Plussa vai ei?

Taidan luovuttaa... Nyt illalla tehty tämä, eikä siinä kyllä mitään ole.View attachment 82978
Miten meni Elisa? Tuliko testiin vielä jotain? Mikä kp ja dpo oli tuossa? Mulla on aikaisintaan tullut dpo 12 hailuraviivaa, kerran tuli vasta viikko menkkojen alkamispäivästä plussa mutta se taisi olla kemiallinen/huono yritys. Viimeksi tosiaan dpo 14 oli jo selkeä viiva ja dpo 17 oli melkein leffaviivat jo. Harmillisesti loppui km:ään sitten.

Mullakin on siis sellaiset kierrot että jos siellä ei ole mitään, niin mun testit ovat ihan blankkoja. Ainoat kerrat kun pc liuskoissa on näkynyt jotain, digi on myös sanonut että hei olet raskaana. Siksi testailen pc liuskoilla mielellään. Tällä hetkellä taitaa olla dpo 7, ovulaatiotesti taiso olla viime viikon maanantaina plussalla, mutta koska olen vielä vasta reilu 3vko tyhjennyksestä niin en odota tältä kierrolta kovin paljon vielä. Vähän menkkamaisia jomotuksia on ollut. Ensi viikon maanantaina olisi ns. ensimmäinen testausaika mutta se että menkat olisivat myöhässä km jälkeen ei varmaan ole kovin outoa. Onhan se aika rankka kokemus vartalolle ja hormonitoiminnalle. Toivotaan kuitenkin että menkat alkaisivat ennen kuun vaihdetta niin pääsisi takaisin normaalirytmiin. Tsemppiä kaikille eri vaiheisiin!

Onko täällä tällä viikolla testailijoita? Mulla tosiaan on 2 cb viikollisia digejä ostettu kaappiin, 4 pc liuskaa ja sitten näitä raskauskeijun ovis ja rt- liuskoja odottamassa ensi kiertoa. :)

Mä testasin eilen, liian aikaisin kyllä. Tänään kp25/28-32. Jäätävä päänsärky ollut taas klo 12sta asti eikä lääke auttanut. Saas nähdä, miten käy. Testailen ehkä viikonloppuna uudelleen.

Onko muita, jotka on saanu plussan vasta +14dpo?
Tänään testasin ja nega oli, mutta menkat myöhässä ja ne ei koskaan ole niin mietin vain :grin
Mä oon saanu aina plussan myöhää, varmaan just noilla kohdin. En oo aiemmin ovista tikutellu, noi en varmaksi tiedä.

Mä oon saanut jotain haamuja testeihin dpo 12 yleensä. Tällä hetkellä on vissiin dpo 8. Tänään menkkamaista jomotusta alavatsassa, ja erityisesti oikealta puolelta missä oli selkeät oviskivut silloin reilu viikko sitten. En sitten tiedä mitä se enteilee. Hieman rusehtavaa limaa tulee vielä mutta se pienenee aina kun emme harrasta seksiä. Toivon toki että tulisin raskaaksi heti uudestaan mutta ei vain usko siihen. Tänään join viiniä, ehkä en viikonloppuna sitten enää juo... Tuli hirveen kuuma heti puolen lasin jälkeen. En oikein tiedä mitä miettiä siitä koska join viikonloppunakin ja silloin ei ollut mitään tällaisia oloja... Hirveän vaikeeta ymmärtää vartaloaan enää! : D

Kuumeillaan toista lasta ja pakko oli jo tänä aamuna (kuukautisten pitäis alkaa sunnuntaina) tehdä testi ja jonkilainen haamu sieltä tuli? En tiedä miten tohon suhtautuisi, kun ei ole kokemusta näistä one step -testeistä entuudesta. Digitesti polttelee kaapissa ja sitä kokeilen sitten aikaisintaan lauantaina. Ei jaksaisi odottaa!
60B66321-68A2-423F-903D-C8273134A6B8.jpeg

Kuumeillaan toista lasta ja pakko oli jo tänä aamuna (kuukautisten pitäis alkaa sunnuntaina) tehdä testi ja jonkilainen haamu sieltä tuli? En tiedä miten tohon suhtautuisi, kun ei ole kokemusta näistä one step -testeistä entuudesta. Digitesti polttelee kaapissa ja sitä kokeilen sitten aikaisintaan lauantaina. Ei jaksaisi odottaa!
View attachment 83169

Eivät oo mulle turhia viivoja antaneet. Tässä ilmeisesti jo kuivuneena? Ja väriäkin taitaa erottua. :)

Eivät oo mulle turhia viivoja antaneet. Tässä ilmeisesti jo kuivuneena? Ja väriäkin taitaa erottua. :)
Joo, kuivuneena. Väriä näen mielestäni myös vähän, mutta en ole varma kuvittelenko :facepalm: ehkä voin varovaisen optimistisesti odottaa tulevia päiviä...

