Pelot, huolet ja murheet

Täällä alkoi äskettäin verinen vuoto :sad001 ihmettelin että kun tuntuu pikkarit märältä ja vessaan menin niin veristä limaa se märkä...
Ei ainakaan vielä mitään kipuja oo niin toivossa eletään :smiley-angelic001

Voi ei! Onneksi monesti noi vuodot on harmittomia. Toivon että näin sinunkin kohdalla!
 
Täällä alkoi äskettäin verinen vuoto :sad001 ihmettelin että kun tuntuu pikkarit märältä ja vessaan menin niin veristä limaa se märkä...
Ei ainakaan vielä mitään kipuja oo niin toivossa eletään :smiley-angelic001

Mulla oli tuossa just neljän päivän ajan tismalleen saman kuullosta meininkiä! Kauhee huoli koko ajan, vaikkei äitynyt kunnon vuodoksi ja nyt näyttää menneen ohi...
Tsemppiä, toivoen menee ohi :Heartred
 
Täällä alkoi äskettäin verinen vuoto :sad001 ihmettelin että kun tuntuu pikkarit märältä ja vessaan menin niin veristä limaa se märkä...
Ei ainakaan vielä mitään kipuja oo niin toivossa eletään :smiley-angelic001
Voi ei! Toivotaan että vuoto loppuu pian ja olisi jotain vaaratonta. Tsemppiä!
 
Täällä myös vuotelija. Ultrassa papanalla kaikki hyvin. Istukanreuna kohdunsuulla ja siinä hematooma. Nyt lepolomaa. Pelottaa pysyykö kyydissä, km takana muutama kuukausi takaperin.
 
Viikkoja 9+1
Minua pelottaa, kun en voi oikein vaikuttaa pikkuisen pysymiseen. Kunpa voisin. Km-pelko on kova, vaikka yritän uskotella itselleni ottavani rennosti.

Tsemppiä kovasti kaikille. Toivottavasti me kaikki iloitaan maaliskuulla 2020 ympäri Suomen :Heartpink.
 
Täällä herätty aamuyöllä ihme vihlaisuihin kohdunkaulalla.. tulee menee tulee menee. Ihan pieni tauko välissä. Tällä nyt sit taas panikoin et mitä lie tarkottaa.. nyt aamulla jatkuvat pidemmin välein kuitenkin. Kokoajan saa olla kyllä niin varpaillaan, vaikkei vauvan masussa pysymiseen voikaan itse vaikuttaa.. :sad001
 
Täällä herätty aamuyöllä ihme vihlaisuihin kohdunkaulalla.. tulee menee tulee menee. Ihan pieni tauko välissä. Tällä nyt sit taas panikoin et mitä lie tarkottaa.. nyt aamulla jatkuvat pidemmin välein kuitenkin. Kokoajan saa olla kyllä niin varpaillaan, vaikkei vauvan masussa pysymiseen voikaan itse vaikuttaa.. :sad001
Voi liittyä kohdunkasvamiseen :)

Täällä alkoi taas eilen illalla rusehtava vuoto :bored:
 
Täällä herätty aamuyöllä ihme vihlaisuihin kohdunkaulalla.. tulee menee tulee menee. Ihan pieni tauko välissä. Tällä nyt sit taas panikoin et mitä lie tarkottaa.. nyt aamulla jatkuvat pidemmin välein kuitenkin. Kokoajan saa olla kyllä niin varpaillaan, vaikkei vauvan masussa pysymiseen voikaan itse vaikuttaa.. :sad001
Täällä kans oli eile just tuollaisia vihlovia kipuja kohdunkaulalla, tuntu ikävälle just istuessa.. Tänään sit on särkeny alamahaa menkkakipu tyylisesti, ei kuitenkaan mitään varsinaisia kramppeja. Tekis mieli pitää jotain kuumavesipulloa vatsalla, mut töissä ei kehtaa.. Ota näistä nyt selvää, onko normaalia vai huolestuttavaa :/
 
Voi liittyä kohdunkasvamiseen :)

Täällä alkoi taas eilen illalla rusehtava vuoto :bored:


Näin vähän itsekin pähkäilin että oliskohan jotain kasvukipuja. Näin vielä ihan samaan aikaan painajaista siitä it leffasta (En edes tiedä miksi kun siitä on ikuisuus aikaa kun oon nähnyt sen) ja sit heräsin niihin helvetin vihlaisuihin jotka ei ottanu loppuakseen. :arghh:

Noi vuodot on kyllä ikäviä. Aina ne pelästyttää vaikka kuinka ajattelis että voi olla normaalia. Muistan kun odotin esikoista, mulla valahti ihan järkyttävä määrä verta housuihin ja sitten pyttyyn. Sitä tuli siis niin paljon että ei olis kellekkään jääny epäselväks että sieltä tuli kaikki ulos. Lopulta alkuraskauden ultrassa mitään syytä vuodolle ei löytynyt, ei niin mitään ja siellä se vauva oli ku ei mitään olis tapahtunut. Vuodoillekkin on niin paljon eri syitä, hematoomaa yms. Toivotaan et vuodot loppuu sielläkin. :love7
 
