----45+++++ kuumeiset

Nyt kun aloin miettiä, niin olen ostanut konjakkia sellaisen yhden annoksen pullon joskus yli kymmenen vuotta sitten. Ostin lasten isomummulle joululahjaksi joka joulu. Ilmeisesti Alkossa yhden annospullon ostajan ikä ei jouluruuhkassa ollut kovin kiinnostava tieto. En ainakaan muista, että olisi silloinkaan kysytty papereita.

Mä en ole ostanut kellekään sukulaiselle koskaan alkoholia. Enkä varmaan osta.

Mulla kerran kaupan kassalla nuorena ei uskottu, että olin täysi-ikäinen papereista huolinatta (ajokortti)...no sitten tämä myyjä joutui toteamaan, että haluamani yksi kaljapullo oli pakko myydä, kun olin silloin 19-vuotias:laughing014

Mulle silloin riitti 1/2 kaljapulloa nuorena, ettei enempää kerralla voinut juodakaan:laughing002

Hullunhauskoja tilanteita on mahtunut kyllä mitä erilaisempia näiden vuosikymmenten sisään:laughing021

Viimeksi tosiaan vähän ennen lasta 42-vuotiaana S- marketin kassa tarkasti paperit, kun ostin kaksi siideriä. Se kassa mamma veti vakavaksi, kun totesi, että ikää on liiankin kanssa ja sanoi, että näin paljon siitä voi erehtyä...
:laughing001
 
Mä en ole ostanut kellekään sukulaiselle koskaan alkoholia. Enkä varmaan osta.

Mulla kerran kaupan kassalla nuorena ei uskottu, että olin täysi-ikäinen papereista huolinatta (ajokortti)...no sitten tämä myyjä joutui toteamaan, että haluamani yksi kaljapullo oli pakko myydä, kun olin silloin 19-vuotias:laughing014

Mulle silloin riitti 1/2 kaljapulloa nuorena, ettei enempää kerralla voinut juodakaan:laughing002

Hullunhauskoja tilanteita on mahtunut kyllä mitä erilaisempia näiden vuosikymmenten sisään:laughing021

Viimeksi tosiaan vähän ennen lasta 42-vuotiaana S- marketin kassa tarkasti paperit, kun ostin kaksi siideriä. Se kassa mamma veti vakavaksi, kun totesi, että ikää on liiankin kanssa ja sanoi, että näin paljon siitä voi erehtyä... enkä ees meikkaa....
:laughing001
Minä en siedä olutta ollenkaan. En ole edes samassa huoneessa avatun olutpullon kanssa. Hajukin oksettaa. Teininä maistoin kulauksen ja se riitti. Onneksi olut ei ole ollut kenenkään läheiseni harrastus eikä edes saunarutiini.
 
Minä en siedä olutta ollenkaan. En ole edes samassa huoneessa avatun olutpullon kanssa. Hajukin oksettaa. Teininä maistoin kulauksen ja se riitti. Onneksi olut ei ole ollut kenenkään läheiseni harrastus eikä edes saunarutiini.
Joo sama. Kaljaa en oo ikinä osannu juoda :wtf: baariaikana nuorena vedettiin jotku salmarit naamaan ja radalle. Silloin ei ollu tapana kiskoa baarissa mitään. Mukulana en juonu.
Mies tykkää oluista ja se on mulle aivan fine, Humalahakuista juomista kun ei onneksi ole koskaan. Olis kurja jos jompikumpi olis täysi absolutisti, on ihana ottaa yhdessä lasi punkkua illalla ja käpertyä sohvan nurkkaan. Tai poksauttaa kesällä shampanjapullo ja nauttia maisemista. Vaikka toisaalta sit ollaan ilman mitään helposti pitkiäkin aikoja. Varsinaisesti humalassa olen ollu viimeks 10v sitte :hilarious: (tosin nykysin se humala melkein tulee parista skumppalasillisesta)
 
Joo sama. Kaljaa en oo ikinä osannu juoda :wtf: baariaikana nuorena vedettiin jotku salmarit naamaan ja radalle. Silloin ei ollu tapana kiskoa baarissa mitään. Mukulana en juonu.
Mies tykkää oluista ja se on mulle aivan fine, Humalahakuista juomista kun ei onneksi ole koskaan. Olis kurja jos jompikumpi olis täysi absolutisti, on ihana ottaa yhdessä lasi punkkua illalla ja käpertyä sohvan nurkkaan. Tai poksauttaa kesällä shampanjapullo ja nauttia maisemista. Vaikka toisaalta sit ollaan ilman mitään helposti pitkiäkin aikoja. Varsinaisesti humalassa olen ollu viimeks 10v sitte :hilarious: (tosin nykysin se humala melkein tulee parista skumppalasillisesta)
Minulle ei ole ollut ongelma, vaikka olen seurustellut absilutistin kanssa. Eikä minun vähäinen alkoholinkäyttöni ole ollut ongelma parisuhteessa. Tämä hajuherkkyyteni on joskus pulma. On vaikea olla samassa huoneessa miehen mausteisten ruokien kanssa, mutta pääosin on selvitty hyvin. Mies on onneksi huomaavainen. Se on toki omakin etu. Varmaan on suurempi nautinto herkutella kaukana minusta kuin katsella yökkäilyä.
 
