Suurperhe kuumeilijat

Kiitos onnitteluista, RSFUn testi on kyllä jo ihan positiivinen. Laitoin terkalle mailia et mitä tehään kun kk mukaan ois jo 6+4 mut sehän ei oo mahdollista niin kysyn ainakin varhaisultraan aikaa.

Sharmander, mun tarina on siis sellainen et kolme poikaa ja aloin neljättä kuumeilee kuopuksen ollessa alta vuoden. Imetin silloin ja liityin imettäviin kuumeilijoihin vaikka ei ollut mieheltä suostumus neljänteen. Kauan vatkasin sen kans kunnes vuosi sitten mies sanoi ei. Olin täältä melkein vuoden pois ja tulin takas kun mies yllättäen halusikin vielä vauvan.

Kuitenkin opiskelujen ollessa kesken laitoimme yrityksen tauolle ja oli riitaakin, mutta tulin yllättäen raskaaksi, joka meni kesken. Keskenmenon jälkeen emme ottaneet ehkäisyä käyttöön mutta koska kierto heitti häränpyllyä, ei mennyt laskelmat oikein välttääkseen varmoja päiviä joten nyt sitten plussa tuli eilen :)

Tosiaan koita saada ultraan ajan mahdollisesti kuukauden päähän jossa katsotaan vähän raskauden kestoa :)

Pää edelleen pyörällä ja tänään vedin koulussa kreikkalaisen patongin fetajuustolla ja eilen illalla kylmäsavulohta. Hyvin lähti taas käyntiin kun heti unohdin mitä saa ja mitä ei saa syödä. :rolleyes::rulez:smiley-ashamed005

No, en sentään batterya vetänyt vaikka olin jo tölkkiä aamulla avaamassa :excited001

Mutta jee, vauva :Heartred
Kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö ja jos nyt on about dpo9 niin 1.6.2020 ois LA.
 

Liitteet

  • IMG_20190917_174342.jpg
    IMG_20190917_174342.jpg
    47.8 KB · Katsottu: 202
@twisted tarinasi on jokseenkin saman kuuloinen kuin omani. Meillä tosin oli ”vain” kaksi lasta (hoidoilla) kun mies sit sanoi ettei enää hoitoja eikä mitään sen jälkeen kun tulin kakkosen imetysaikana raskaaksi ja menetimme hänet:sad001. Lakkasin sitten toivomasta koko asiaa (olin kyl muutenkin saanu tuomion etten tuu raskautumaan luomuna ikinä:sorry:. Otin e.pillerit käyttöön runsaiden menkkojen takia ja unohdin koko asian. Pari vuotta vedin niitä ja urheilin. Olin muutenkin jo päälle neljäkymmentä. Aloin oireilla yks kaks vaihdevuosimaisesri ja jätin pilsut tauolle verikokeiden takia ja pam tulin raskaaks siitä kierrosta :rolleyes:
Nyt sitten piru istuu olkapäällä ja sanoo että eikö viel kerran vois onnistua :smiley-angelic008 vaikka fakta on että tuskin enää. Ikää taas yhä enemmän eikä munasarjojen tilanne ainakaan parane siitä nollasta.
 
Kiitos teille ❤️
Ja @twisted mulla ainakin tän kolmosen kohdalla heitti kaikki ”suositukset” hätänpyllyä :hilarious: ekan ja tokan kans mietin jos ja kaikki ruoat mut nyt nippanappa muistin välttää ”pahimmat” (alko toki mut noin niinku ruoat). Joulunakin söin juustoja jahka havahduin että ainii oliks näissä jotaki rajotteita :angelic:

Saako kuitenki vuodattaa. Jostain syystä tässä kierrossa iski eilen itkuisuus päälle, tänään itkrttää kaikki. Menkat siis tuhraa tänään tuloaan. Ajaessakin vaan aloin itkee että ikinä ei enää onnistu :sad015 katon itseäni peilistä ja nään vanhan keski-ikäisen akan joka elättää jotain kakskymppisten haaveita lapsesta :sad010 ja taaas itkin lisää. Mulla on oikeesti kaikki hyvin, kolme tervettä lasta vaikka todennäköisyys oli ettei olis yhtäkään. Mikä se sitten saa ihmisen ”ahnehtimaan” :violent001 käytännössä pitäs olla vaan onnellinen ja keskittyä siihen mitä on. Typerää :sick009 sitte kuitenkin. Miten osais tjottailla. Ei mitenkään. Mua ahistaa kun mulla menee tämä niin herkästi yli ja sit vaan petyn joka ikinen kuukaus vaik tiedän että mahkut on promillen luokkaa :smiley-ashamed005
Ja kaikki sanoo että keksi tekemistä ja kiirettä. Mut vaikka mulla on vuosikas taapero ja kaks muuta kuskattavaa ja huollettavaa niin silti mulla on aikaa googlettaa ja kuunnella kroppaa kuukaus toisensa jälken vaikka miten päätän etten enää:smiley-angry017
Onks tääl muita ”ikäloppuja”?
 
