Raskaaksi 2019

Mä oon tässä vähän pohtinut jo seuraavaa kiertoa, että pitäiskö sitä pitkästä aikaa tikuttaa ovista, ottaa greippimehut ja muut poppakonstit käyttöön ja katsoa muutenkin ruokavaliota vähän kuntoon. Kun ei tää "rennolla otteella" yritys nyt taida tuottaa tulosta :grin

Mä oon tässä vähän pohtinut jo seuraavaa kiertoa, että pitäiskö sitä pitkästä aikaa tikuttaa ovista, ottaa greippimehut ja muut poppakonstit käyttöön ja katsoa muutenkin ruokavaliota vähän kuntoon. Kun ei tää "rennolla otteella" yritys nyt taida tuottaa tulosta :grin

Ei viel tiiä!

Toivottavasti oviksen aikaan limattomuus ei oo huono juttu.. Ulos asti ei ainakaan pahemmin tule. Mussahan se vika lienee jos miehellä hyvät simpat..

Ei viel tiiä!

Toivottavasti oviksen aikaan limattomuus ei oo huono juttu.. Ulos asti ei ainakaan pahemmin tule. Mussahan se vika lienee jos miehellä hyvät simpat..
Mä itseasiassa oon tätä kans ressannu joskus, kun joissain kierroissa on ollu järkyt limat mut sit on ollu kiertoja ettei ite oo ainakaan huomannu. Mut luulisin että sitä limaa ei vaan aina tuu niin paljon että sitä huomaisi, mut sitä kuitenkin on siellä olemassa.

Jannn en usko et se irtosi heti... Oon niin kirjannut ylös oireita ja lämpöjen nousu, droppi ja nousu viittaa et se pois tuolloin irronnut ja muutenkin kun testi noin myöhään positiivinen. Voi toki olla et mulla ei vaan näy aiemmin.

Vv keskusteluun, mä valitin et kuivaa oli ja märkä olo mut kuivaa. Vasta muutama päivä sitten rupesi lotraamaan... Muissa kierrossa ollu melko joko täysin kuivaa tai ihan lorinaa. Ei mitään keskivaihetta.

On edelleenkin hassu olo, koko ajan tsekkaus et tuliko menkat mut naama kiiltää ja kukkii yhtä aikaa. Oireista mitkä uskon et viittaa raskauteen:
- tuntu et aivot ei mahdu päähän olo tuli pari kertaa
- mahan ylitoiminta
- palelu, palelu ja palelu ja sen myötä suonenvetoja
- nivusiin nippaili kovaakin, samoin oikeaan fileeseen ihan kovastikin välillä.
- pms ketutus oli yhden päivän, kauhea hoivavietti...

Ei oo vielä klassisia oireita. Tissit välillä oudosti pinkeytyy ja kramppaa jos näin voisi kuvata ja yks kohta masus enemmän arka. Millään en malta huomista oottaa, verikoe ouh nou

Mä itseasiassa oon tätä kans ressannu joskus, kun joissain kierroissa on ollu järkyt limat mut sit on ollu kiertoja ettei ite oo ainakaan huomannu. Mut luulisin että sitä limaa ei vaan aina tuu niin paljon että sitä huomaisi, mut sitä kuitenkin on siellä olemassa.
Mulla ei tullu mitään limoja ennen kuin oviksen jälkeen. Ja ennen. Mut itse sen viikon aikana ku digi hymyili niin ei mitään. Muissa kierrossa valu reisille asti, nyt ei.

Saako sofista kuvaa?

No nuo nyt laimeista pissoista otettu, näkyy, muttei nyt varsinaisesti silmille hypi (jos näkyy ollenkaan näissä latauksissa,kun tuntuu ettei aina ihan tää foorumipohja tee oikeutta kuvanlaadulle :D)

Lupaavasti alkoi taas alavatsakipristely; mulla ei normaalisti oo ennen menkkoja mitään kummempia tuntemuksia,niin edelleen jaksan optimistisesti toivoa, että paksuna ollaan,mut et kestää vaa hcgn nousu. (Vaikkeihän se nyt oikeestaan voi vielä puhua, että se muka olis jotenkin kestänyt, kun niin vähäb dpoita) Tulee jotenki flashback viimekierrosta,kun olin olevinani kans nii raskaana ku vaa olla ja voi :oops:. Mut niin vaan sillonki ne menkat sieltä tulivat! Toivotaan, että nyt tulis vasta ensvuoden loppupuolella!

Liitteet

• IMG_20191101_203723.jpg
    IMG_20191101_203723.jpg
    9.5 KB · Katsottu: 261
  • IMG_20191101_203622.jpg
    IMG_20191101_203622.jpg
    8.2 KB · Katsottu: 250
No nuo nyt laimeista pissoista otettu, näkyy, muttei nyt varsinaisesti silmille hypi (jos näkyy ollenkaan näissä latauksissa,kun tuntuu ettei aina ihan tää foorumipohja tee oikeutta kuvanlaadulle :D)

Lupaavasti alkoi taas alavatsakipristely; mulla ei normaalisti oo ennen menkkoja mitään kummempia tuntemuksia,niin edelleen jaksan optimistisesti toivoa, että paksuna ollaan,mut et kestää vaa hcgn nousu. (Vaikkeihän se nyt oikeestaan voi vielä puhua, että se muka olis jotenkin kestänyt, kun niin vähäb dpoita) Tulee jotenki flashback viimekierrosta,kun olin olevinani kans nii raskaana ku vaa olla ja voi :oops:. Mut niin vaan sillonki ne menkat sieltä tulivat! Toivotaan, että nyt tulis vasta ensvuoden loppupuolella!

