Muita plussanneita?

Onnea kaikille plussanneille :Heartred

Mä lähdin miehen kanssa ulos lauantaina, kun menkat oli myöhässä kaksi päivää. Ei montaa tuntia ehditty olla, kun jo halusin kotiin. Mies yritti rauhoitella, että tekisin testin vasta aamulla. Sanoin, että jos se on positiivinen, niin kyllä se nyt jo näkyy. Selvät kaksi viivaa sieltä sitten tuli keskellä yötä :hilarious: paniikit ja onnen kyyneleet miehen kanssa keittiön lattialla. Ei todellakaan odotettu, että yhdestä ainoasta pillerittömästä kuukaudesta tärppää, kun kuopusta ihan yrittämällä yritettiin puoli vuotta o_O kai kaikella on kuitenkin tarkoituksensa. Tänään siis rv 4+4, LA 19.3. :Heartred esikoinen 6/12 ja kuopus 6/16
 
Mä liityn varovaisin mielin mukaan. Tänään siis tehty pos testi, menkkojen olleen lähes viikon myöhässä:)
La 18.3. Ennestään 1/17 Ja 7/18 lapset :)
 
Mä siirryn helmikuisista tänne teidän puolelle, kun tänään käyty alkuraskauden ultrassa. Siellä pieni sydän sykki lujaa, mutta viikkoja vastasi 6+4. Laskettu aika siirtynee siis 8.3. tienoolle. Onnea ja tarrasukkia kaikille plussanneille! :happy:
 
Huh, sydän tykyttää kun kirjoitan tätä mutta menkööt. Täällä yks tiistaina plussannut digillä 1-2 ja sen jälkeen onkin mennyt useampi testi päivässä. Pelko on suuri koska 6 epäonnistunutta raskautta takana. Toistaiseksi kaikki vielä sisällä. Täytyy tutustua taas tähän foorumihommaan, esikoisen raskausajasta kun on 7 vuotta aikaa joten kauan sitten on tullut kirjoteltua. :shy:
 
Toinen asia mikä huolettaa on se että mulla ei ole mitään oloja. Nännit kipeät mut ei mitenkään tosi kipeät, maha pinkee ku rantapallo kun turvottaa niin paljon ja pissattaa kokoajan. Aikaisemmissa on ollut heti niin voimakas pahoinvointi et ei oo voinu erehtyä raskaudesta mut nyt ei mitään semmosta. Malttamattomana odotan alkuraskauden ultraa. :rolleyes:Joten tietysti kiinnostaa mitä raskausoireita teillä on ollut?
 
Moikka, täällä esikoinen 02/18. Toisesta ruettiin haaveilemaan jo synnärillä ja eilen piirty testiin kaksi värillistä viivaa

La olis siinä ~7.3.

Syksyllä meidän on ollu määrä aloittaa lapsettomuushoidot, joten en voisi olla onnellisempi plussasta, vaikka mieltä painaa jo viimeraskaudesta hyvin tuttu valtava pelko menetyksestä. Hetki kerrallaan ja ainakin tällä hetkellä meille on tulossa pikkukakkonen mikä on jo ihan huippua.

Oi meidän esikoinen on 1/18 ja laskettu ois nyt sitten 19.3. :thumright Onnea plussasta:Heartred
 
Täällä yksi plussannut. Noin viikko sitten testattu, ja sen jälkeen en ole testeihin koskenut. Hyvin ristiriitaisilla ajatuksilla ollaan otettu tämä raskaus vastaan. Meillä ennestään kaksi pientä lasta, olematon tukiverkosto ja paljon muutoksia tulossa.
Oonhan mä kuumeillut kolmatta, mutta ajatuksen tasolla on niin paljon helpompi haaveilla, kun nyt joutuukin oikeasti ottamaan asian vastaan :rolleyes:

Ei siis ole yritetty, tietoinen riski otettu ilman ehkäisyä puuhailemalla. Mutta en TODELLAKAAN kuvitellut tulevani raskaaksi. Mulla on hyvin selvä ovulaatio, ja olin ihan 100% varma, että oli mennyt jo ohi. Vaan kuinkas kävikään! :shy:

Viikoista ei tarkkaa tietoa, kun kierto vaihtelee 25-31 päivän välillä. Neuvolaankaan en ole vielä soittanut, kun muutetaan viikon päästä. Soitan sitten siellä.
 
