Raskaaksi 2019

Minä pissasin aamulla kippoon. Sitten tuijottelin sitä eilistä testiä ja totesin, ettei siinä näy mitään. Ja kippasin pissit pönttöön. :hilarious: En siis testannut. Huomenna sitten, kun menkat on oikeasti myöhässä. Tosin Flo näyttää jo nyt, että myöhässä ovat. Mutta kiva pitkästä aikaa edes kuvitella, että voisi mahdollisesti olla raskaana.:dummy1: Edes hetken.
 
Mulla näkyi lauantaiaamuna ovistestissä pysyvä hymynaama. Neljän aikaan tuntui sitten niin selkeät vihlonnat, että epäilen oviksen olleen silloin. Toisaalta on niitä vihlontoja ollut muulloinkin, tässä kierrossa itse asiassa hämmentävän paljon.

Nyt on ainakin ollut hyvin talletteluja, ja (taas...) on hyvä fiilis tästä kierrosta. Että ei kun kohti toivon, pelon ja ahdistuksen vuoristorataa sitten vaan. :D

Pitäsköhän mun hakee apteekista B-vitamiineja, jos ne kerran voi mahdollisesti tukea keltarauhasen toimintaa? Jos, voi jospa jos välttyisin tässä kierrossa viikkoa ennen menkkoja alkavilta tiputteluilta... :smiley-angelic001
 
Kyselin hei jo aioemmin tuosta B6:sta, että minkä verran se suositus olikaan tukemaan luteaalia? Ja otettiinko vaan oviksesta eteenpäin? Mä olen nyt satasta ottanu per päivä, eli puolikkaan tabun. Ja just oviksesta alkaen.
Täti saapunee huomenna jolloin luteaali 12pvää, eli ei nyt kummonen, mut ei ihan huonokaan.
 
Mulla näkyi lauantaiaamuna ovistestissä pysyvä hymynaama. Neljän aikaan tuntui sitten niin selkeät vihlonnat, että epäilen oviksen olleen silloin. Toisaalta on niitä vihlontoja ollut muulloinkin, tässä kierrossa itse asiassa hämmentävän paljon.

Nyt on ainakin ollut hyvin talletteluja, ja (taas...) on hyvä fiilis tästä kierrosta. Että ei kun kohti toivon, pelon ja ahdistuksen vuoristorataa sitten vaan. :D

Pitäsköhän mun hakee apteekista B-vitamiineja, jos ne kerran voi mahdollisesti tukea keltarauhasen toimintaa? Jos, voi jospa jos välttyisin tässä kierrossa viikkoa ennen menkkoja alkavilta tiputteluilta... :smiley-angelic001
Ootko ajatellu hakea ihan gyneltä apua tuohon tiputteluun? Mullahan oli tuota joka kierrossa keskenmenon jälkeen ja lopulta kävin sit gynellä ja sain terolutit. Ja se oli sit se tärppikierto, että joku taika tai ainakin hyvä lumevaikutus niillä oli. Inhottava vaiva toi tiputtelu. :meh:
 
Onnea Wusti valmistumisesta!:gen014

En ole ihan varma oliko fiksua jättää aamulla testaamatta. Nyt vahtaan koko ajan alkaako menkat vai ei. Vähemmästäkin tulee hulluksi..:excited001 Mahaa jomottelee. Välillä tuntuu menkkajomolta, välillä on selkeämmin joko toispuoleista tai enemmän sellaista kiristystä. Välillä sitten taas ei mitään. Jännittää!!:nailbiting:
 
Mulla menee hermot tähän vuotoon!

La klo 20 - su klo 14 tuli vuotoa, veristä mutta normaalikuukautisiin verrattuna hyvin niukkaa.

Vuoto alkoi uudestaan su klo 17-18 aikaan ja nyt kun menin tyhjentää kuppia, siellä ei ollut mitään?! Tyhjensin viimeksi aamulla klo 10 aikaan. Ja se vuoto mitä taas vajaan päivän aikana tuli, oli hyvin minimaalista.

Raskaustesti nega, alavatsaa ja -selkää vihloo välillä (ei paljoa) painottuen enemmän vasemmalle puolelle. Soitin jo sairaalaan kysyäkseni kohtutulehduksesta eikä sieltä ole soittanut hoitaja takaisin.

Haluan mun normaalikierron takaisin että päästään jatkamaan yritystä. :shifty:
 
Täällä eilen tuli tuhruvuotoa, jonka takia oli pakko tehdä testi. Oli kuitenkin nega, nuorin on nyt 3kk vanha ja tosiaan ehkäisyä ei käytössä. Tulee jos on tullakseen, kun yksityiselle me ei lähdetä tekemään inseminaatiota tai muita rankempia hoitoja kun imetys loppuu.. Aika pienet on siis mahdollisuudet raskautta luomusti, mutta aika sen näyttää. :)
 
Ootko ajatellu hakea ihan gyneltä apua tuohon tiputteluun? Mullahan oli tuota joka kierrossa keskenmenon jälkeen ja lopulta kävin sit gynellä ja sain terolutit. Ja se oli sit se tärppikierto, että joku taika tai ainakin hyvä lumevaikutus niillä oli. Inhottava vaiva toi tiputtelu. :meh:

Oon puhunut gynelle tästä, mutta hän oli sitä mieltä, että se ei ole ongelma tai vaikuta raskautumiseen... Mikä tietysti ihmetyttää ja ärsyttää, kun tiedän muiden kuitenkin saaneen lääkkeitä tähän. Et jos nä lääkkeet siinä tärpissä auttais, niin miksi tässä pitää kuukausia ja taas kuukausia odotella, ennen kuin ne lääkkeet saa... Mut ei auta.
 
