----45+++++ kuumeiset

Kumma puristus alavatsalla...pieni kramppi päällä kaiken aikaa:chicken: tai sitten kuvittelen... mielikuvituksella saa aikaan mitä vaan:laughing001


DpIUI
Heh joo. Mielikuvitus tässä hommassa ainakin kehittyy jos ei muu. Oivoi. Sepä siinä onkin ettei oikein mitkään olot oo varmoja merkkejä. Ainakaan itsellä. Kun oliskin sellanen ku jotku on että tyyliin dpo10 menee pää pönttöön ja testiä ei tarvi edes tehdä :hilarious:
 
Mun äiti sanoi ettei se oo koskaan tehny testejä. Josko niitä juuri aikoinaan on ollukaan. Sanoi että kyllä sen tiesi kun kahvi ei enää maistunu. Niin varma juttu oli. Sanoin että mä olisin vissiin joka kierrossa sitten raskaana kun lähes aina loppukierrossa ällöttää. Mikä lie sitten vika sekin :hilarious:
 
Heh joo. Mielikuvitus tässä hommassa ainakin kehittyy jos ei muu. Oivoi. Sepä siinä onkin ettei oikein mitkään olot oo varmoja merkkejä
Mun äiti sanoi ettei se oo koskaan tehny testejä. Josko niitä juuri aikoinaan on ollukaan. Sanoi että kyllä sen tiesi kun kahvi ei enää maistunu. Niin varma juttu oli. Sanoin että mä olisin vissiin joka kierrossa sitten raskaana kun lähes aina loppukierrossa ällöttää. Mikä lie sitten vika sekin :hilarious:
:hilarious:

Sharmander :) Ei ollut testejä ei... silloin pissattiin sammakon päälle ja se jotenkin muuttui, mikäli oli raskaana:joyful:
Vai miten tuo sammakko liitttyi tähän... jotain sinnepäin:laughing001
 
:p....

No, no....nyt alkoi rinnat olla kipeät, mutta pelkästään kainaloista....ei siis kokonaan:wideyed:

Mielikuvitus, mielikuvitus....mutta tottahan tuo on, kun oikein puristelee:laughing001
 
Mä mietin et jos vaan antais olla. Koettas hempeillä vaan mahd usein. Jättäs vitamiinit ja hivenaineet kaakkoon eikä tikuttas mitään.
Vitamiineja ja hivenaineita kannattaa syödä, vaikka ei raskautta yrittäisikään, ainakin yksi monivitamiini päivässä. :)
Tikuttelu on ihan syvältä, siitä olen samaa mieltä, vaikka en edes tikutellut kuin muutaman kierron ajan ennen kuin havaitsin, ettei se ole koskaan plussa.
 
Muokattu viimeksi:
Vitamiineja ja hivenaineita kannattaa syödä, vaikka ei raskautta yrittäisikään, ainakin yksi monivitamiini päivässä. :)
Tikuttelu on ihan syvältä, siitä olen samaa mieltä, vaikka en edes tikutellut kuin muutamam kierron ajan ennen kuin havaitsin, ettei se ole koskaan plussa.
Joo toki. Mut mä vedän helokkia ja geleetä ja mitä lie hevonhumppaa. Perus vitsku oltava kun muutenkin syön vähän kehnosti.

no juu. Onhan niitä ollu seiskytluvulla muutakin ku sammakko :hilarious: mut eihän tätä valtavaa testien kirjoa ole ollu ku vikat viistoista vuotta että joka kioskista saa jo tikkuja. Se sammakko perustui siihen että kun virtsaa ruiskutettiin sammakkoon hcg aiheutti sen että sammakko alkoi kutemaan :hilarious:
 
Se sammakko perustui siihen että kun virtsaa ruiskutettiin sammakkoon hcg aiheutti sen että sammakko alkoi kutemaan :hilarious:

Haha:laughing025
Ahaa....

Mistäköhän niitä sammakoita löytyi talvisaikaan? Ja miten herkkä sammakko oli hcg:lle...näkiköhän raskauden jo ilman sammakkoakin, tyyliin kohta synnärille:laughing001

Näitä on kai muitakin kotikonsteja....
"jotain" ruoka-aineita sekoiteltiin keskenään....mutta joo....:laughing002
 
70-luvulla ei ollut myöskään ultria, eli raskauden kesto laskettiin kuukautisista, vaikka ne olisivat olleet kuinka epäsäännöllisiå tahansa. Eikä ollut mahdollista tietää sukupuolta tai vammaisuutta etukäteen, kaiken näki vasta lapsen synnyttyä.
 
Haha:laughing025
Ahaa....

