Raskaaksi 2019

Kp8 ja vieläki tuhruu ruskeeta??? Mitähän ne letrot teki. Nyt siis letroton kierto kolmen letrokierron jälkeen. Eilen ei tullut näin paljoa ruskeeta.
 
Mulla taitaa olla taas ovuloimaton kierto... Nyt kp 15 eikä viivat vahvistu. Flon mukaan 11 päivän päästä pitäs alkaa menkat ja ovulaatio olis ollu viimeviikon perjantaina. Huoh. Ei olis ollenka kannattanu alkaa näin tarkkaan suunnittelemaan lapsentekoa ni ei tarttis stressata :D

Onnea plussanneille ja tuleviin plussiin myös!
 
Noni sorruin tekeen testin ja ota ny selkoo ku viiva toinenkin on mut en tiedä onko kovin värillinen. Mut toivo elää vai miten se meni. Vertailin myös niit ovistestei nii toi on ylivoimaisesti tummin mitä tein "tutkimusmielessä" oviksen jälkeen et miten mun keho reagoi niihin. Nojoo. Dpo11/12/14 ni ei varmaan mitään kovin vahvaa viivaa voi ees oottaa
 
Mulla on tänään ollu tällänen pahoinvoiva päivä. Vähän flunssanen olo. Mun pieni vauva on ensimmäistä kertaa jossain räkätaudissa ja mun sydän murtuu. Aika menee super hitaasti. Tahtoisin jo päästä kokeilemaan onko tärppi käynyt vai ei. Neppailee kokoajan ja mulla on vasemmassa tississä omituista pistävää kipua aika-ajoin. Super herkät testit tulee varmaan huomenna mutta pakko jaksaa odottaa vähintään vklp ennenkun teen. Uuden kierron pitäisi alkaa 26 tai 30pv. Lauantaina olisi kp 28
 
Mulla on tänään ollu tällänen pahoinvoiva päivä. Vähän flunssanen olo. Mun pieni vauva on ensimmäistä kertaa jossain räkätaudissa ja mun sydän murtuu. Aika menee super hitaasti. Tahtoisin jo päästä kokeilemaan onko tärppi käynyt vai ei. Neppailee kokoajan ja mulla on vasemmassa tississä omituista pistävää kipua aika-ajoin. Super herkät testit tulee varmaan huomenna mutta pakko jaksaa odottaa vähintään vklp ennenkun teen. Uuden kierron pitäisi alkaa 26 tai 30pv. Lauantaina olisi kp 28
Sama itellä toi piina ku nyt piti mennä tekee se testi ja kun tuli toinen viiva. Se ei ollut herkkä testi kuten piti vaan ihan 25 vahvuinen ja se toinen viiva on kyl ihan olematon etten uskalla laskea sitä millään tavalla plussaksi. Jos vuoto pysyy pois niin teen testin dpo16 ku mulla on ollut aiemmin myös myöhemmillä dpoilla vasta haamut . Hitsi ku polttelisi ostaa herkkä testi mut ei anna nyt luonto periksi. Jos se viiva on vahvistuakseen niin se vahvistuu, jos ei niin ei.

Toivottavasti saat pian piinat pois ja selkeän vastauksen :Heartred
 
OneStepillä. Sen pitäisi näyttää, kun hedelmöittymisestä viikko. Ei mulla oo kuin pc:tä yks kpl noiden lisäks.
Mä en tiiä. En ihan vielä heittäisi itse kirvestä kaivoon. Sullakin kun on ollut noita oireita aikalailla. Äh.... On tää lapsenteko kyllä aika uskomattoman vaikeeta.
 
Mä en tiiä. En ihan vielä heittäisi itse kirvestä kaivoon. Sullakin kun on ollut noita oireita aikalailla. Äh.... On tää lapsenteko kyllä aika uskomattoman vaikeeta.
Joo, testaillaan pian uudestaan. Mulla tosiaan on aiemmissa raskauksissa näkynyt plussa kp34 eteenpäin, et on tässä vielä aikaa :grin Teki vaan mieli testata jo.

Ei taas haluaisi pettyä.. niin monta kertaa olen luullut, että nyt tärppäsi, mutta ei. Aina tiputaan pilvilinnoista :sorry:

Tsemppiä meille :Heartred
 
Kp31 vaihtu kp1. Ei ollu tääkään meijän kierto. Verikokeissa ku kävin nii kilppariarvot oli viitearvojen sisäl mut ei ne silti kuulemma oo hyvät vaikka sairaanhoitaja niin mulle sano. Äitiltä kun kysyin nii se sano et lääkitys pitäis alottaa (äitillä on kilpirauhasen vajaatoiminta) mut ei noi tk lääkärit ja hoitajat kato ku vaan viitearvoja ei oireita kato yhtään:shifty:

Paljon sulla oli arvot?

Niin kuin itse arvelinkin, ei reagoinut lääkäri kilppareihin mitenkään... Ferritiini nyt onneksi otetaan vielä.

Onnea Silk ja Cara!
 
Takaisin
Top