Mahtuuko vielä tutut farkut? Vai joko on äitiysvaatteet käytössä?

Mullaki (7+0) hirvee turvotus jo päällä! Löysähköt trikoomekot kivoja ja helppoja.... en oo vielä varsinaisia äitiysvaatteita ostanut.
 
Mä olen jo pyykännyt mammafarkut ja -housut mutta vielä en ole ottanut käyttöön. Toistaiseksi ole pärjäillyt joustavilla housuilla ja mekolla. Kireimmät farkut on päätyneet kaapin perälle. Esikoista oottaessa ne meni taas keskiraskaudessa kun maha oli noussut sen verta ylös että farkut mahtu kiinni sen mahan alle :) Eli ihan kokonaan ei ole saaneet lähtöpasseja vielä vaatekaapista. Kyllä tää turvotus on aika järkkyä :rolleyes:
 
Täällä on tänään lähdettävä housu ostoksille viikonloppuna oli kaikki vielä ihan hyvin ja nyt 6+4 niin ei mahdukkaan enää mitkään farkut sun muut päälle vaan ihan jäätävä puristus.. Alkuturvotuksia ilmeisesti mutta maha on myös pullahtanut niin että se näyttää ihan vauvamasulta Tämä on kolmas joten kai se alkaa näkyä sit tosiaan aiemmin...
 
Kauhea turvotus vatsan ja rintojen alueella. Piti käydä ostamassa töihin muutamaa kokoa isommat farkut. :wideyed: Mamma farkkuihin en kuitenkaan halua vielä siirtyä.
 
Mammahousut on käytössä ja vatsa näyttää niissä oikealta vauvamasulta:woot: toki ylipainoa on.
 
Kireemmät housut saanu jäädä pois. Luulen, että treenaamatta jäänyt mahataikina ei turvotukseltaan nyt vaan häviä. Hullu maha. Eikä vieläkään oo noussu vauvamaha. Ootan sitä kovasti et kehtaa mahaa esitellä. Tän taikinamahan pidän viel piilossa.
 
Täällä on tänään lähdettävä housu ostoksille viikonloppuna oli kaikki vielä ihan hyvin ja nyt 6+4 niin ei mahdukkaan enää mitkään farkut sun muut päälle vaan ihan jäätävä puristus.. Alkuturvotuksia ilmeisesti mutta maha on myös pullahtanut niin että se näyttää ihan vauvamasulta Tämä on kolmas joten kai se alkaa näkyä sit tosiaan aiemmin...

Mulla kans kolmas ja samat fiilikset että ei muista näin aikasin näkynyt. Ihan oikean vatsan näköinen mut onhan tuo vaan nahkaa, läskiä ja turvotusta :p:rolleyes:
 
Ihan valtavaa turvotusta kaiken aikaa, turha kuvitellakaan muita kuin joustavia housuja laittavansa jalkaan ja trikoistakin osa ahdistaa... Lisäksi ennestään hyvin kookkaat rinnat on niin turvonneet, että kohta on pakko hankkia jotain isompia liivejä pitämään ne aisoissa. Olen ihan pulassa niiden kanssa jo nyt...
 
Mitä luulette, erottuuko maha viikolla 14+ hoikalla ihmisellä? Varmasti todella yksilöllistä, mutta jos pitäisi veikata?
Osallistun silloin tärkeisiin juhliin ja alan pian etsimään mekkoa.
Mietin että pitäisikö maha ottaa huomioon mekon valinnassa (kasvuvaraa?).
Toisaalta mietin myös että haluanko silloin vielä peittää mahdollisen mahan vai julkistaa uutisen...
 
Mitä luulette, erottuuko maha viikolla 14+ hoikalla ihmisellä? Varmasti todella yksilöllistä, mutta jos pitäisi veikata?
Osallistun silloin tärkeisiin juhliin ja alan pian etsimään mekkoa.
Mietin että pitäisikö maha ottaa huomioon mekon valinnassa (kasvuvaraa?).
Toisaalta mietin myös että haluanko silloin vielä peittää mahdollisen mahan vai julkistaa uutisen...
Mä oon ollu noilla viikoilla (en tarkkaan muista), yksissä juhlissa. Ja mä ostin ns maximekon. Ja mulla ois tiukassa näkynyt jo maha vähän.
 
Vaatteet kyllä mahtuu, mutta tuntuu ahdistavalta päällä. Tiukat farkut ja paidat on kyllä jäänyt käyttämättä turvotuksen takia. Collarit, legginssit ja löysät paidat on hoitanut homman, ei siis ole vielä tarvinnut äitiysvaatteita onneksi ostaa.
 