Kiitos teille ❤️
Ja @twisted mulla ainakin tän kolmosen kohdalla heitti kaikki ”suositukset” hätänpyllyä :hilarious: ekan ja tokan kans mietin jos ja kaikki ruoat mut nyt nippanappa muistin välttää ”pahimmat” (alko toki mut noin niinku ruoat). Joulunakin söin juustoja jahka havahduin että ainii oliks näissä jotaki rajotteita :angelic:

Saako kuitenki vuodattaa. Jostain syystä tässä kierrossa iski eilen itkuisuus päälle, tänään itkrttää kaikki. Menkat siis tuhraa tänään tuloaan. Ajaessakin vaan aloin itkee että ikinä ei enää onnistu :sad015 katon itseäni peilistä ja nään vanhan keski-ikäisen akan joka elättää jotain kakskymppisten haaveita lapsesta :sad010 ja taaas itkin lisää. Mulla on oikeesti kaikki hyvin, kolme tervettä lasta vaikka todennäköisyys oli ettei olis yhtäkään. Mikä se sitten saa ihmisen ”ahnehtimaan” :violent001 käytännössä pitäs olla vaan onnellinen ja keskittyä siihen mitä on. Typerää :sick009 sitte kuitenkin. Miten osais tjottailla. Ei mitenkään. Mua ahistaa kun mulla menee tämä niin herkästi yli ja sit vaan petyn joka ikinen kuukaus vaik tiedän että mahkut on promillen luokkaa :smiley-ashamed005
Ja kaikki sanoo että keksi tekemistä ja kiirettä. Mut vaikka mulla on vuosikas taapero ja kaks muuta kuskattavaa ja huollettavaa niin silti mulla on aikaa googlettaa ja kuunnella kroppaa kuukaus toisensa jälken vaikka miten päätän etten enää:smiley-angry017
Onks tääl muita ”ikäloppuja”?
Ei ne tuntemukset helpota iän myötä, mulla ainakaan! Ehkä päinvastoin vaan, kun ajan rajallisuus tulee niin kouriintuntuvasti mieleen. Mä mietin jo miten ihmeessä lopettaa kuumeilu jos tämä vauva syliin asti tulee. Ehkä mummous sitten helpottaa tätäkin? Minkä ikäisiä sun isommat lapset muuten on?
Meillä on tuolla muuten myös tuo - - - 45+++ ryhmä, jossa prosentti- ja promillekerhossa kuumeillaan ja tsempataan toisiamme. Et todellakaan ole yksin!
 
Paljon onnea Twisted :Heartred
Tervetuloa Sharmander.

Vihdoinkin alkaa flunssa helpottamaan täällä.
Mulle tuli maanantaina ovis tikut ja oon nyt pari päivää niitä käyttänyt. Olin jo ihan unohtanut kuinka jännää niittenkin tikuttaminen on. :nailbiting: Se on näköjään mulla se plussan tikkuun saaminen aina jännää oli mikä tukku vaan kyseessä. :hilarious: Vielä ei kyl plussaa oo tullut mut epäilenkin et ovis ois vasta viikonloppuna.
 
Gatusa 34/ -06, -14, -17, la 02/-20. Saa nähdä mut ukko haluaa futisjoukkueen vaikka inhoaa futista.

Sandy / 35 / lapset -13, -14, -16 ja -18. En osaa sanoa onko Haaveissa lisää...

Huli / 34v / lapset -11, -13, -14 ja -17 ja - 19 /perhe tuntuu kokonaiselta :)

Hena / 35v / lapset -07, -10, -14 ja -18

Muska / 41v / 4 lasta / la 12/2018

Äippä x6 / 31v / lapset -11, -13, -14, -15, -17 ja -18. Lapset tehty ja kohti uusia haasteita

Twisted / 31 / lapset - 11, -13, -16 / neljäs toiveissa

Zeni / 34 / lapset 2/10, 5/12, 6/14, 6/15, 1/17 / 6/19 / Perhe tuntuu nyt valmiilta

pikkuvarpaat / 37v / lapset -01, -03, -05, -06, -13, -14, -16 ja -17 / LA -18

Remppana/44/lapset -10,-12,14/neljäs toiveissa

Pötti24/27v/lapset -14,-15 ja -17/neljännen LA 6/19

M-inski/27v/lapset -10, -12 ja -14 / LA 06/-18

Oluwatobi/32v/lapset 3/10, 6/12, 1/15 ja 1/18/viides (ja siitä eteenpäin) haaveissa, vielä nautitaan vauvasta ja suostutellaan miestä)

