T
Tähti ★
Vieras
Minä olen kerran ollut sellaisessa kehityskeskustelussa, että keskustelun lopuksi ilmoitettiin uusitaanko työsopimusta vai ei -- ei uusittu. Olin tosin ollut siellä jo 4,5 vuotta ketjutetuilla määräaikaisilla soppareilla, joten olisin voinut haastaa putiikin oikeuteen ja varmasti olisin voittanutkin, mutta totesin, että menen mieluummin jonnekin muualle töihin. Puoli vuotta myöhemmin koko osasto myytiin kilpailijalle, joten siksi väkeä vähennettiin tuossa kohtaa.
Mutta tosiaan, kyllä se kehityskeskustelu voi tuollainenkin olla, että keskustelun päätteeksi ilmoitetaan töiden loppuvan.
Jos raskaudesta ilmoittaa, se kannattaa tehdä sähköpostitse, jotta on mustaa valkoisella siitä, milloin ilmoitus on tehty. Muuten kiero pulju voi yrittää väittää, ettet ole kertonut raskaudesta ennen irtisanomista.
Suski75 :) ....alkoi kauhistuttaan, että jos nyt siellä jollain onkin ketunhäntä kainalossa...
Se että perjantaina on vasta dpo9....näkyykö varmaksi missään, mikäli on raskaana.. Jos näkyy, niin raskaudesta kerron varmasti (JOS) palaverissa onkin uhkaava tilanne(??)
Mutta tosiaan ois äärettömän suuri ihme, että nyt sit yllättäin ois raskaana, mutta tää on kyllä mun viimeinen oljenkorsi, mikäli töissä käy huonosti...
Last edited by a moderator:
kele kun on semmonen tuo mieli että mitä hankalampi asia sitä kovemmin sitä yrittää puskea vaikka saranapuolelta sisälle 

.....ilmeisesti omistajalla on tähän varaa, koska on niin rikas. Tai sitten kukaan ei osaa organisoida näin vaativia tehtäviä.
Töitä vastaan mulla ei oo mitään, päin vastoin, ja duunipaikat yhtä lukuunottamatta olleet ihania. Joka paikassa toki omat kitkansa ja kurjuutensa mutta mikäpä olis täydellinen. Akkavaltaisella etenkin kaikkee kitkaa ja kuppikuntaa mahtuu kuvioon. Mä en enää niistä jaksa ressata niinku nuorempana. Ja ainahan näihin lapsihommiin suhtaudutaan nihkeästi jossain määrin. Lapsettomat tai aikuisten lasten vanhemmat kokee monesti ärsytystä kun lapsien takia ollaan pois tai anotaan lomia. Äkkiä se unohtuu et jokainen ollu joskus samassa tilanteessa, vaikkakin aikoinaan nää etuudet ei oo tokikaan ollu tällaisia. Mut sehän on heidän oma häpeänsä jos niistä nihkeilevät.