----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä on elämäni oudoin kierto. Olen sata varma, että nyt ovistellaan. Kaksi viikkoa sitten alkoi tippasuvuoto, mutta taisivat olla menkat. No arvatkaapas onko ukko kotona, no ei todellakaan. Ja mie vaan menkkoja odottelen. Mikään ei taas ole niin varmaa, kun epävarma.

Vastavirran akka :) Miltä sinun raskaustesti näyttää? Oletko tehnyt tänään?

Sharmander mulla oli vuosi sitten fsh 6.5 mutta amh 0.7.

Tänään dpo 9 eikä mitään oireita. Viime kierrosta viisastuneena mun testi kannattaisi tehdä lähellä Dpo15 jolloin menkat yleensä sit jo alkanut.

Sharmander mulla oli vuosi sitten fsh 6.5 mutta amh 0.7.

Tänään dpo 9 eikä mitään oireita. Viime kierrosta viisastuneena mun testi kannattaisi tehdä lähellä Dpo15 jolloin menkat yleensä sit jo alkanut.

Joo mulla on kans amh ollu joku vuosi sitten jo 0,3.. eli aika viime metreillä täällä vedellään

Va onko ovistesti tehty?
On tehty taas. Pc näytti lähes koko ajan plussaa, joten hommasin testimielessä taas toisia ovistestejä. Nepäs eivät olleet plussaa, ennen tätä päivää, samoin pc rtestissä on joka ikisessä hailura. Ostin kokeeksi muitakin, eikä hailuroita tullut. En tiedä mitä ajattelisin. Onko pcn laatu huonontunut yks kaks. Ainakin oviskipuja ja limoja alkaa olla. Lopun alkuako. Aika näyttää.

On tehty taas. Pc näytti lähes koko ajan plussaa, joten hommasin testimielessä taas toisia ovistestejä. Nepäs eivät olleet plussaa, ennen tätä päivää, samoin pc rtestissä on joka ikisessä hailura. Ostin kokeeksi muitakin, eikä hailuroita tullut. En tiedä mitä ajattelisin. Onko pcn laatu huonontunut yks kaks. Ainakin oviskipuja ja limoja alkaa olla. Lopun alkuako. Aika näyttää.
Mulla esim PC ovistikku näyttää tummaa viiva kun taas vaikka rfsu samasta näytteestä ihan hailua. PC vaatii paljon vähemmän hormonia kuin vaikka rfsun testit tai apteekissa myytävät ovistikut.
Tämän takia aikanaan nakkasin Pc tikut mäkeen, sain paremmin ”kiinni” oviksen koska ultrallakin ovis vastasi sittemmin vasta RFSUn plussaa. Siis ultrassa nähtiin et ovis oli tapahtunu ja keltarauhanen muodistunu jne. PC olis ollu plussa tuhanteen kertaan ennen totakin.
Toisaalta nyt viime kierroissa en ole saanut kunnon tummaa viivaa kuin PC tikuilla (tein rinnakkain kokeeksi). Enpä ole kyllä myöskään vissiin ovuloinutkaan kunnolla, lämpöjen nousu on mitä sattuu jne.
PCn raskaustikkuun olen kans saanu haamun oviksen aikaan. Se on tosi herkkä vaikka viitteissä sanotaan et 25 yksikön herkkyys. Kaveri sai kuvassa näkyvän haalun viivan kun siitä kahden pv päästä hcg oli vasta 23. Eli ollut lähempänä 10 silloin

Mulla esim PC ovistikku näyttää tummaa viiva kun taas vaikka rfsu samasta näytteestä ihan hailua. PC vaatii paljon vähemmän hormonia kuin vaikka rfsun testit tai apteekissa myytävät ovistikut.
Tämän takia aikanaan nakkasin Pc tikut mäkeen, sain paremmin ”kiinni” oviksen koska ultrallakin ovis vastasi sittemmin vasta RFSUn plussaa. Siis ultrassa nähtiin et ovis oli tapahtunu ja keltarauhanen muodistunu jne. PC olis ollu plussa tuhanteen kertaan ennen totakin.
Toisaalta nyt viime kierroissa en ole saanut kunnon tummaa viivaa kuin PC tikuilla (tein rinnakkain kokeeksi). Enpä ole kyllä myöskään vissiin ovuloinutkaan kunnolla, lämpöjen nousu on mitä sattuu jne.
PCn raskaustikkuun olen kans saanu haamun oviksen aikaan. Se on tosi herkkä vaikka viitteissä sanotaan et 25 yksikön herkkyys. Kaveri sai kuvassa näkyvän haalun viivan kun siitä kahden pv päästä hcg oli vasta 23. Eli ollut lähempänä 10 silloin

Mä sain juuri tässä raskaudessa haalean plussan samana päivänä kun hcg veressä oli vasta 11. Oli ihan näkyvä punainen viiva. Eli ovat kyllä herkkiä.