Mamaminion/32/ Lapset -09, -11, -14, -17 / LA 01/19

Lambi / 41 / lapset -03, -06, -08, -12, -14, -17 / la 1/2020

Emmielle / 32 / lapset -11, -12, -16, -18/ Haaveilen viidennestä

Metsätähti88/ 31/ lapset -14, -16, -18 / haaveilua

Niemja / 27v / lapset -10/15, 1/17 / 6/19 / neljännelle varovainen lupa jo miehen puolesta

Elämän ihmeitä / 38 / lapset -15, -16, -18/ haaveilu neljännestä

Nuppunen / 31/ lapset -06, -10, -13, -16/ haaveilen viidennestä

Warheart / 31 / lapset -09, -11, -15, -17 / LA 20.4.-19

daimi / 33 / lapset -09, -10, -13, -14 ja -18./ Lapset tehty.

Rosmis/32/lapset -10, -11 ja -17/neljäs toiveissa yritys alkaa 12/18 tai 1/19

Elsa2019 / 34 / lapset -05, -06, -08, -11 ja -14 / 6.la 2.12.19.

marsupilami /24 /lapset -15, -17 /la 22.3.2020

Helena80/ 39/ lapset -08, -11 ja -13/ neljännen yritys menossa

Rosaliina, 31v, lapset -11, -13, -14, -15 ja -17.
Kuudetta yritetään, yk 10 menossa
 
Lisäsin sut Rosaliina listalle:happy: tervetuloa Sharmander, ihan kamalaa kun olet joutunut kokemaan niin ison menetyksen, mutta ihanaa kun olette saaneet luomuihmeen lisäksi :Heartred tottakai saa haaveilla ja kuumeilla. Ei se vaan niin mene, että muuta ajattelemalla vauvan kaipuun saa unholaan, toivon todella teille vielä uutta tärppiä ja vauvaa syliin asti.

Onnea Sisulle! Vitsi onko siitä jo vuosi, vastahan sinäkin plussasit:grin
 
Kiitos taas :Heartbigred @Metsätähti88
Paljon onnea Twisted :Heartred
Tervetuloa Sharmander.

Vihdoinkin alkaa flunssa helpottamaan täällä.
Mulle tuli maanantaina ovis tikut ja oon nyt pari päivää niitä käyttänyt. Olin jo ihan unohtanut kuinka jännää niittenkin tikuttaminen on. :nailbiting: Se on näköjään mulla se plussan tikkuun saaminen aina jännää oli mikä tukku vaan kyseessä. :hilarious: Vielä ei kyl plussaa oo tullut mut epäilenkin et ovis ois vasta viikonloppuna.
sama juttu muuten. Silloin ku imetyksen aikana ei ollut kierto alkanut oli pakko tikutella :biggrin sitä jää jotenki koukkuun tuohonkin. Ja se tunne kun tajuaa että tummaa viivaa alkaa piirtyä :laughing002 lähes sama fiilis ku raskaustikun kanssa :hilarious:

@lambi pitääpä kurkata sinnekin ketjuun. Ootko sä käyny verikokeissa, onko kaikki arvot iästä huolimatta ok. Eikun höh sähän taidatkin olla jo raskaana :Heartpink!

Ja niin isommat 10 ja 6v
 
Metsätähti, kyllä muuten vuosi meni nopsaan :wideyed: mietiskelin tossa aamulla kun vein lapsia kerhoon/eskariin että kuinka kirosin oloani kun edes kävely suju ilman kipua ja poltetta alapäässä:cool: ja nyt, juoksin kotiin rattaiden kanssa eikä tuntunut missään muutakuin hengästymisenä:woot:
Ei olla oltu ikinä näin kauaa ilman raskautta sitten esikoisen sikiämisen :hilarious:
 
Metsätähti, kyllä muuten vuosi meni nopsaan :wideyed: mietiskelin tossa aamulla kun vein lapsia kerhoon/eskariin että kuinka kirosin oloani kun edes kävely suju ilman kipua ja poltetta alapäässä:cool: ja nyt, juoksin kotiin rattaiden kanssa eikä tuntunut missään muutakuin hengästymisenä:woot:
Ei olla oltu ikinä näin kauaa ilman raskautta sitten esikoisen sikiämisen :hilarious:
Ihana nimi sun pienellä :Heartred!! Onko sun muut pienet ”samaa sarjaa” vai millaisia nimiä heillä on?
Sulla on kyl hurrrja setti siellä kotona, mun unelmani joka ei tokikaan onnistunu eikä enää onnistu. Mutta joskus hurjassa nuoruudessa haaveilin:smiley-ashamed005. Aloitimme lapsen toivomisen kun olin about 25v ja esikoinen syntyi kun olin 33v :cool14
 