Mistäköhän niitä sammakoita löytyi talvisaikaan? Ja miten herkkä sammakko oli hcg:lle...näkiköhän raskauden jo ilman sammakkoakin, tyyliin kohta synnärille:laughing001

Näitä on kai muitakin kotikonsteja....
"jotain" ruoka-aineita sekoiteltiin keskenään....mutta joo....:laughing002
Haha mitenkähän sen ajan hätähousutestailijat :laughing021

joo niimpä. Kyllä nykypäivänä saa olla aika kiitollinen näistä kaikista mahdollisuuksista. Sisko sai yhden lapsistaan v 88 ja oli todella moninaisesti vammainen ja pieni syntyessään. Vaikka silloisin ultrin muka ultrattiin. Mutta melkosta pikselimössöä ne ultrat oli vielä vuonna 97kin kun kävin elämässäni eka kertaa gynellä. Nykyisin parhaimmat vehkeet näyttää kyllä kaiken niin uskomattoman tarkasti vaikka tottakai vieläkin virheitä sattuu.
 
Haha mitenkähän sen ajan hätähousutestailijat :laughing021

joo niimpä. Kyllä nykypäivänä saa olla aika kiitollinen näistä kaikista mahdollisuuksista. Sisko sai yhden lapsistaan v 88 ja oli todella moninaisesti vammainen ja pieni syntyessään. Vaikka silloisin ultrin muka ultrattiin. Mutta melkosta pikselimössöä ne ultrat oli vielä vuonna 97kin kun kävin elämässäni eka kertaa gynellä. Nykyisin parhaimmat vehkeet näyttää kyllä kaiken niin uskomattoman tarkasti vaikka tottakai vieläkin virheitä sattuu.

:laughing002
Ja saapi aika ketterä olla, jos viimeisillään juokseen pomppivan sammakon perässä ja pitäis vielä osuakin:laughing021
Pomps - poms:smiley-bounce013
 
Haha mitenkähän sen ajan hätähousutestailijat :laughing021

joo niimpä. Kyllä nykypäivänä saa olla aika kiitollinen näistä kaikista mahdollisuuksista. Sisko sai yhden lapsistaan v 88 ja oli todella moninaisesti vammainen ja pieni syntyessään. Vaikka silloisin ultrin muka ultrattiin. Mutta melkosta pikselimössöä ne ultrat oli vielä vuonna 97kin kun kävin elämässäni eka kertaa gynellä. Nykyisin parhaimmat vehkeet näyttää kyllä kaiken niin uskomattoman tarkasti vaikka tottakai vieläkin virheitä sattuu.
Mun ensimmäinen syntyi 2003 ja oli kyllä silloinkin vielä pikselimössöä ultrat!
Sinänsä mulle riittäis se mössökin ihan hyvin, kun ei liikaa halua tietää etukäteen.
Mutta kaikki kunnia valinnan vapaudelle nykyään!
 
Juu..toki...entäpä jos ne ei lisäänny vankeudessa...näyttää negaa, vaikka ois plussa:angelic: :laughing002
Paikannuslaite perään ja puskiin kutua seuraamaan?
Ehkä jotain perus akvaariokonnaa voisi kasvattaa tämä mielessä. Testi al-naturalistoille? Olisko heti tilaajia? :troll:
 
Mun ensimmäinen syntyi 2003 ja oli kyllä silloinkin vielä pikselimössöä ultrat!
Sinänsä mulle riittäis se mössökin ihan hyvin, kun ei liikaa halua tietää etukäteen.
Mutta kaikki kunnia valinnan vapaudelle nykyään!
Totta.
Kävin muuten tästä vikasta ylläristä ultrassa 5+6 ja näkyi sykkeet ja kaikki ja vastasi aikaa. Yhdestä hoitoalkuisesta 6+2 Että aikaisin ne näkyy jos raskaus on ns ”ajassaan”.

onhan noita kaikkia testejä. Hullunkurisin oli se joku sokerihomma. Kuppiin pissaa ja siihen pari lusikkaa sokeria. sekoitetaan reippaasti. Kun ei raskaana olevaa pissaa, pissa pysyy kirkkaana ja sokeri vaan liukenee. Raskauspissa alkaa vaahdota/menee sameaksi. Kokeilkaas kynnelle kykenevät :hilarious:
 
onhan noita kaikkia testejä. Hullunkurisin oli se joku sokerihomma. Kuppiin pissaa ja siihen pari lusikkaa sokeria. sekoitetaan reippaasti. Kun ei raskaana olevaa pissaa, pissa pysyy kirkkaana ja sokeri vaan liukenee. Raskauspissa alkaa vaahdota/menee sameaksi. Kokeilkaas kynnelle kykenevät :hilarious:

Sharmander :) Oletko sinä tätä joskus testannut?

Entäs muut? :cheers
 
Taas tätä minun tuuria. Ei ole ovisplussa. Ukko kotiutuu perjantaina ja sitten luultavimmin on myöhäistä. No minkäs taas teet.

On tuo psyyke muuten kummallinen. Nyt koetan monessakin tilanteessa perustella itselleni, että on se hyvä, ettei pientä enää tule. Voi tehdä kohta vapaammin sitä ja tätä, kun pojat kasvaa. Hullua, koska enhän minä oikeasti niin ajattele. Luulen sen vaan olevan tapa käsitellä asiaa.
 
Takaisin
Top