Täällä yksi plussannut. Noin viikko sitten testattu, ja sen jälkeen en ole testeihin koskenut. Hyvin ristiriitaisilla ajatuksilla ollaan otettu tämä raskaus vastaan. Meillä ennestään kaksi pientä lasta, olematon tukiverkosto ja paljon muutoksia tulossa.
Oonhan mä kuumeillut kolmatta, mutta ajatuksen tasolla on niin paljon helpompi haaveilla, kun nyt joutuukin oikeasti ottamaan asian vastaan :rolleyes:

Ei siis ole yritetty, tietoinen riski otettu ilman ehkäisyä puuhailemalla. Mutta en TODELLAKAAN kuvitellut tulevani raskaaksi. Mulla on hyvin selvä ovulaatio, ja olin ihan 100% varma, että oli mennyt jo ohi. Vaan kuinkas kävikään! :shy:

Viikoista ei tarkkaa tietoa, kun kierto vaihtelee 25-31 päivän välillä. Neuvolaankaan en ole vielä soittanut, kun muutetaan viikon päästä. Soitan sitten siellä.
Tervetuloa! :Heartred ja onnea plussasta :happy:
 
Täällä yksi plussannut. Noin viikko sitten testattu, ja sen jälkeen en ole testeihin koskenut. Hyvin ristiriitaisilla ajatuksilla ollaan otettu tämä raskaus vastaan. Meillä ennestään kaksi pientä lasta, olematon tukiverkosto ja paljon muutoksia tulossa.
Oonhan mä kuumeillut kolmatta, mutta ajatuksen tasolla on niin paljon helpompi haaveilla, kun nyt joutuukin oikeasti ottamaan asian vastaan :rolleyes:

Ei siis ole yritetty, tietoinen riski otettu ilman ehkäisyä puuhailemalla. Mutta en TODELLAKAAN kuvitellut tulevani raskaaksi. Mulla on hyvin selvä ovulaatio, ja olin ihan 100% varma, että oli mennyt jo ohi. Vaan kuinkas kävikään! :shy:

Viikoista ei tarkkaa tietoa, kun kierto vaihtelee 25-31 päivän välillä. Neuvolaankaan en ole vielä soittanut, kun muutetaan viikon päästä. Soitan sitten siellä.


Tsempit fiiliksiin. Meillä ihan suunniteltu raskaus mutta silti hieman sekavat tunteet kun tän jäätävän väsymyksen kanssa on haastavaa olla kotiäiti kahdelle pienelle lapselle ja vielä kun ovat plussan jälkeen lähinnä vaan tapelleet 24/7 :nailbiting: Mut kyl se tästä varmaan kun ehtii tottua ajatukseen ja sumplimaan hommat kuntoon vauvaa varten :dummy::dummy1::happy:
 
Sitähän tässä saa itselleen muistuttaa, ettei se vauva ole tulossa just NYT tähän hetkeen, vaan on tässä aikaa sopeutua, itse kullakin :grin
Esikoinenkin on jo 5v ja kuopus 3v kun pieni tulee, ei ne ole 4v ja 2v, ja paljon ehtii lapsen kehityksessä tässä ajassa tapahtua.
Jotenkin vaan ajattelee sitä vauva-aikaa, kun kotona oli 2v ja vauva :rolleyes: Varmasti omat haasteensa kolmen kanssa, mutta ei meillä ole kahta vaippahousua, kahta normaalisti monta kertaa yössä herääjää jne jne.
 
Sitähän tässä saa itselleen muistuttaa, ettei se vauva ole tulossa just NYT tähän hetkeen, vaan on tässä aikaa sopeutua, itse kullakin :grin
Esikoinenkin on jo 5v ja kuopus 3v kun pieni tulee, ei ne ole 4v ja 2v, ja paljon ehtii lapsen kehityksessä tässä ajassa tapahtua.
Jotenkin vaan ajattelee sitä vauva-aikaa, kun kotona oli 2v ja vauva :rolleyes: Varmasti omat haasteensa kolmen kanssa, mutta ei meillä ole kahta vaippahousua, kahta normaalisti monta kertaa yössä herääjää jne jne.