Minäkin olen saanut pc rtestiin plussat dpo9 ja 10 ja ovistesti on toiminut hyvin. Aika tummana ollut, muttei selvä plussa. Mutta nyt tosiaan koko ajan näytti oikeaa plussaa, vaikka ei ollut ovista. Liian korkea ja jatkuva lh voi viitata vaihdevuosiin ja sitä minä nyt pelkäsinkin, mutta kai sitten kaikkien testien pitäisi sitä näyttää. Pc on ollut oma luottotesti, mutta tää oli hieman erikoinen keissi nyt. Tosin kyllä kiertokin oli sekaisin. Viime kierto kaksi viikkoa. En ole koskaan kokenut. Selvästi tuommoiset saattavat kertoa vaihtareiden tulosta, mutta ei olla vielä nollakerhossa. Mahiksia on vielä hitusen jäljellä.

Kyllä nyt tekee kroppa kiusaa ihan todella. Ei vaan ala menkat, ei sitten millään, nyt siis kp36. Miltei joka päivä on jotain menkkatuntemuksia lähinnä aamuisin/aamupäivisin, mutta kun ei, mitään ei tule ulos :wideyed: Eilen alkoi vähän tuntua painetta häpyluun päällä ja se jatkuu edelleen, ei mitään järisyttävää tunnetta, mutta selkeästi jotain. Onkohan se myooma kasvanut jo niin isoksi, että painaa alavatsaa joka suuntaan :D Tavallaanhan en siis kaipaa menkkoja lainkaan, mutta nyt kyllä olisi ihan kiva kun ne tulisivat. Raskaushan ei ole mahdollinen, kun on ollut hyvin kuollutta seksin suhteen tässä jo pitkään :bag: Ennen edellisiä menkkoja on ollut touhua oviksen aikaan kylläkin, mutta sen jälkeen on ne yhdet menkat olleet. Ehkä tuo vähäinen imetys sitten vaikuttaa jotenkin omalta osaltaan asioihin. Ja ehkä se myoomakin.

Kyllä nyt tekee kroppa kiusaa ihan todella. Ei vaan ala menkat, ei sitten millään, nyt siis kp36. Miltei joka päivä on jotain menkkatuntemuksia lähinnä aamuisin/aamupäivisin, mutta kun ei, mitään ei tule ulos :wideyed: Eilen alkoi vähän tuntua painetta häpyluun päällä ja se jatkuu edelleen, ei mitään järisyttävää tunnetta, mutta selkeästi jotain. Onkohan se myooma kasvanut jo niin isoksi, että painaa alavatsaa joka suuntaan :D Tavallaanhan en siis kaipaa menkkoja lainkaan, mutta nyt kyllä olisi ihan kiva kun ne tulisivat. Raskaushan ei ole mahdollinen, kun on ollut hyvin kuollutta seksin suhteen tässä jo pitkään :bag: Ennen edellisiä menkkoja on ollut touhua oviksen aikaan kylläkin, mutta sen jälkeen on ne yhdet menkat olleet. Ehkä tuo vähäinen imetys sitten vaikuttaa jotenkin omalta osaltaan asioihin. Ja ehkä se myoomakin.
Olisko voinut olla ovuloimaton kierto ja siks pitkittyä? Tai kysta?

Minäkin olen saanut pc rtestiin plussat dpo9 ja 10 ja ovistesti on toiminut hyvin. Aika tummana ollut, muttei selvä plussa. Mutta nyt tosiaan koko ajan näytti oikeaa plussaa, vaikka ei ollut ovista. Liian korkea ja jatkuva lh voi viitata vaihdevuosiin ja sitä minä nyt pelkäsinkin, mutta kai sitten kaikkien testien pitäisi sitä näyttää. Pc on ollut oma luottotesti, mutta tää oli hieman erikoinen keissi nyt. Tosin kyllä kiertokin oli sekaisin. Viime kierto kaksi viikkoa. En ole koskaan kokenut. Selvästi tuommoiset saattavat kertoa vaihtareiden tulosta, mutta ei olla vielä nollakerhossa. Mahiksia on vielä hitusen jäljellä.
Tämäpä. Kun nuorena voi laittaa aika paljon perusasioiden piikkiin, myöhäinen ovis, stressi, väärään aikaan otettu lääkekuuri..mitä ikinä. Nyt aina se pelko pers..ä että kummallisuudet johtuu alkavista vaihtareista :oops: onhan se toki fakta että oireilut alkaa pääsääntöisesti jopa jo 10v ennen totaaliromahdusta mutta jotenkin ei vielä haluais uskoa että se piste olis nyt :sorry:

Moneen vuoteen en ole ollut kuumeessa, mutta nytpä sekin taas muistui mieleen miten ikävää touhua tämä on. Selkää särkee ja niveliä. Kurkku kipee. Yyh. Paskamaista.
Ihmeellisiä vihlomisia edelleen vasemmalla puolella alavatsalla. Toissapäivänä oikealla oli ihan normaalit tutut oviskirpelöinnit.

