Mitä tänään syötäisiin?

Jääkaapissa on tylsästi makkaraa. Ehkä tehdään siitä uunimakkaraa, kaveriksi perunoita ja salaattia.
 
härkäpapupyöryköitä:p
Sulla on kyllä ihanan monipuolisia ruokia:smiley-bounce012!
Haluaisitko vähän vinkata näihin pyöryköihin jotain - reseptiä ehkä? Mistä noita saa ihmiskäyttöön, valmista rouhetta? Saako niistä herkullisia, miten ihmeessä?:)
 
Tosi pinaattista, täysmaitoon tehtyä pinaattikeittoa ja keitettyjä omegamunia :happy:
 
Täysjyväriisiä ja kanakastiketta missä sipulia, paprikaa, ananasta ja fetaa seassa. Salaattia ja osa paprikasta lisänä.
 
Sulla on kyllä ihanan monipuolisia ruokia:smiley-bounce012!
Haluaisitko vähän vinkata näihin pyöryköihin jotain - reseptiä ehkä? Mistä noita saa ihmiskäyttöön, valmista rouhetta? Saako niistä herkullisia, miten ihmeessä?:)
Mä oon ostanut hk maakareiden ”falafel” pyöryköitä... ne on niiiiin hyviä:p lapsetkin tykkää:wink ne kyllä mitään falafelia nähnytkään kun niissä ei ole kikhernettä(josta siis mun käsityksen falafel tehdään).
Me ollaan nyt ihastuttu kasvisruokiin... onnea on kaikki ruokaiset lapset:wink!
 
Mä oon ostanut hk maakareiden ”falafel” pyöryköitä... ne on niiiiin hyviä:p lapsetkin tykkää:wink ne kyllä mitään falafelia nähnytkään kun niissä ei ole kikhernettä(josta siis mun käsityksen falafel tehdään).
Me ollaan nyt ihastuttu kasvisruokiin... onnea on kaikki ruokaiset lapset:wink!
Voi harmi:hilarious:, mä olin ihan varma että nyt tulee joku Super resepti! :joyful:.. No, härkis rouhetta nyt kaapissa, katsotaan kuinka kauan (parasta ennen 06.2020):wacky:
 
Takaisin
Top