Täällä kans oli eile just tuollaisia vihlovia kipuja kohdunkaulalla, tuntu ikävälle just istuessa.. Tänään sit on särkeny alamahaa menkkakipu tyylisesti, ei kuitenkaan mitään varsinaisia kramppeja. Tekis mieli pitää jotain kuumavesipulloa vatsalla, mut töissä ei kehtaa.. Ota näistä nyt selvää, onko normaalia vai huolestuttavaa :/

Kuumavesipullo on kyllä hyvä, vähän hankala tilanne tietty töissä :/ minä oman elämäni Google lääkäri tässä yritin googletella mut jotenkin löysin vaan loppuraskauden vihlomisista tietoa.. En niinkään näistä alku.. Toivotaan että on vaan kasvukipuja ja kroppa tekee hyvää työtä tehdäkseen vauvalle tilaa :happy:
 
Mulla on repäsykipuja, jomotuksia, kipuja kohdunkaulalla jne ollut kaikissa raskauksissa noita kipuja jo ihan alusta asti. Mulla ne on alussa kohdun kasvamista ja lopussa sitä kun keho valmistautuu synnytykseen.

Huolestuisin vasta jos ne kivut tulis aaltomaisesti jaksona ja/tai voimistuisi koko ajan.
 
Näin vähän itsekin pähkäilin että oliskohan jotain kasvukipuja. Näin vielä ihan samaan aikaan painajaista siitä it leffasta (En edes tiedä miksi kun siitä on ikuisuus aikaa kun oon nähnyt sen) ja sit heräsin niihin helvetin vihlaisuihin jotka ei ottanu loppuakseen. :arghh:

Noi vuodot on kyllä ikäviä. Aina ne pelästyttää vaikka kuinka ajattelis että voi olla normaalia. Muistan kun odotin esikoista, mulla valahti ihan järkyttävä määrä verta housuihin ja sitten pyttyyn. Sitä tuli siis niin paljon että ei olis kellekkään jääny epäselväks että sieltä tuli kaikki ulos. Lopulta alkuraskauden ultrassa mitään syytä vuodolle ei löytynyt, ei niin mitään ja siellä se vauva oli ku ei mitään olis tapahtunut. Vuodoillekkin on niin paljon eri syitä, hematoomaa yms. Toivotaan et vuodot loppuu sielläkin. :love7


Huh, huh :wideyed: varmasti pelottava tilanne tuo kuvailemasi vuototilanne esikoista odottaessasi. Ihanaa, että kaikki meni hyvin. Esimerkkisi antaa toivoa.
 
Ei saisi sanoa mutta ihanaa kun jollain muullakin vuotoa vaikka se onkin kurjaa. Muistatte ottaa vähän iisimmin, mä sain ainakin ohjeen himmata tahtia, ei painavia kanteluita eikä nostoja ja mahdollisimman paljon lepäilyä! Tsemppiä naiset, kyllä näistä selvitään! ❤
 
Onneksi nyt taas lakkasi vuoto. Pysyiskin nyt poissa. Vaikka olisikin harmitonta niin silti ärsyttää kun joutuu sidettä käyttämään :shifty:
 
Ei saisi sanoa mutta ihanaa kun jollain muullakin vuotoa vaikka se onkin kurjaa. Muistatte ottaa vähän iisimmin, mä sain ainakin ohjeen himmata tahtia, ei painavia kanteluita eikä nostoja ja mahdollisimman paljon lepäilyä! Tsemppiä naiset, kyllä näistä selvitään! ❤

Niin ja tänään just muutetaan :arghh:
Oon koittanut ottaa tosi rauhallisesti nyt vaan ja kantaa jotain tosi kevyttä mikä ei vaadi ponnisteluja...tokaan kerrokseen ilman hissiä :facepalm:
Tästäkin kun vielä selvitään niin tätä raskautta ei pysäytä enään mikään...:grin:Heartred
 
Btw, oletteko selvittäneet/aiotteko selvittää tarkemmin mistä vuoto johtuu? Tai onko ajatuksia?

Mulla tuli alkuvuodesta kuprikierukn kanssa ongelmia, olin käyttänyt sitä jo useemman vuoden ilman mitään häikkää, ja oli voimakkaita kipuja ja ylimääräsiä vuotoja...kaikillä lääkäreillä vähän eri fiilis mikä sen aiheutti...
Miettinyt sitten vaan että jos tämä siellä taustalla esim. vaikuttaa....
 
Tänään eka neuvola, huomenna naistentautien polille:sad001

Eivät neuvolassa löytäneet ultralla mitään kohdusta ja nyt pelko kohdun ulkopuolisesta raskaudesta. Viikkoja pitäisi olla 8+5...

Kauheaa löysässä hirressä roikkumista nyt tämä päivä:sad001
 
Takaisin
Top