View attachment 83169

Kyllä tuo mun silmään on plussa eikä mikään haamu, onnea ja tarrasukkia sinne! Veikkaan, että myös digi näyttää jo, vaikka varminta tietty odottaa päivä pari.

IMG_20191023_144730.jpg
IMG_20191023_144716.jpg
IMG_20191023_144730.jpg
Hei,

Tässä ihmettelen kun tein testin viikon sitten jolloin menkojen olisi pitänyt tulla. Aamulla testi oli selkee nega ja ilalla sitten selkeä positiivinen.

No mä en uskaltanut uskoa ja tein seuravana aamuna toisen testin ja nega tuli, olen nämä seuraavat päivät tehnyt testejä vaikka kuinka mutta kakki nega. Toisaalta kaikki keskellä päivää tai ilalla. Yritin pidätää ja olla virtsamatta mutta onnistui eniten 3h.

Esikoisen kanssa joka on nyt melkein 7kk tein testin kun menkat olleet 2 viikkoa myöhässä ja sain tumman selkeen positiivisen. Viikkoa mulla oli kumminkin sitten ultrassa 2 viikkoa vähemmän.

Olo on samanlainen kuin esikoisen kanssa, paha olo, huimaa, alaselkä kipeä, päänsärkyä ja väsymys.

Onko kellään ollut tälläinen tapaus ja sitten se positiivinen onkin palautinnut.

Menkoja ei ole näkyvissä, valkovuotoa vaan lisännyt.

Laitan kuvan siitä positiivisesta testistä. Viiva ilmestynyt 5 min sisällä.

Apua!!?

Liitteet

• IMG_20191023_150058.jpg
    IMG_20191023_150058.jpg
    15.8 KB · Katsottu: 827
View attachment 83316 View attachment 83317 View attachment 83316 Hei,

Tässä ihmettelen kun tein testin viikon sitten jolloin menkojen olisi pitänyt tulla. Aamulla testi oli selkee nega ja ilalla sitten selkeä positiivinen.

No mä en uskaltanut uskoa ja tein seuravana aamuna toisen testin ja nega tuli, olen nämä seuraavat päivät tehnyt testejä vaikka kuinka mutta kakki nega. Toisaalta kaikki keskellä päivää tai ilalla. Yritin pidätää ja olla virtsamatta mutta onnistui eniten 3h.

Esikoisen kanssa joka on nyt melkein 7kk tein testin kun menkat olleet 2 viikkoa myöhässä ja sain tumman selkeen positiivisen. Viikkoa mulla oli kumminkin sitten ultrassa 2 viikkoa vähemmän.

Olo on samanlainen kuin esikoisen kanssa, paha olo, huimaa, alaselkä kipeä, päänsärkyä ja väsymys.

Onko kellään ollut tälläinen tapaus ja sitten se positiivinen onkin palautinnut.

Apua!!?
Nuo testit on joskus kuraa ja antaa mitä sattuu. Kokeile esim Pregcheck testejä. Jos tilanne ei selviä niin käy terkalla hcg testissä. Huonosti nouseva hcg voi kieliä esim kohdunulkoisesta.

View attachment 83316 View attachment 83317 View attachment 83316 Hei,

Apua!!?

Voi olla, että tuo rfsu:n testi oli väärä plussa eikä hCG ole oikeasti ehtinyt nousta vielä? Jos se oli oikea plussa niin kai se yleensä lähtee vahvistumaan, tai sitten jos olisi kemiallinen niin alkaisi vuoto kun testi on palannut negaksi..?

Mä näen noissa kaikissa aiemmin laitetuissa myös hailuran. Pregcheck on hyvä testi. Jospa on raskaus hyvin alussa ja siksi ei näy.. Itsellä oli joskus niin, että aamupissa näytti huonomman viivan kuin päiväpissa. Et ei se testikään välttämättä ole viallinen.

Olen kokeillut myös tota pregcheck testejä, nega tuli. Tuosta testistä joka oli plussa niin semassa pakkauksessa tulevat 2 testi niin yks hän oli aamul nega ja toinen ilalla pos, niin voiko olla et viallinen?

Raskausoireet eleen vaan jatkuvat. Vuotoa ei ole.

Aatelin jos tilanne jatkuu ja ei tule vuoroa tehdä uusi testi viikon päästä, Esikoisen kanssa testasin vasta 2 viikon kuluttua kun menkojen piti alkaa ja selvä vahva positiivinen tuli.

Aatelin ostaa kalliimman testin, joku Clear Blue.
Kannataako ostaa ihan normaali Clear Blue vai se Digi?

Takaisin