Au
Minulle ei ole ollut ongelma, vaikka olen seurustellut absilutistin kanssa. Eikä minun vähäinen alkoholinkäyttöni ole ollut ongelma parisuhteessa. Tämä hajuherkkyyteni on joskus pulma. On vaikea olla samassa huoneessa miehen mausteisten ruokien kanssa, mutta pääosin on selvitty hyvin. Mies on onneksi huomaavainen. Se on toki omakin etu. Varmaan on suurempi nautinto herkutella kaukana minusta kuin katsella yökkäilyä.
auts :sorry: ei kiva. Mitä oireita sulla hajuista tulee? Mä en saa muutaku migreenin kaikista hajuvesistä mut se lienee eri..
 
Minä en siedä olutta ollenkaan. En ole edes samassa huoneessa avatun olutpullon kanssa. Hajukin oksettaa. Teininä maistoin kulauksen ja se riitti. Onneksi olut ei ole ollut kenenkään läheiseni harrastus eikä edes saunarutiini.

Yölento :).Sama täällä, en juo olutta ollenkaan, eikä maaistu hyvälle. Pelklkä oluen hajukin on pelkästään etova.
 
Olis kurja jos jompikumpi olis täysi absolutisti, on ihana ottaa yhdessä lasi punkkua illalla ja käpertyä sohvan nurkkaan. Tai poksauttaa kesällä shampanjapullo ja nauttia maisemista. Vaikka toisaalta sit ollaan ilman mitään helposti pitkiäkin aikoja. Varsinaisesti humalassa olen ollu viimeks 10v sitte :hilarious: (tosin nykysin se humala melkein tulee parista skumppalasillisesta)

Sharmander :)
Kyllä meilläkin on näin, ettei täysiä absolusteja olla. Nuorena tosin kyllä oltiin se parikymmentä vuotta lähes absolustisteja, mutta nyt kun ikää on tullut, niin ei ajattele niin tiukasti asioista ja elämässä voi ottaa rennomminkin:happy:

Me otetaan sitten yleensä jotain parempaa, kalliimpaa, kun otetaan ja on se yhdessä mukavampaa, kuin yksin.
Meillä yleensä ajoittuu nämä hetket sitten matkoille ja juhlapäiviin :)
 
Missä menee Rauha80?:rolleyes: :cheers


Tsemppiä tilanteisiin ja tulehan kertomaan plussauutisia:blob3:blob6:blob7 :cheers
Kiitos kysymästä, ei mene tällä hetkellä mitenkään näiden lisääntymisasioiden kanssa. Ne "menkat" oli tippa kahtena päivänä, eikä vuoto siis alkanutkaan oikeasti. Nyt on kaiketi kp 40+ jotain. Kystaa en enää tunne, eikä ole sitä paineen tunnetta kohdussa. Odotellaan. Missään kohdassa kierron alkupuolella en tuntenut tyypillisiä oviskipuja tai muita oireita, joten taatusti tyhjä munaton kierto.

Imetyksen lopetin pari viikkoa sitten. Hormonien kanssa on jotain jo tapahtunut, koska mua panettaa useammin kuin viimeisiin pariin vuoteen, jolloin on tehnyt mieli lähinnä oviksen aikoihin. Semmoiselta peruskuivakkaalta imetysversiolta tuo alakerta tuntuu kyllä edelleen. Odottelen mehustumista vielä.

Olo on rauhallinen, luottavainen ja jopa toiveikas. Kyllä se plussa vielä tulee kunhan olosuhteet normalisoituvat.
 
Minulle myytiin 26-vuotiaana lastenlippu bussissa (siis alle 16-vuotiaiden lippu). En mitenkään osannut tuota odottaa, ja olin niin hämmentynyt, että otin lipun ja rahat ja kävelin paikalleni, ennen kuin kunnolla tajusin mitä tapahtui, ja sitten en enää palannut takaisin kuskin luo.

Alkoholia en ole ostanut, joten en tiedä, kysyttäisiinkö minulta papereita vai ei.
 