Meil tulee olemaan 5v ja 2v 4kk. 5v ei huoleta mut toi 2v 4kk voi olla aika raskas tyyppi just silloin. :)
 
Heippa kaikille:happy: Varovasti siirryn tänne plussanneisiin. Eli eilen plussattu ja ennestään esikois poika, joka täyttää elokuussa 3v. Tässä välissä viime lokakuussa yksi kkm, joka todettiin vkolla 12. Nyt siis hieman varpaillaan, mutta niin odotettu tulokas :love017 Piti mennä elokuun puolivälissä jatkamaan hoitoja, mutta tämä ihana yllätys tuli yllättäen ihan luomusti:hello2
 
Heippa kaikille:happy: Varovasti siirryn tänne plussanneisiin. Eli eilen plussattu ja ennestään esikois poika, joka täyttää elokuussa 3v. Tässä välissä viime lokakuussa yksi kkm, joka todettiin vkolla 12. Nyt siis hieman varpaillaan, mutta niin odotettu tulokas :love017 Piti mennä elokuun puolivälissä jatkamaan hoitoja, mutta tämä ihana yllätys tuli yllättäen ihan luomusti:hello2
Onnea plussasta!

Meilläkin esikoinen 8/16! ♡ Ja hoidoilla tehty sekä hänet että tämä tulokas :)
 
Mua kans kauhistuttaa välillä noi tulevat ikäeroa. Tai ei vauvan ja esikoisen (3v2kk), mutta kuopuksen ja vauvan (1v8kk). Täytyy vaan just kokoajan ajatella et se vauva ei tuu nyt. Ja kuopuksella on tässä nyt 8kk aikaa opetella kävelemään ja syömään itse. En millään haluaisi et ois kaks kannettavaa/syötettävää ..
 
Liityn varovaisesti mukaan plussanneisiin :) Täällä nyt rv 4+2 ja laskettuaika olisi 29.3.
Meille tämä olisi ensimmäinen lapsi ja yritystä takana jo reilu kaksi vuotta, mukaan mahtunut myös yksi epäonnistunut raskaus.. Nyt sormet ristissä, että tämä onnistuisi :)
 
Heippa
Täällä kans yksi plussannut Nyt 5+4, mutta jotenkin oireetonta on ja vähän tekisi mieli joka aamu testata, että voisi luottaa että tässä ollaan raskaana. Esikoinen 01/17 ja tätä toista aika paljon pitempää piti yrittää kun ensimmäistä
Muoks. La 17.3
 
Heippa
Täällä kans yksi plussannut Nyt 5+4, mutta jotenkin oireetonta on ja vähän tekisi mieli joka aamu testata, että voisi luottaa että tässä ollaan raskaana. Esikoinen 01/17 ja tätä toista aika paljon pitempää piti yrittää kun ensimmäistä
Muoks. La 17.3
Meillä samanikäiset esikoiset :) onko jo kovaa uhmaa ? Meil aivan jäätävä. Varsinkin iltaisin kun pitäis mennä nukkumaan...
 
Liityn varovaisesti mukaan plussanneisiin :) Täällä nyt rv 4+2 ja laskettuaika olisi 29.3.
Meille tämä olisi ensimmäinen lapsi ja yritystä takana jo reilu kaksi vuotta, mukaan mahtunut myös yksi epäonnistunut raskaus.. Nyt sormet ristissä, että tämä onnistuisi :)
Heippa:happy: Me mennään ihan samoissa eli laskettu aika olisi tuo 29.3. Vähän myös kummittelee tuo viimesyksyinen km, mutta pitää koittaa vaan nyt ottaa rennosti ( helpommin sanottu:rolleyes:). Mutta ollaan raskaana, kunnes toisin todistetaan:smiley-bounce012
 
Heippa:happy: Me mennään ihan samoissa eli laskettu aika olisi tuo 29.3. Vähän myös kummittelee tuo viimesyksyinen km, mutta pitää koittaa vaan nyt ottaa rennosti ( helpommin sanottu:rolleyes:). Mutta ollaan raskaana, kunnes toisin todistetaan:smiley-bounce012
Niinpä näkyy, että samoissa mennään :) Kuinka vahvat viivat sulla on jo testeissä? Itseä vähän huolestuttaa vahvistuuko r-testit tarpeeksi nopeasti :oops: Mulla taustalla ku raskaus ja se tieten huolestuttaa.. Mutta raskaana kunnes toisin todistetaan :) Tuntuu niin hassulta, että nyt tärppäsikin, vaikka oli jo ns. luovuttanut ja odotti vain ivf hoitojen alkamista nyt syksyllä :angelic:
 
Meillä samanikäiset esikoiset :) onko jo kovaa uhmaa ? Meil aivan jäätävä. Varsinkin iltaisin kun pitäis mennä nukkumaan...

Kyllä meillä aika tahtoneiti on, välillä meinaa ihan olla helisemässä kun on niin kova uhma
 
Takaisin
Top