Plussa vai ei?

Meikällä taas PCn kanssa arvuuttelua, muutaman päivän päästä pitäis alkaa kuukautiset ja vauvahommien ajattelu ollu nyt tauolla kesästä, mutta tissit ollu viikon verran jo kipeet niin aattelin kokeilla mitä testi näyttää ja tämmönen hailura ilmesty o_O
 

Liitteet

  • IMG_20191029_094242.jpg
    IMG_20191029_094242.jpg
    14.3 KB · Katsottu: 435
Meikällä taas PCn kanssa arvuuttelua, muutaman päivän päästä pitäis alkaa kuukautiset ja vauvahommien ajattelu ollu nyt tauolla kesästä, mutta tissit ollu viikon verran jo kipeet niin aattelin kokeilla mitä testi näyttää ja tämmönen hailura ilmesty o_O

No aika selkeä tuo, pc kumminkin suht luotettava. :wink
 
No aika selkeä tuo, pc kumminkin suht luotettava. :wink

Näin mäkin oon aatellut, mutta selkäkipu ja jatkuva väsymys on taas mun normaaleita menkkaoireita niin en uskalla luottaa vielä kun kesällä meni kesken :sad001 apteq-merkkinen testi reilu 1h pidätyksellä oli nega kuitenkin
 
Näin mäkin oon aatellut, mutta selkäkipu ja jatkuva väsymys on taas mun normaaleita menkkaoireita niin en uskalla luottaa vielä kun kesällä meni kesken :sad001 apteq-merkkinen testi reilu 1h pidätyksellä oli nega kuitenkin

Mutta jos oot hyvin alussa niin tuo 1h pidättäminen ei välttämättä riitäkään. Ja oma kokemukseni on että pc on hirmu herkkä. Joskus bongasin kun joku ihmettelikin kun Apteq oli antanu negaa kun muut haamua. Oon itse testannut sillä vasta kun saanut jotain jo muihin testeihin, joten omakohtaista kokemusta ei tietysti oo.
Toivotaan parasta! :)
 
Mutta jos oot hyvin alussa niin tuo 1h pidättäminen ei välttämättä riitäkään. Ja oma kokemukseni on että pc on hirmu herkkä. Joskus bongasin kun joku ihmettelikin kun Apteq oli antanu negaa kun muut haamua. Oon itse testannut sillä vasta kun saanut jotain jo muihin testeihin, joten omakohtaista kokemusta ei tietysti oo.
Toivotaan parasta! :)

Joo luin samaa tosta apteq, yritän nyt sinnitellä sen 4 päivää kun olis menkkojen oletettu alkamispäivä ja testaan vasta sitten uusiks jos tarvii :happy:
 
Screenshot_20191029_173239_com.android.chrome.jpg
Siis en ole raskaana vai? Vitsit kun harmittaa varsinkin kun luulin et väärä pos ei voi tullakaan ja kerroin miehelleni jo et olen raskaana... Hän ihan iloisena täällä nytten sitä luule miten minäkin luulin. Raskausoireita eleen on mutta menkat viikon jo myöhässä ja ainoastaan valkovuotoa on aika paljon.... Noh ehkä sen täytyy vain ymmärtää
 
View attachment 83348 Siis en ole raskaana vai? Vitsit kun harmittaa varsinkin kun luulin et väärä pos ei voi tullakaan ja kerroin miehelleni jo et olen raskaana... Hän ihan iloisena täällä nytten sitä luule miten minäkin luulin. Raskausoireita eleen on mutta menkat viikon jo myöhässä ja ainoastaan valkovuotoa on aika paljon.... Noh ehkä sen täytyy vain ymmärtää
Ei raskaana :sorry:
 
Hmm.... Tänään piti olla 5 viikkoa tai 3 en tiie tarkkaan kun Esikoisen paikalla oltiin ultrassa 9 viikosena mutta oltiinkin 7 viikkoa vasta, mutta joo... Harmittaa
 
Siis en ole raskaana vai? Vitsit kun harmittaa varsinkin kun luulin et väärä pos ei voi tullakaan ja kerroin miehelleni jo et olen raskaana... Hän ihan iloisena täällä nytten sitä luule miten minäkin luulin. Raskausoireita eleen on mutta menkat viikon jo myöhässä ja ainoastaan valkovuotoa on aika paljon.... Noh ehkä sen täytyy vain ymmärtää
Tsemppiä! :Heartred
Et ole ainoa, joka on saanut noilla RFSU:n liuskoilla vääriä plussia, nuo testit eivät ole luotettavia.
 
Juu noilla rfsun testeillä itsekin ollut jokusen kerran onnellisesti "raskaana", vaan muut testit mitkään mitään näyttäneet ja tietenkään mitään raskautta oo ollutkaan. :shifty:
 
Kiitos kaikille, en edes tiennyt että ne eivät ole luotettavia. Esikoisen kanssa tein yhden ainoan sellasen joka selkeä plussa ja tässä hän sitten on, kohta jo 7kk.
 
Näin mäkin oon aatellut, mutta selkäkipu ja jatkuva väsymys on taas mun normaaleita menkkaoireita niin en uskalla luottaa vielä kun kesällä meni kesken :sad001 apteq-merkkinen testi reilu 1h pidätyksellä oli nega kuitenkin

Mäkin aiemmin mietin noita pidätysaikoja, kunnes pitkään yrittänyt kaveri kommentoi, että tärkeämpää lienee se miten paljon on juonut. :wideyed: Se on kyllä mun mielestä ihan järkeenkäypää, koska virtsan laimeudestahan se on kiinni miten pieni hCG-pitoisuus näkyy liuskassa. Tää on ehkä vähän too much information, mutta mä katson virtsan värin jo kippoon pissatessa. Jos on hirmu vaaleaa en edes viitsi testata.
 
mangustimamma, Samoin toimin minäkin. Paitsi jos kaapissa sattuu olemaan tuhottomasti testei tuhlattavaksi. :grin
 
Hei taas,

Tässä minä, ehkä tämä ei ketään kiinnosta mutta on kiva että voi jonkun kanssa keskustella aiheesta.

Soitin omaan terveysasemaan kun kuukautiset ei vieläkään ole tullut ja he siellä sanoivat että tuo kokeen tulos ei vielä tarkoitta mitään. Voi olla että olen ovuloinnut myöhemm niin kuin esikoisen kanssa (2 viikkoa myöhemmin).

Että tekisin uuden koti testin vähintään viikon kuluttua ja tarvittaessa uusitaan myös verikoetta.

Kuukautiset 2 viikkoa jo myöhässä, paha olo ympyrä vuorokauden, rinnat turponeet (mikä ei ole yleistä), väsyttää kamalasti, päätä särkee ja alavatsa nipistelee.

En tiedä kannattaako olla toivoa mutta ennen kuin kuukautisia ei tule, kaikki on mahdollista.
 
Hei kaikki

Mä tein tänään keskeisellä päivää (en jaksanut odottaa) pregchek testin, ja siinne tuli tosi haalea viiva, en nyt jaksannut ottaa kuvia kun niitä niin vaikesti saa otettua selkeästi. Huomenna aamulla aatelin tehdä toisen.
Kuukautisia ei näkyvissä...
 
Hei kaikki

Mä tein tänään keskeisellä päivää (en jaksanut odottaa) pregchek testin, ja siinne tuli tosi haalea viiva, en nyt jaksannut ottaa kuvia kun niitä niin vaikesti saa otettua selkeästi. Huomenna aamulla aatelin tehdä toisen.
Kuukautisia ei näkyvissä...

Kuvia, kuvia! :smiley-bounce012
 
Takaisin
Top