Mä nään ekassa kuvassa toista viivaa :)

• Tykkään
Reaktiot: Edz
Meillä sama dpo :happy:

Harmi juttu, että digi (vielä) negailee, mutta niinkuin sanoit, niin kovin aikaista nyt vielä testata :)

Ja oireet tai oireettomuuskaan ei taida kertoa mitään. Mulla alkoi tänään napakka nippailu vasemmalla, mutta jotenkin noiden lämpöjen kans epäilen, että keltarauhanen se vain siellä :sour:

Nii olitko sinä jo kerenny testailemaan? Varmaa ketään tosielämässä meikäläisen tunteva ei ikipäivänä uskois, millanen raskaustestien suurhamsteri oon... :D mulla on aikatavalla oireita, jotka saattas viitata kyl siihen, et tärppi olis käynyt, mut voivat kyl selittyä ihan millä tahansa muullakin, kuten esim stressistä, lihasjumeista ja nikamalukoista. :/

Juu ainakin ekassa näkyy! Toivotaan et lähtee voimistumaan :)

Mä nään kans jonkun viivan, mutta sitä en tiedä onko se viiva vai viivanpaikka. :pompus:

Mulla jomottaa alavatsaa ja -selkää niin että eiköhän menkat ala parin päivän sisällä :sorry:

Nii olitko sinä jo kerenny testailemaan? Varmaa ketään tosielämässä meikäläisen tunteva ei ikipäivänä uskois, millanen raskaustestien suurhamsteri oon... :D mulla on aikatavalla oireita, jotka saattas viitata kyl siihen, et tärppi olis käynyt, mut voivat kyl selittyä ihan millä tahansa muullakin, kuten esim stressistä, lihasjumeista ja nikamalukoista. :/
Kaikki oireet selittyy muulla mut kyl näen viivan :)
Apuva piti editoida siis iteki selitin kaikki oireet muulla, mut kyl näkyy viiva. Toivottavasti meil noi viivat on pienokainen

Muokattu viimeksi:

Niin hyvin olen mieleni malttanut, etten oo testiä (vielä) tehnyt :shy:

• Tykkään

Kyllä siellä toinen viiva näkyy. Toivottavasti vahvistuu. :)

• Tykkään
Mä nään kans jonkun viivan, mutta sitä en tiedä onko se viiva vai viivanpaikka. :pompus:

Mulla jomottaa alavatsaa ja -selkää niin että eiköhän menkat ala parin päivän sisällä :sorry:

No sitä viivanpaikkaa minäki pohdin... Mut sit taas ku nään tuon oletetun viivan nykyään aina testissä ja aiemmin en muka nähnyt. Tai sitten silmä on harjaantunu jo etsimään sitä the viivaa.

No sitä viivanpaikkaa minäki pohdin... Mut sit taas ku nään tuon oletetun viivan nykyään aina testissä ja aiemmin en muka nähnyt. Tai sitten silmä on harjaantunu jo etsimään sitä the viivaa.
Onhan se harjaantunut mut mulla ei tullu ku joku hailu vaan ja melko samaan kohtaan ku Sofil testasin. Ja kumminki nyt myöhemmin tein plus testin... Ja siitä oli pakko laittaa systerille kuva et jos hän näkee niin sit sen voi uskoa ku hän ei ikinä näe mitään viivanpaikkaa ees..

• Tykkään
Ja mun testeis ei ollu nuin selvä se viiva vaan se kävi siinä hetken ja katos

• Tykkään
Onhan se harjaantunut mut mulla ei tullu ku joku hailu vaan ja melko samaan kohtaan ku Sofil testasin. Ja kumminki nyt myöhemmin tein plus testin... Ja siitä oli pakko laittaa systerille kuva et jos hän näkee niin sit sen voi uskoa ku hän ei ikinä näe mitään viivanpaikkaa ees..

No juu, allekirjotan myös ton, et heti alkuu ku kastaa tikun,ni viiva on selkeesti näyttäs siltä, että olis vahvempaaki viivaa tulossa, mut muutaman minuutin päästä ei näytäkkään enää nii vahvalta ku anto olettaa. Mullaki välil nii, et otan näytteen ja jätän tekeentymään siks aikaa, ku meen komentaa esikoisen pois "pahanteosta".. tai siis anteeks; tutkimusmatkailusta. :D

..ihan sellasena sivuhuomautuksena, et kyl tollanen 1,5vuotias pojanpallero on kerkeeväinen. :wtf:
En millään malta odottaa. Oon jotenkin niin auvoisen onnellinen kun kyseisen testin kanssa on käynyt niin aiemmin et ei oo tullu kuin harmaa viivanpaikka ja senkin nähnyt jos oikein etsimällä etsii. Kunhan saa nyytin syliin niin ihanaa ja varmaan myös rasittavaa kaikin tavoin. Ja ihailen kyl teitä jotka yrittää kun on taapero jaloissa, ootte supereita

Takaisin