Tyttö vai poika?

Tuo kiinalainen kalenteri ennusti esikoisesta oikein! Tässä mietin nyt kun tää tämänhetkinen kyytiläinen on samasta alkiosatsista eli hedelmöittäminen tapahtunut yhtä aikaa niin sehän ennustaa sitten samaa! Sitten jos taas kattoo että jos tää ois luomuna alkanut niin ennuste tais olla eri. MUOKKAUS: kyllä se sittenkin ennustaa "luomuna" samaa kuin mikä on oikeasti ollut hedelmöityshetki!

Esikoinen kesäkuussa (ennen kuin olin raskaana) haaveili: "jos minulla olisi pieni sisko niin minä voisin sille opettaa asioita".

Ja eilen häneltä kysyi tuttu että kenelle pieneksi jäävän pyöräilykypärän voisi antaa niin hän mietti hetken ja totesi: "jos minulle syntyisi pikkuveli, niin sen voisi antaa sille."

Itellä ei oo oloja mutta paremmin keksin tytölle sopivia nimiä :D
 
Muokattu viimeksi:
Mulla oli esikoisesta poikaolo ja synty tyttö ja kuopuksesta tyttöolo ja synty poika. :hilarious: Nyt tyttö olo, joten ehkäpä poika :grin Ei ole kyllä yhtään mitään väliä kumpi tulee kun on jo kummatkin ja ei mulle ole mitään ajatusta että jompikumpi sukupuoli oli jotenkin parempi. Olis ehkä kiva päästä vielä pukemaan parit prisessamekot vauvalle, mut toisaalta kuopukselta on roppakaupalla jäljellä kaikkea pojalle sopivaa kun osan olen jo myynyt esikon jäljiltä. Eipä sillä mitään väliä siis ole. Kunhan päästäia täysille viikoille ja syntyis terve pienokainen:happy:
 
Esikoisesta veikkasin tyttöä, tulikin poika.
Toisesta veikkasin poikaa, poika tuli.
Nyt on kans semmonen tunne että olisi poika. Mutta tämä tunne voi vielä muuttua kun niin alussa ollaan :rolleyes:
Kysytään rakenne ultrassa sukupuolta, jos sinne asti päästään :)
 
Jostain syystä on tunne, että saattaisi olla poika tulossa. Tiedä sitten. Haluan kyllä ultrassa asian ennen syntymää selvittää. :rolleyes:
 
Kiinalainen raskauskalenteri näyttäisi poikaa. Esikoisen kohdalla osui oikeaan saapi nähdä osuuko nytkin jos kaikki menee hyvin. Kaikki samat oireet on nyt kuitenkin kun tytöstä.
 
Kiinalainen kalenteri näyttää tyttöä, samoin tuo vau.fin testi ennusti tyttöä. Itse en ole uskaltanut kauheasti vielä miettiä koko asiaa, ei ole oikein oloa suuntaan tai toiseen. Edelleen epätodellinen olo koko raskaudesta, joten koitetaan katsella päivä kerrallan :happy:
 
Mulle kiinalainen kalenteri näyttäisi tyttöä, mutta vau.fi tyttö vai poika -testi taas poikaa ja itselläkin hieman enemmän tunne pojasta tällä hetkellä :happy:
 
Alun poika fiilis on vaan vahvistunut oireiden myötä. :dummy:
 
Poikafiilis täälläkin. Kiinalainen kalenteri näyttää poikaa, vau fi taas tyttöä. Kaikkea suolaista ja rasvaista tekee mieli :nailbiting::happy7
 
Mä veikkaankin että tämä on tyttö, tämän pahoinvoinnin takia. Ei ollut läheskään tälläistä edellisissä raskauksissa, poikia odottaessa :rolleyes:
 
Apua mikä on kiinalainen raskauskalenteri? Oon ihan pihalla:woot:
Mutta jotenkin poika olo on mulla ainakin
 
Onkohan tämäkin luotettava ennustustapa?:grin
Pinterestissä pyörinyt jo kauan tämä kuva.
Poika olisi meille tulossa tämän mukaan.:rolleyes:
 

Liitteet

  • 9F21D1FE-DE6C-4C56-BBA0-A8361A2CB794.jpeg
    9F21D1FE-DE6C-4C56-BBA0-A8361A2CB794.jpeg
    42.6 KB · Katsottu: 28
Onkohan tämäkin luotettava ennustustapa?:grin
Pinterestissä pyörinyt jo kauan tämä kuva.
Poika olisi meille tulossa tämän mukaan.:rolleyes:

Ai tommosesta en oo kuullukkaan, ton mukaan olis kans poika tulossa :rolleyes:
 
Poika ekan testin ennustuksen mukaan, tyttö kiinalaisen kalenterin mukaan. Mahdollisuudet on siis ihan fifty-fifty, eikä oikein ole mitään aavistusta.
 
Meillä on suvussa kaikki uuden sukupolven lapset olleet poikia kun edellinen sukupolvi oli pelkkiä tyttöjä, niin poikaa veikkaan
 
Kiinalaisessa kalenterissa veikkaa poikaa, nyt ei itsellä vahvaa tuntemusta kumpaankaan suuntaan. Esikoisesta oli heti poikaolo ja poika tuli. Olen voinut silti pahoin, toisin kun ekassa raskaudessa niin voisikohan olla tyttö:rolleyes:
 
V
Kiinalaisessa kalenterissa veikkaa poikaa, nyt ei itsellä vahvaa tuntemusta kumpaankaan suuntaan. Esikoisesta oli heti poikaolo ja poika tuli. Olen voinut silti pahoin, toisin kun ekassa raskaudessa niin voisikohan olla tyttö:rolleyes:
Voihan se olla kun jos on pahoinvointia!
 
Takaisin
Top