Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mulla on iskenyt uudestaan ajottainen tajuton väsymys. Mulla oli eilen koko iltapäivän kestävä koulutus, pienessä tilassa paljon ihmisiä ja vähän huono ilma. Aihe oli kyllä mielenkiintoinen, mutta sai ihan tehdä töitä, että pysyi hereillä.:facepalm: Toivottavasi tämä menee äkkiä ohi:dead:
 
Onko muilla närästystä? Olen pohtinut sängynpäädyn kohotusta, mutta en ole sitä vielä tehnyt. Onko teillä vinkkejä millä sen saisi tukevasti kohotettua? :)
 
Onko muilla närästystä? Olen pohtinut sängynpäädyn kohotusta, mutta en ole sitä vielä tehnyt. Onko teillä vinkkejä millä sen saisi tukevasti kohotettua? :)
Voi närästys! Täältä sitä löytyy! :meh:
 
No joo, nyt alkaa hormonit heittelee. Kävin eilen lohduttomasti itkee kun mies karkkipussista totesi että älä syö kaikkea :rolleyes: miesparka.
 
Mulla on ollut käytössä kaksi tyynyä illan ja yön pahoinvoinnin takia. Ihan hyvin toiminut mun mielestä.

Menkkamaisia kipuja ollut joka päivä viime viikkojen ajan, usein pitkiäkin aikoja. Kai se kuuluu asiaan, huolettaa vaan välillä.
 
Mä hain tänään tyttöä hoidosta nii kaaduin siinä hoitopaikan pihalla. Soiti jo terveysneuvontaankin että mitä nyt pitää tehdä kun menin vähän niinkuin pyllylleen ja kyljelleen, lonkka sai ehkä eniten vaurioita. Täti puhelimessa oli sitä mieltä ettei vaaraa pitäisi olla kun viikkoja on vielä sen verran vähän ja hankalahan se on liikkeitäkään laskea kun ne on niitä hipsutuksia silloin tällöin. Mutta kun sitä alkaa hermoilemaan..
 
Hei apua! Onko sellanen sitkeä valkovuoto ihan normaalia? Se on sellast valkosta mitä vois venyttää kädess :/ eilen kävin neuvolassa kuuntelee sykkeet..
 
Hei apua! Onko sellanen sitkeä valkovuoto ihan normaalia? Se on sellast valkosta mitä vois venyttää kädess :/ eilen kävin neuvolassa kuuntelee sykkeet..

En osaa itse sanoa, mutta varmaan voi hyvin soittaa neuvolaan ja kysyä, jos asia huolettaa. :) Tuskin on haitallista ja jos ei ole muita oireita, jotka viittaisi tulehdukseen tms.

Mua vaivaa alaselkäkivut, en ole varma tuleeko ne tavaroiden nostelusta vai ihan muuten vain. Normaalisti ei oo selkä koskaan kipeä ja nyt saa välistä koko ajan irvistellä kun juilii. Iltaisin/öisin on myös alkanut tulemaan suonenvetoja. :sorry:
 
En osaa itse sanoa, mutta varmaan voi hyvin soittaa neuvolaan ja kysyä, jos asia huolettaa. :) Tuskin on haitallista ja jos ei ole muita oireita, jotka viittaisi tulehdukseen tms.

Mua vaivaa alaselkäkivut, en ole varma tuleeko ne tavaroiden nostelusta vai ihan muuten vain. Normaalisti ei oo selkä koskaan kipeä ja nyt saa välistä koko ajan irvistellä kun juilii. Iltaisin/öisin on myös alkanut tulemaan suonenvetoja. :sorry:
Mulla flagyl kuuri vielä 4 päivää päällä.. ja just eilen kävin neuvolassa mutta ei sitä eilen ollut ;D
 
Onko muilla ollut elohiiriä ongelmana? Itselläni meinasi mennä yöunetkin niitä kuunnellessa. Magnesiumia otin purkista säännöllisesti kun illalla levottomat jalat pyrki päälle, mutta elohiiret tuli tilalle. Reisissä ja polvien sisäsyrjällä nyki vimmatusti. Otin nyt yhden kalium -tabletin ja jätin magnesiumin pois, tänään ei ole vielä tullut elohiiriä. Ei ole kyllä aikaisemmin tällaisia nykimisiä ollut ja näin pitkään. Kaiketi suolatasapainot heittää nyt häränpyllyä?
 
Onko muilla ollut elohiiriä ongelmana? Itselläni meinasi mennä yöunetkin niitä kuunnellessa. Magnesiumia otin purkista säännöllisesti kun illalla levottomat jalat pyrki päälle, mutta elohiiret tuli tilalle. Reisissä ja polvien sisäsyrjällä nyki vimmatusti. Otin nyt yhden kalium -tabletin ja jätin magnesiumin pois, tänään ei ole vielä tullut elohiiriä. Ei ole kyllä aikaisemmin tällaisia nykimisiä ollut ja näin pitkään. Kaiketi suolatasapainot heittää nyt häränpyllyä?