Voi jeesus että voi ihmisellä olla vilkas mielikuvitus.

Nythän mä aloin käydä flota läpi ja muistelen mulla olleen kipua vasemmassa munasarjassa la 26.10. ja ke 30.10., jolloin tuli myös punertavaa vuotoa. Oon olettanut mulla olleen ovis 26.10. ja kiinnittymiskipua ja -vuotoa 30.10.

No, nyt aloin miettii et mitä jos se 26.10. kipu olikin kasvukipua ja varsinainen ovis (ovulaatiovuodon?) kanssa vasta 30.10.? Näin ollen nyt olisi menossa dpo 11/12 ja nää mun vuodot vois jonkun artikkelin (en muista minkä) mukaan olla sitä kiinnittymisvuotoa.

Apua miks edes mietin tällaista :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Mulla tais livahtaa ovis ohi ku eilen tuli ihan ok tummuset viivat ja äsken kun testasin niin ihan hailura viiva :bored: nyt siis kp13 ja viimekierrossa oli tummat viivat kp13 ja kp14 oli vielä tummemmat. Tai mistä sitä tietää oliko ovista ollenkaan
 
Oon puhunut gynelle tästä, mutta hän oli sitä mieltä, että se ei ole ongelma tai vaikuta raskautumiseen... Mikä tietysti ihmetyttää ja ärsyttää, kun tiedän muiden kuitenkin saaneen lääkkeitä tähän. Et jos nä lääkkeet siinä tärpissä auttais, niin miksi tässä pitää kuukausia ja taas kuukausia odotella, ennen kuin ne lääkkeet saa... Mut ei auta.
Aika tympeetä toimintaa gyneltä. Onko mahdollista käydä jollain muulla lääkärillä? Itse sain terot ilman sen suurempia väittelyitä yksityiseltä gyneltä. Julkiselta mulle sanottiin puhelimessa vaan, että ei haittaa ja ens vuonna voi varailla tk:sta lääkäriaikaa jos ei oo siihen mennessä tärpänny.
 
Onnea Wusti ja tervetuloa lähihoitajaksi :) Täällä kans yksi! Onko sun osaamisala mikä? Mulla kuntoutus ja päihdetyö :)
 
Kyselin hei jo aioemmin tuosta B6:sta, että minkä verran se suositus olikaan tukemaan luteaalia? Ja otettiinko vaan oviksesta eteenpäin? Mä olen nyt satasta ottanu per päivä, eli puolikkaan tabun. Ja just oviksesta alkaen.
Täti saapunee huomenna jolloin luteaali 12pvää, eli ei nyt kummonen, mut ei ihan huonokaan.

Mä otin edellisessä yrityksessä 50 mg joka päivä ja tässä nykyisessä 100 mg oviksesta menkkoihin. Molemmilla annostuksilla olen todistetusti raskautunut, joten en tiedä kumpi parempi. Netistä luin, että 100 mg tai isommat annokset voi häiritä ovista, joten siksi tämä nykyinen annostus.

Muoks: siis mitään varsinaista "oikeaa" annostusta en tiedä, tuo oli vaan se mihin päädyin Googlesession jälkeen. :grin
 
Sammie isot onnittelut :Heartred

Minäkin oon hoitaja, tosin lastenhoitaja mutta koulutus kattaa myös tietyt lähihoitajan työt ja sillä alalla töitä tehty vuosia Suomessa, tosin mulle se ei sopinut. Onnittelut Wusti91 valmistumisen johdosta!

Täällä ns kp4 ja vuoto on melko runsasta mutta ei enää hyytymiä ollut paljoa. Jotenkin uskoin et mitä jos ei sittenkään kun se vuoto ollut niin vähäinen verrattuna muihin mutta se kai kertoo et pitää mennä tyhjennykseen. Tässä on niin toivoo et oliski pussi jossa elämää ja vuoto harmitonta mutta turha toivo.

Kävin isänpäivän kunniaksi vilkuilemassa ja sitte tänään päätin kirjoittaa teille. Ihana plussa-aalto jatkukoon!
 
Wustille isot onnittelut valmistumisen johdosta:Heartred

Hillikselle isot halaukset:Heartred täällä myös ollut tänään ajoittain menkkajomoja, joten eiköhän kierto katkea tässä anytime soon, sitten taitaakin alkaa yk13, kun oli tossa pari väliä.

Aida, testiä huomenna:nailbiting:

Jannn, voi kurja, olin niin varma, että tästä kierrosta. Ymmärrän tunteen, ryven siinä itsekin aika ajoin. Nyt on vaihteeksi joku toiveikkaampi vaihe käynnissä.

Vausa, toi tiputtelu on niin suolesta. Mulla on ollut eka normaalimittainen vuodoton kierto vuoteen. Tämäkin varmaan ovuloimaton, niin siks:banghead: suosittelen myös yksityistä gyneä.
 
Nipanderi: Jep, jep. Aamulla testiä kehiin. :nailbiting:Täytyy sanoa, että onpa ihanaa kun ekan kerran vuoden yrityksen jälkeen menkat on myöhässä. Ongelma kun on lähes koko vuoden ollut että kierrot vain lyhenee.
 
Takaisin
Top