Mitä luulette, erottuuko maha viikolla 14+ hoikalla ihmisellä? Varmasti todella yksilöllistä, mutta jos pitäisi veikata?
Osallistun silloin tärkeisiin juhliin ja alan pian etsimään mekkoa.
Mietin että pitäisikö maha ottaa huomioon mekon valinnassa (kasvuvaraa?).
Toisaalta mietin myös että haluanko silloin vielä peittää mahdollisen mahan vai julkistaa uutisen...

On sun ensimmäinen? Kyllä sinä sen huomaat, mutta muut ei välttämättä ellet korosta sitä.
 
Mitä luulette, erottuuko maha viikolla 14+ hoikalla ihmisellä? Varmasti todella yksilöllistä, mutta jos pitäisi veikata?
Osallistun silloin tärkeisiin juhliin ja alan pian etsimään mekkoa.
Mietin että pitäisikö maha ottaa huomioon mekon valinnassa (kasvuvaraa?).
Toisaalta mietin myös että haluanko silloin vielä peittää mahdollisen mahan vai julkistaa uutisen...
Esikoinen ei välttämättä näy, mulla oli esikoisen aikaan vielä 20+ viikoilla tosi pieni maha:)
 
Mun mielestä mummoikäisillä on haukan katse raskausmahoihin.:grin Töissä yksi mummo huomasi mun esikoisen raskauden jollain 14-15 viikoilla. Silloin olin normaalipainoinen. (Sen jälkeen en kertaakaan sitten ole ollutkaan:meh:) Kukaan muu ei silloin vielä kiinnittänyt huomiota.
 
Mitä luulette, erottuuko maha viikolla 14+ hoikalla ihmisellä? Varmasti todella yksilöllistä, mutta jos pitäisi veikata?
Osallistun silloin tärkeisiin juhliin ja alan pian etsimään mekkoa.
Mietin että pitäisikö maha ottaa huomioon mekon valinnassa (kasvuvaraa?).
Toisaalta mietin myös että haluanko silloin vielä peittää mahdollisen mahan vai julkistaa uutisen...

Pieni kumpu voi olla jo että jos haluat piilottaa niin vaatteilla saa vielä helposti piiloon :)

Mun raskauden älys serkkujen äiti viimeksi kun olin jotain 16+jotain raskaana kun oli semmonen mekko joka ei juuri raskautta piilotellut, mutta oon tosi hoikka ja toka raskaus. Mutta toisaalta mulla on aika maltilliset sf mitat aina ollut. :)
 
Tää on ihan hirveää, mulla on nyt isompi maha kuin esikoisen kanssa RV 35. Ja nyt siis 6+6:meh:
 
Mahaa turvottaa pitkin päivää, mutta omat farkut mahtuu vielä hyvin. Toivottavasti ei tarvisi vielä ennen toista raskauskolmannesta ottaa esiin äitiysvaatteita :rolleyes:
 
Ostin viime raskauden ihan alussa, itselleni aika tiukat "tavoitefarkut". Oli siis tavoite et tuun mahtuu niihin vielä synnytyksen jälkeen. Ne meni suht nopeasti sillon päälle. Ja ne samat meni eilen kans päälle ! Eli ne saa jäädä mun tänkin raskauden jälkeisiksi tavoitehousuiksi. Muuten viihdyn aika paljon lökäreissä ja legginsseissä, koska ne on ollut kotona rennot. Ja tiedän et samoilla mennään töissäkin, koska siel on hyvä olla rennot ja joustavat vaatteet :)
 
Mulla on farkut jääny nyt jo pois vaatevalikoimasta, puristaa niin liikaa :sour: 9+ viikkoa mennään. Jumppapöksyissä oon viihtyny, täytyy kattoa mitä tässä keksii päälle pukea jos kun välillä täytyy kuitenkin olla vähän järkevämmät vaatteet :)
 
Ostin viime raskauden ihan alussa, itselleni aika tiukat "tavoitefarkut". Oli siis tavoite et tuun mahtuu niihin vielä synnytyksen jälkeen. Ne meni suht nopeasti sillon päälle. Ja ne samat meni eilen kans päälle ! Eli ne saa jäädä mun tänkin raskauden jälkeisiksi tavoitehousuiksi. Muuten viihdyn aika paljon lökäreissä ja legginsseissä, koska ne on ollut kotona rennot. Ja tiedän et samoilla mennään töissäkin, koska siel on hyvä olla rennot ja joustavat vaatteet :)
Tää on hauska idea seurata! Täytyypä itekin pitää mielessä ja seurata sitten, että milloin menee taas vanhat lempparit jalkaan :D
 
Takaisin
Top