Sharmander :)
Kyllä meilläkin on näin, ettei täysiä absolusteja olla. Nuorena tosin kyllä oltiin se parikymmentä vuotta lähes absolustisteja, mutta nyt kun ikää on tullut, niin ei ajattele niin tiukasti asioista ja elämässä voi ottaa rennomminkin:happy:

Me otetaan sitten yleensä jotain parempaa, kalliimpaa, kun otetaan ja on se yhdessä mukavampaa, kuin yksin.
Meillä yleensä ajoittuu nämä hetket sitten matkoille ja juhlapäiviin :)
Joo samikset täällä :greet025 tosin punkkua otetaan muutenkin joskus mut sen kerran myös jotain laatuviiniä. Jotain paheita oltava :dance008
Kiitos kysymästä, ei mene tällä hetkellä mitenkään näiden lisääntymisasioiden kanssa. Ne "menkat" oli tippa kahtena päivänä, eikä vuoto siis alkanutkaan oikeasti. Nyt on kaiketi kp 40+ jotain. Kystaa en enää tunne, eikä ole sitä paineen tunnetta kohdussa. Odotellaan. Missään kohdassa kierron alkupuolella en tuntenut tyypillisiä oviskipuja tai muita oireita, joten taatusti tyhjä munaton kierto.

Imetyksen lopetin pari viikkoa sitten. Hormonien kanssa on jotain jo tapahtunut, koska mua panettaa useammin kuin viimeisiin pariin vuoteen, jolloin on tehnyt mieli lähinnä oviksen aikoihin. Semmoiselta peruskuivakkaalta imetysversiolta tuo alakerta tuntuu kyllä edelleen. Odottelen mehustumista vielä.

Olo on rauhallinen, luottavainen ja jopa toiveikas. Kyllä se plussa vielä tulee kunhan olosuhteet normalisoituvat.
Voih. No toivotaan että normalisoituu nyt ihan rytinällä :Heartred!


Mulla turpoo maha ja kipuilee. Ehkä se sit ovis tai sen joku yritelmä on nurkilla. Ainoa vaan että mies ei oo ny ajokunnossa, venäytti selän treeneissä :disgust prkele että tämäki niin turhauttaa. Turhaa vetää kaikkia troppeja ja tikutella oviksia ja sit pikkujuttu puutuu :finger005. Jos olis enää mahdollista niin taipuisin Tähden inssitekniikkaan. Vitu*** kun nämä muutamat mahispäivät ei meinaa ikinä onnistua :smiley-angry019
 
Eeei kun olen minä ostanut alkoholiakin, viime vuonna järjestin yhden virkistyspäivän työpaikallani, ja kävin lapseni kanssa ostamassa alkoholit sitä varten. Mahtoi olla näky, kun ostoskärryt ovat täynnä olutta ja siideriä ja parivuotias lapsi istuu ostoskärryjen istuimessa. :grin
Kukaan ei kysynyt papereita, eikä noteerannut muutenkaan mitenkään.

Tuo on aina huvittava tilanne, kun minun pitäisi ostaa muille alkoholia, eikä minulla ole aavistustakaan mitä pitäisi ostaa tai mitä ihmiset yleensä juovat. Aina pitää kysyä muilta merkit ja määrät.
 
Minulle myytiin 26-vuotiaana lastenlippu bussissa (siis alle 16-vuotiaiden lippu). En mitenkään osannut tuota odottaa, ja olin niin hämmentynyt, että otin lipun ja rahat ja kävelin paikalleni, ennen kuin kunnolla tajusin mitä tapahtui, ja sitten en enää palannut takaisin kuskin luo.

Alkoholia en ole ostanut, joten en tiedä, kysyttäisiinkö minulta papereita vai ei.

Lastenlipulla täälläkin mentiin, oli aika hämmentävää...samaa ikää taisin olla...menin vielä tärkeään työtapaamiseen, että jakkutakki ja pynttäykset jne....
 
Negaa negaa. Tuntuu turhalta yrittää.
Pahoittelut ja sympatiat. I feel you :sorry:

täälläkin ovistikku sama ”melkein plus” ku eilen aamulla, mut siis haalumpi kun se iltapv tehty. Eli turhaa panikoin. Pitäs luottaa muihin oloihin, ei ollu mitään ovisolojakaan. Että ooootellaan :shifty:
 
Lämmöt yhä alhaalla 36.2c - erikoista:eek:
Onko hyvä vai huono merkki (??):angelic:


Jannn :) Menet vielä aikaisilla päivillä, malttia:cheers
 
Mä mietin et jos vaan antais olla. Koettas hempeillä vaan mahd usein. Jättäs vitamiinit ja hivenaineet kaakkoon eikä tikuttas mitään. Jos napsahtaa niin vissiin on tarkoitus ja jos ei niin kai se elämä katsoo että mun kroppa on koluttu loppuun tai näin hermoheikolle ei enempää mukuloita :rolleyes: ei tää näköjään näin ”väkisin” vääntäenkään tapahdu. Menee vaan mielenterveys
 
Kumma puristus alavatsalla...pieni kramppi päällä kaiken aikaa:chicken: tai sitten kuvittelen... mielikuvituksella saa aikaan mitä vaan:laughing001


DpIUI9
 
Last edited by a moderator:
Takaisin
Top