Raskaaksi 2019

Onpa ihana ku saatu niinkin monta plussaa.

Mulla tekee pahaa kun on pidempää syömättä ja pikkuisen on ruvennut nenään sattuu, jotenki limakalvot kuivana. Paino on tippunut kun liikun niin paljon mut joo, kyl tämä tästä ku pikku hiljaa pääsee gynelle näkee et onhan kaikki kuten pitääkin.

Te, jotka olette plussanneet joskus: tunsitteko mitään kiinnittymiskipua/tuntemusta, ja jos, niin minä dpo?

Te, jotka olette plussanneet joskus: tunsitteko mitään kiinnittymiskipua/tuntemusta, ja jos, niin minä dpo?

Minä en yleensä oo tuntenut, mutta kun viimeksi plussasin, niin tuntui hirveää vihlontaa hetken. :eek:Olisikohan ollut dpo 6-7 paikkeilla.

Onkohan nämä omat oireet tosiaan vuorokaudessa lisääntyneet näin selvästi, vai kuvittelenko vain... Tänään paljon enemmän nippailuja, parit repäisykivut ja vatsallaan olo epämiellyttävää. Vatsan ollessa tyhjä olo on tosi heikko ja "tyhjä". Valkovuoto haisee erilaiselle. Äsken riisuin liivit ja sattuikin rintoihinkin. Nännit ovat ihan kuumat :wideyed:

Onkohan nämä omat oireet tosiaan vuorokaudessa lisääntyneet näin selvästi, vai kuvittelenko vain... Tänään paljon enemmän nippailuja, parit repäisykivut ja vatsallaan olo epämiellyttävää. Vatsan ollessa tyhjä olo on tosi heikko ja "tyhjä". Valkovuoto haisee erilaiselle. Äsken riisuin liivit ja sattuikin rintoihinkin. Nännit ovat ihan kuumat :wideyed:

Voihan sitä olla tietoisempi, mutta kyllä ne nopeasti alkaa lisääntymään/hcg nousemaan :) oi tulisimpa jo perässä nopeasti! Huomasin et pää ei ole särkenyt oviksen jälkeen ainakaan vielä, mikä on hyvä :rolleyes:

En kyllä tainnut tuntea mitään kiinnittymiseen viittaavaa, tosin plussakierto venähti niin paljon että odottelin jo menkkoja siinä kohtaa kun on ollut vasta ovis, niin en sillä tavalla edes osannut tarkkailla oloa :rolleyes:

Teki tosi hyvää tänään käydä pitkästä aikaa isossa kaupungissa pyörimässä; vein mukelon mummolaan ja lähettiin kaverin kanssa syömäreissulle, ja kyllä meinaan sitten syötiin, niin että napa paukkuu. Siellä me lyllerrettiin pitkin katuja ja haettiin vielä irtokarkkipussit (tai säkki) kotimatkalle. Ei pääse tää päivä terveellisten päivien top 100-listalle lähellekkään.

No, sitten jatkan omaa itserakasta linjaani; edelleen näen haamuja tai viivanpaikkoja jokapaikassa, mutta selkeetä ei oo viel tullut. Huomenna olis dpo13, joten ei vieläkään lennä kirves kaivoon, ennemmin alkaa toivo vähän hiipumaan. On tässä kuitenkin vielä aikaa ja toivoa,kun ei menkat ala.

Mulla aamupissasta pc:llä ihan puhdas nega. Harmittaa, vaikka tiedän että on tosi varhaista testata (dpo 9/10). Lauantaina uusi testi jos menkat ei ala. Oireet tuntuu taas hävinneen..

Mä en tikuta oviksia mutta elokuussa plussakierrossa mielestäni tunsin oviksen ja dpo5 tuntui kovaa pistävää kipua alavatsassa. Tais tulla vähän vertakin paperiin.

Negaa täälläkin. Toivottavasti menkat alkais ajallaan perjantaina, niin sais soittaa ajan aukkariin. Menee aika tiukille muuten. :nailbiting:

Plääh, jopa on haalistunut yön aikana.

20191105_072419.jpg

Jääköhän sitten kuitenkin kemialliseksi... Tavallaan järjellä tietää että tässä vaiheessa nousu on hidasta ja viivan tummuus riippuu mm. virtsan laimeudesta ja sadasta muusta jutusta, mutta ainahan sitä panikoi. Ja kerran aiemmin tuli selvän plussan jälkeisenä aamuna heikompi haamu ja se oli lopulta tuulimuna. :sorry: No, toivotaan parasta.

View attachment 83492

Jääköhän sitten kuitenkin kemialliseksi... Tavallaan järjellä tietää että tässä vaiheessa nousu on hidasta ja viivan tummuus riippuu mm. virtsan laimeudesta ja sadasta muusta jutusta, mutta ainahan sitä panikoi. Ja kerran aiemmin tuli selvän plussan jälkeisenä aamuna heikompi haamu ja se oli lopulta tuulimuna. :sorry: No, toivotaan parasta.
Ohos, on tosiaan haalistunu.. Toivotaan että huomenna olis vanhevmpi viiva ja tänään vaan laimea pissa tms testatessa! <3

View attachment 83492

Jospa sulla on myöhemmät pissat vahvempia :)

Ei vieläkään dippiä lämmössä dpo5/6 :nailbiting: pari päivää armonaikaa... Onkohan mahd olla raskaana vaikka dippiä ei tuliskaan :angelic::oops::rolleyes:

View attachment 83492

Todellakin toivotaan parasta! :Heartred:smiley-angelic001

Mulla viiva ihan tosi vähän eilistä tummempi ja hetkeksi huolestuin itsekin, mutta yritin nyt tyynnytellä mieltäni sillä, että kävin yöllä pissalla (mitä ei muuten ikinä tapahdu!) ja virtsa ehkä siksi oli laimeampaa kuin muuten olisi ollut....

Jospa sulla on myöhemmät pissat vahvempia :)

Ei vieläkään dippiä lämmössä dpo5/6 :nailbiting: pari päivää armonaikaa... Onkohan mahd olla raskaana vaikka dippiä ei tuliskaan :angelic::oops::rolleyes:

Luultavasti on. Ei kai oikein mikään raskauden oire tai raskautta ennustava asia oo kaikilla sama :)

Luultavasti on. Ei kai oikein mikään raskauden oire tai raskautta ennustava asia oo kaikilla sama :)

Joo lueskelin aiheesta ja jos ymmärsin oikein, tärkeintä on et lämmöt pysyy ylhäällä, välttämättä ei tule dippiä.. Ja kai se dippi voi tulla ihan vaan jos mittausolosuhteet muuttuu joku aamu :grin rupee kyl vähän paniikki iskemään jo. Mitä jos ei taaskaan.. Tosin eipä se enää niin yllätä.:hungover:

Spämmään lämpöni vaikka ei niistä mitään voi päätellä :wacky: onneks vielä 31. päivä talleteltiin..
Digin plussa tuli siis 29.10. ja ne tosi tummat liuskat 30.10..

Liitteet

• Screenshot_20191105-075501_FF Mobile.jpg
    Screenshot_20191105-075501_FF Mobile.jpg
    33 KB · Katsottu: 166
Kiitti tsempeistä, varmaan iltapäivällä/illalla uutta testiä taas. Fiksuinta olisi malttaa pari päivää muttei kyllä kertakaikkiaan pysty.

Takaisin