikkarilla ovat aika tiukkoja siitä vuodesta ennenku ottavat lähetteitä vastaan mut siihenkin voit jo saada ohjeet nyt et miten toimia/kehen olla yhteydessä sitten kun tai jos maaliskuussa joudutaan lähete laittamaan. Sit mietin sitäkin et kuin pitkällä raskaus sulla oli? Kun lasketaanko jo esim kemiallinenkin noihin et nollaa koko vuoden vai tarvitaanko siihen ns todennettu raskaus?

Musta kantsii soittaa et jos voidaan yleisterveyden puolella ottaa jo just niitä verikokeita ym, niinku koirankorva sano. Mut naikkarilla ovat aika tiukkoja siitä vuodesta ennenku ottavat lähetteitä vastaan mut siihenkin voit jo saada ohjeet nyt et miten toimia/kehen olla yhteydessä sitten kun tai jos maaliskuussa joudutaan lähete laittamaan. Sit mietin sitäkin et kuin pitkällä raskaus sulla oli? Kun lasketaanko jo esim kemiallinenkin noihin et nollaa koko vuoden vai tarvitaanko siihen ns todennettu raskaus?

7+4 kävin varhaisultrassa yksityisellä, silloin oli jo vuoto ja krampit alkanut. Ja noin 6+5 arvelin et kesken koska oireet loppui. Vuoto alkoi vähäisellä tiputtelulla 7+1. Ja ultrassa ei osannut kätilö sanoa oliko tuulimuna vai keskenmeno. Eli tiedä sit milloin meni kesken..sain kyl digiin 3+ vielä joskus 7+2 tmv. Nuokin päivät varmaan pari liikaa koska ovis oli joku kp17. Eli kaippa viidennellä tai kuudennella viikolla kenties mennyt kesken :scratch

Takaisin