Elokuiset 2020

Talvitintti

Foorumin legenda
Toukomammat 2017
Lokaäidit 2020
Elikkä tässä ois ketju missä voi höpistä ihan mitä vaan maan ja taivaan väliltä. :)
 
Ootteko kellekään kertonu jo?
Mä kerroin mun siskoille ja hyvälle ystävälle
 
Ollaan puhuttu yrittämisestä ja plussaamisestakin aika avoimesti, erikseen plussan kerroin niille, joille halusin kertoa, eli muutamalle kaverille ja tuleville isovanhemmille sekä siskolleni. Aloitettiin yritys siis nyt syyskuussa, eli kolmannesta kerrasta tärppäsi.

Nyt on vähän sellanen hoo-moilanen olo, että taas sitä mennään.
 
Mä sanoin miehelle perjantaina kun plussasin että kenellekään ei vielä hetkeen kerrota, mies myötäili. No samana iltana jutteli meidän esikoisen kummisedän kanssa puhelimessa niin sille lipsautti uutisen. :facepalm: Mut ei haittaa, tää asia kuitenkin pysyy salassa kaikilta muilta. :)
 
Ajattelin, että jos malttais odottaa varhaisultraan asti. Katsotaan onnistuuko, kun aika kuluu niin hiton hitaasti :joyful:
 
Ajattelin, että jos malttais odottaa varhaisultraan asti. Katsotaan onnistuuko, kun aika kuluu niin hiton hitaasti :joyful:

Joo mäkin aattelin kun edes sinne asti malttais olla kertomatta. Ja todellakin aika vaan matelee (vaikka vasta plussattu). :joyful: Mieluusti haluaisin kertoa vasta kun on eka kolmannes takana, mut tuskin malttaa odottaa. Ainakaan läheisimmille ei malta olla kertomatta. :p
 
Huhhuh tää stressi, pelko ja jännitys on kyl käsittämätöntä. :rolleyes: Aamulla oli ihan varma et tää raskaus ei tuu päättymään hyvin tai on tuulimunaraskaus jne, nyt päivän mittaan onkin levollisempi ja vähän varmempi olo. Tunteet heittelee niin laidasta laitaan. Silloin kun pelko ottaa vallan niin yritän vaan järkeillen miettiä että ei tää jännittäminen ja pelkääminen mitään auta, kävi miten kävi niin mä en voi tässä vaiheessa tän raskauden jatkuvuuteen vaikuttaa.
 
Mä oon taas jotenki tosi tyyni ja ihmiset varmaan ihmettelee miks mua hymyilyttää. On mullakin toki hetkiä kun heitän hanskat tiskiin mut pääosin on tyyni
 
Mulla on muuten tosi seesteinen, rauhallinen ja onnellinen olo, mut tää alkuraskaus vaan stressaa ja pelottaa. Mulla näin seesteinen olo ei oo normaalia, heti plussattua tuli tämmönen fiilis. Tekis mieli hymyillä kaikille vastaantuleville mut täällä suomessa sitä ihmeteltäis ja mulkoiltais. :grin Mut ihanan onnellinen, odottavainen ja rauhallinen fiilis jos ei oteta huomioon tätä huolen määrää raskautta kohtaan. :)
 
Me ajateltiin miehen kanssa kertoa vasta nt-ultran jälkeen vanhemmille/ystäville. Katsotaan onko liian kunnianhimoinen ajatus pitää tieto salassa sinne asti :joyful: erityisesti joulupyhät jännittää..
 
Se ois kyl kiva aattona kertoa. Keksis jonkun hauskan tavan millä kertois. :joyful: Mut en usko et niin aikasin viittis... Voi kun tää aika menis nopeemmin, etenkin tää eka kolmannes. Nyt aika vaan matelee.
 
Olin hyvissä ajoin perussairauden vuoksi jo liikenteessä; soitin neuvolaan ja sain ensikäynnin jo ensiviikon maanantaille, tekivät nyt jo pikalähetteen TYKSiin sisätaudeille ja gynelle, sieltä soittivat jo iltapäivälle ja varattiin aika, tosin menee tammikuulle ja paria viikkoa ennen nt-ultraa.

Mulla myös jotenki seesteinen olo. Appiukko kuulemma oli nähnyt raskauden jo ennen kuin oli ees ekoja talletteluja tehny... :meh:
 
Otin rokotuksen ehkä reilu kk sitten itse. Muu perhe ei kylläkään ole ottanut.
 
Heippa, liityin tänään plussan myötä seuraanne :p olo ei kyllä ole yhtään "raskas" ja esikoisesta plussaa enteillyt järkyttävä turvotuskin loistaa poissaolollaan. Nooh, kai tästä pikkuhiljaa alkaa tarkempia tuntemuksia ilmaantua, tähän asti on vain tuntunut jotenkin hassulta (+viime viikolla palelin hirveästi) :rolleyes:
 
Takaisin
Top