Varhaisultra

Mulla tasan 2vk varhaisultraan. Aika menee ihan liian hitaasti. Toisaalta onneks mulla on tekemistä tulevien viikkojen aikana. Lapsen 1v synttärit ja neuvola käynti. Olisin sillon 7+0 joten toivottavasti kaikki on niinkun pitää sitten kun se varhaisultra jossain tulevaisuudessa tulee vastaan.
 
Tänään pääsin käymään vihdoin verikokeessa, mut tuloksen näkee vasta maanantaina. Ja mulla olis se 2,5vkoa varhaisultraan, saa nähä kuinka kestää oottaa sinne asti et onko kaikki ok. :oops: sillon olis 7+0 jos laskelmat pitää paikkansa.
 
Hitsi, selvittelin paikkakuntamme hintoja ja hinnat huitelee n.200€ paikkeilla :confused:
Taitaa jäädä meiltä välistä, koska ensi keskiviikkona pitäisi jo pomolle kertoa :meh:
meillä kanssa hinnat pilvissä eikä ole mahdollisuutta lähteä matkustelemaan pitkiä matkoja + saada lapsi hoitoon.
yritänpä neuvolantätiä saada kattomaan ultralla sit. malttaamalttaa
 
Äh jäin nyt miettimään että onko se 6+4 liian varhain varhaisultralle.. on tää vaikeeta

Eikös 22-23 päivää hedelmöittymisestä pitäisi sydämen alkaa sykkiä, eli minulla näyttää silloin 5+2 viikot. Tarkoittaen, että ovis on ollut kp 14 ja kierto on 28 pv. Eli oviksesta 2 pv laskin vielä, niin olis jo varmaan hedelmöittynyt. Eli tuon mukaan pitäisi syke löytyä jo 6+4
 
Mä olen niin malttamaton että todennäköisesti menen varhaisultraa :) Eihän se vielä mitään takaa (kokemustakin tästä on valitettavasti) mutta haluasin ainakin varmistaa, että ei ole tuulimuna ja että on oikeassa paikassa :) On muuten ihan erilainen fiilis jo nyt näin alussa tästä raskaudesta kuin edellisestä, joka meni kesken. Paljon luottavaisempi tunne että kaikki menee hyvin
 
Minä ajattelin varata varhaisultran jonnekin 8. lle viikolle 7+3 olis 22.11 ja siitä olisi seuraavan viikon pe 8+3 neuvola.

Tää alku on kyllä yhtä piinaa, kun kokoajan on sellainen ikävä epävarmuus läsnä :yuck: ei oikein osaa heittäytyä naittimaan tästä raskaudesta.
 
Mäki haluan kyllä ehdottomasti mennä varhaisultraan. Saa ainakin tuulimunaraskauden suljettua pois, joka viime raskaudessa oli. Taidan myös varata ajan sinne Kaunis Odotus paikkaa . Miten hitsissä malttaa odottaa? :smiley-bounce013
 
Varasin ultran 6+1 päivälle, taisin varata sen liian aikaisin? Oliko siis niin että tuolloin ei vielä näkyisi sykettä, joten kannattaisi venyttää viikolla vielä?
 
Varasin ultran 6+1 päivälle, taisin varata sen liian aikaisin? Oliko siis niin että tuolloin ei vielä näkyisi sykettä, joten kannattaisi venyttää viikolla vielä?
Se saattaa näkyä ainaki hyvillä laitteilla, mutta mä kyl menisin itse mieluummin viikkoa paria myöhemmin. Jos syke ei näy ja kaikki onkin hyvin myöhemmin nii turhaa stressiä tullu.
 
Tampereella näköjään ultrat hipoo 200e luokkaa joten jää menemättä, täytyy kärvistellä sinne nt-ultraan asti :sad001
 
Tampereella näköjään ultrat hipoo 200e luokkaa joten jää menemättä, täytyy kärvistellä sinne nt-ultraan asti :sad001

Mä löysin tämmösen ovumialta.. sitä en kyl tajunnu et onko se toi 96e vai tuleeko jotain muuta kulua kylkee??
 

Liitteet

  • Screenshot_20191112-153417_Chrome~2.jpg
    Screenshot_20191112-153417_Chrome~2.jpg
    30.3 KB · Katsottu: 15
Miten varhaisultrassa ultrataan? Onko se aina sisäkautta? Millanen se ultralaite on millä ultrataan?
Onko teillä turun seudulta tietoa suht halvasta paikasta? Entäs hei onko jotain erityissyitä että sen voisi neuvolan kautta saada?
 
Okei no jos on oikeesti 96 e niin vois harkita. Eikö siis tuu sitä erikoislääkärimaksuakaan erikseen?
 
Miten varhaisultrassa ultrataan? Onko se aina sisäkautta? Millanen se ultralaite on millä ultrataan?
Onko teillä turun seudulta tietoa suht halvasta paikasta? Entäs hei onko jotain erityissyitä että sen voisi neuvolan kautta saada?

Yleensä kai katsoo ensin vatsan päältä ja vasta tarvittaessa sisäkautta. Riippuu mm. kohdun asennosta ja vatsan muodosta miten näkyy parhaiten. Mulla on aiemmissa raskauksissa näkynyt aina vatsan päältä, jopa paremmin kuin sisäkautta, mutta kaikilla ei ilmeisesti näy.

Neuvolan kautta ei kai useimmilla paikkakunnilla kovin helposti pääse. Jos raskauden kesto on täysin epävarma voi päästä ja vaihtelevasti jos on jotain ongelmia. Itse en päässyt viime raskaudessa, vaikka oli jatkuvaa veristä vuotoa ja edellinen raskaus oli ollut tuulimuna, mutta meillä päin taitaa olla erityistiukka linja. Joillakin muilla paikkakunnilla tiedän että on vastaavilla perusteilla päässyt.
 
Takaisin
Top