Tervetuloa sharmander.... Äippä sitä tässä itekki just puhunu ku aabel jo iso poitsu... Vanhinmalla ensviikolla kirjotukset:grinvanhin pojista täyttää tänään jo 16 apua mihin tää aika menee...
 
Sharmander kaikki nimet alkaa kyllä S-kirjaimella ja ovat tyyliä perus :wink sisu on meidän ainokainen poika... muuten meillä on akka valta:D
Meillä tää lisääntyminen käynyt ehkä liiankin helposti ja nälkä kasvanut syödessä. Mutta nyt kohti uusia tuulia ja keskitytään arkeen:wink pari vuotta ja sit töihin, apua!!!
Pikku varpaat, tsempenderit kirjoituksiin:)
 
Sharmander, mulla on välillä ollut samaa. Oon aatellu et ei lapsia enää mut kun kuukautisia lähestyn niin itken jos ei onnistunut. Kylläpä niitä tunteita tulee ja saakin tulla ja vauvakuume on meillä krooninen. :Heartred

Sanon et jos sydän sanoo et sylissä on vielä yhdelle paikka niin antaa palaa vaan :Heartred

Itse ajattelen et enemmän katuu tekemätöntä entä tehtyä lasta :D :Heartred
 
Sharmander, mulla on välillä ollut samaa. Oon aatellu et ei lapsia enää mut kun kuukautisia lähestyn niin itken jos ei onnistunut. Kylläpä niitä tunteita tulee ja saakin tulla ja vauvakuume on meillä krooninen. :Heartred

Sanon et jos sydän sanoo et sylissä on vielä yhdelle paikka niin antaa palaa vaan :Heartred

Itse ajattelen et enemmän katuu tekemätöntä entä tehtyä lasta :D :Heartred

Kyllä ehdottomasti näin ❤️. Mut lähinnä tarkotin että jos esim ny lopettasin imetyksen ja sit en muöskään tulis raskaaks niin silleen harmittais.

Voi vahvistuu! Peukut nyt pystyssä kovasti!! Kaikkihan on toki mahdollista mutta aina kannattaa lähteä siitä että tämä onnistuu :smiley-angelic003

Mua aina kiinnostaa oireet :smiley-angelic002!? Mitä oli ennen plussaa tai oliko mitään erilaista? Musta tuntuu et mulla on viime vuodet ollu joka kierrossa raskausoireet mitä ei nuorena, joka osin johtunee kai lisääntyvästä PMSstä vanhemmiten plus siitä että kytätää ehkä enemmän oloja :rolleyes: Raskaana ollessa ei ollu oikeastaan mitään poikkeavaa niihin paitsi palelu joka vaan paheni kun mentiin ”menkkoja kohti” samoin voimakkaammat menkkakivut joskus dpo5-7 paikkeilla. Negoissa noita ei oikein tuu ja palelukin loppuu yöhikoiluun jossain vaiheessa. Olishan se ”ihanaa” jos olis niinku osalla on, että olo kertoo joka kerta ennen plussatikkua.. mut näin oli ehkä osittain esikoisesta (hoidoilla). Sen jälkeen nega-hoitokierrotkin huijasi ihan 6-0 :angry9
 
Esikoisesta ei ollut mitään oireita ennen kuin menkat oli 4päivää myöhässä. Silloin alkoi etova olo ja kahvi maistui pahalta. Seuraavana päivänä testasin plussan :Heartred
Toisesta tuli selvä painon tunne kohdulle jo kp 23/29, kp25 testasin plussan :Heartpink
Tässä kolmannessa raskaudessa kp23/27 tuntui repäisy alavatsalla kun nauroin, se oli semmonen joka toi toivoa tulevasta plussasta :p kp24 juustonaksut ja patonki maistuivat pahalta :wtf: tässä raskaudessa ollut muutenkin nyt pahoinvointi kaikista pahin, ja se alkoikin tulemaan aikaisin :bored: Epäillyttävin oire oli että mätön himo, joka aina iskee ja kestää viikon ennen menkkoja, ei nyt tullutkaan. Paitsi yhtenä päivänä teki mieli herkkuja, mutta se loppui siihen päivään :rolleyes:
 
Takaisin
Top