Mun kaks siskoa ja yks kaveri on jo siinä loppupäässä tätä kurjuutta. Heillä oireilu alkoi niin että ensin kierrot lyheni, sitten piteni, sitten pitemi niin että kk tuli pari kertaa vuoteen ja sit jäi lopullisesti pois :shifty:
Ootko @Vastavirran akka käyny otattaa mitään hormoniarvoja?

Moneen vuoteen en ole ollut kuumeessa, mutta nytpä sekin taas muistui mieleen miten ikävää touhua tämä on. Selkää särkee ja niveliä. Kurkku kipee. Yyh. Paskamaista.
Ihmeellisiä vihlomisia edelleen vasemmalla puolella alavatsalla. Toissapäivänä oikealla oli ihan normaalit tutut oviskirpelöinnit.
Mikä kp sulla menossa? Tsemppiä sinne :sad001!!

Tänks! Nyt on kp15, dpo2. Ovis oli niin aikaisin, että lyhyt kierto tulossa.
Jospas se kuumeilu olis hyvin pöhisevä keltarauhanen :rolleyes: ja tietäis hyvää :smiley-ashamed005 musta tuntuu et mä olen nykysin joka kerta jotenkin kipeä dpo-päivillä. Kai se elimistö jotenki laskee vastustuskykyä:confused005

Olisko voinut olla ovuloimaton kierto ja siks pitkittyä? Tai kysta?

Kysta voisi olla kyllä yksi vaihtoehto, kun on vain tuo toinen munasarja enää tuolla. Siinä on todettu jo aikoja sitten parisenttinen kysta, mutta toisaalta sekin on voinut hävitä sieltä jo. Mitään kovin isoja kipuja ei ole ollut, siis sellaisia, joista olisi voinut päätellä sen kystan puhjenneen tai mitään muutakaan päätelmiä tehdä.

Sain varattua nyt ajan gynelle pikatutkimukseen ensi viikolle, katsotaan sitten tarkemmin, mitä alakertaan kuuluu o_O

Muokattu viimeksi:
Mun kaks siskoa ja yks kaveri on jo siinä loppupäässä tätä kurjuutta. Heillä oireilu alkoi niin että ensin kierrot lyheni, sitten piteni, sitten pitemi niin että kk tuli pari kertaa vuoteen ja sit jäi lopullisesti pois :shifty:
Ootko @Vastavirran akka käyny otattaa mitään hormoniarvoja?
En ole käynyt, miettinyt kyllä, mutta mitäpä se hyödyttää. En usko, että munat olisivat totaalisen loppu vielä, koska olin raskaana v.17 ja 19. Munien laatu taas tässä iässä on mitä on, mutta aina niitä kultamuniakin mukaan mahtuu. Mullahan alkoi oireilla tiputtelulla melkein oviksesta menkkoihin, mutta polyyppi oli siihen syyllinen. Sain kuitenkin terolutit varmuudeksi. Kystia mulla on ollut. Muuten kierto pelaa, kuten kuuluukin. Täällä periksi ei taida antaa monikaan, vaan viimeiseen munaan saakka arpajaiset jatkuu. Niin ja myöhäiset vaihtarit oli äitillä.

58A2B716-95F2-4993-AE72-9C015E02B33A.jpeg Tässä näkyy tämä ero ovistestien välillä. Yllä pc.

View attachment 82200 Tässä näkyy tämä ero ovistestien välillä. Yllä pc.
Tuttu ero. Samalle näyttää mullakin.

Ja nimeonomaam. Eipähän ne verikoeet asiaa muuta. Kaikkihan on mahdollista. Noin omallakin kokemuksella..kun lääkäri sanoi jo 10v sitren että näillä arvoilla ja munasarjojen tilanteella et lasta ominpäin tule saamaan koskaan :rolleyes:
Ja näinpä. Periksi ei osaa antaa vaikka just mietin että olen kuluttanu vissiin pian 19 vuotta elämästäni tämän aiheen ympärillä :hilarious: että ai mikä elämän sisältö :hilarious: fämähän on jo osa identiteettiä joten vaikea olis yks kaks pistää kierukka ja lopettaa hömpötys :smiley-angelic002

Takaisin