Missä sairaalassa sä olit tyttöä synnyttämässä? Lähimmässä? mietin vaan missä vaiheessa siirtävät yliopistolliseen jos synnytysuhka ihan liian aikaisin. Ottaako ne tarkasti viikkojen mukaan nämä päätökset?

annoitteko tytölle nimen? Meillä lapsetkin puhuu kuolleesta siskostaan nimellä- vaikka meillä ei siis edes selvitetty sukupuolta ja sikiö oli jo kovin hajonnut syntyessään. Sisko siitä kuitenkin jäi mieliin elämään.
Mä oon kovasti miettinyt näitä tosi varhain syntymisiä, mä en tiedä voisinko tehdä päätöstä minikeskosen hoidosta. Onneksi sitä päätöstä ei ole vielä koskaan tarvinnut tehdä.
Mun elämä vaan ei kykenisi sopeutumaan vauvan jäämiseen jonnekin 5h ajomatkan päähän sairaalaan ensimmäisiksi kuukausikseen, me ei mitenkään kyettäisi edes viikoittain käymään niin kaukana. Kärsisi koko perhe, siitä viattomasta vauvasta puhumattakaan

. Mä tosiaan toivoisin siinä tapauksessa hoitohenkilöstön tekevän hoitamispäätöksen jos minivauva syntyisi elossa. Tässä kohtaa es tämä vatsa"kipu" pistää miettimään näitä ihan erityisesti. Kipu ei oo jatkuvaa, eikä lamauttavaa, mutta heti jotain tehdessä kyllä muistuttaa asennoista. Ei tässä nyt ihan sänkyynkään voi jäädä makaamaan..
Todellakin huikea selviytymistarina Wm! Toivotaan nyt mahdollisimman pitkää sujuvaa kohtuaikaa pikkuiselle!