Mulla on ollu nyt enemmän ja vähemmän kanssa elohiirtä lähinnä silmien ylä- ja alaluomilla ja nenän pielessä. Tota en ookaa ite tajunnu et toi kalium voisi siihen auttaa. Täytyyki tutkailla tarkemmin.
 
Onko muilla ollut elohiiriä ongelmana? Itselläni meinasi mennä yöunetkin niitä kuunnellessa. Magnesiumia otin purkista säännöllisesti kun illalla levottomat jalat pyrki päälle, mutta elohiiret tuli tilalle. Reisissä ja polvien sisäsyrjällä nyki vimmatusti. Otin nyt yhden kalium -tabletin ja jätin magnesiumin pois, tänään ei ole vielä tullut elohiiriä. Ei ole kyllä aikaisemmin tällaisia nykimisiä ollut ja näin pitkään. Kaiketi suolatasapainot heittää nyt häränpyllyä?

Mulla kans nykii harva se päivä jostain päin kroppaa, mutta ei onneksi ole vielä suuremmin häirinny. Voiski kokeilla tuota kaliumia, jos jatkuu.
 
Onko muilla ollut elohiiriä ongelmana? Itselläni meinasi mennä yöunetkin niitä kuunnellessa. Magnesiumia otin purkista säännöllisesti kun illalla levottomat jalat pyrki päälle, mutta elohiiret tuli tilalle. Reisissä ja polvien sisäsyrjällä nyki vimmatusti. Otin nyt yhden kalium -tabletin ja jätin magnesiumin pois, tänään ei ole vielä tullut elohiiriä. Ei ole kyllä aikaisemmin tällaisia nykimisiä ollut ja näin pitkään. Kaiketi suolatasapainot heittää nyt häränpyllyä?

Millasta kalium-tuotetta muuten käytät? Alko sen verran itteä kiinnostamaan, ku ton lievä puute vois selittää mun monia oireita noin muutenkin ku näin raskausaikana. Tietty pitäis oikeasti kinuta lähete johku verikokeeseen, mut mä oon niin huono menee sellasiin tai olee tekemisissä lääkärin kanssa :oops:
 
Millasta kalium-tuotetta muuten käytät? Alko sen verran itteä kiinnostamaan, ku ton lievä puute vois selittää mun monia oireita noin muutenkin ku näin raskausaikana. Tietty pitäis oikeasti kinuta lähete johku verikokeeseen, mut mä oon niin huono menee sellasiin tai olee tekemisissä lääkärin kanssa :oops:

Taisi olla Solgarin Potassium tuo käyttämäni, mutta näköjään valinnan varaa löytyy kun etsin b-vitamiinia äsken hyllyillä. Ihan apteekista muistaakseni sen ostin jo joku aika sitten. Kävin pari vuotta sitten sellaisessa "hivenainetutkimuksessa" jossa pidettiin pienistä kahvoista kiinni ja kone magnetismin perusteella kaiketi teki analyysin. Silloin tuloksena tuli hälyttävä kaliumin alhainen määrä. En tiedä miten päteviä nuo tutkimukset loppupeleissä ovat, mutta tämä tuli mieleen nyt ja mietin että yksi tabletti tarpeeseen silloin tällöin tuskin hirveästi ainakaan haittaa. Ilmeisesti Suomen maaperä tuppaa nykyään olemaan niin ravinneköyhä jo, että puute on ihan mahdollistakin :sad001 En meinannut päivittäiseen repertuaariin ottaa mukaan, mutta jos tosiaan tarpeeseen. Ei ole ollut kyllä enää elohiiriä tuon päivän jälkeen, pitää koputtaa puuta vielä.
 
Arghh siis yöllä aivastin ja jumalauta ku koski alavatsaan sama jos ilmaa mahassa ja koittaa pinnistää ulos sattuu alavatsaan samaan kohtaan varmaan pakko soittaa neuvolaan tänään ja kysyä onko normaalia..
 
Paljonko teille on tullut painoa nyt raskauden aikana ja mikä viikko menossa?

Tippunut 3kg 7 viikossa :smiley-ashamed008 vaikka ei edes okseta, en treenaa ja mielestäni syön ihan normaalisti. Ilmeisesti kokonaiskalorit vaan jää sitten liian alhaisiksi. En ole osannut syödä aiempaan verrattuna sen enempää. Vähän neuvolatäti pääsi sanomaan. Nyt siis 14+0.
 
Paljonko teille on tullut painoa nyt raskauden aikana ja mikä viikko menossa?
Aika +-0 mennään. Ehkä muutama sata gramma tullut rv 11+6. Bmi kuitenkin 30, eli tavoitekin ollut jättää turhat herkut pois ja syödä järkevästi.
 
Takaisin
Top