Sunflowerr
Oman äänensä löytänyt
Täällä menossa rv5+5. Meillä ennestään 01/18 tyttö ja hänelle kovasti toivottu pikkusisarusta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
eipä näkyny mullakaan. vieläkin odotellaan et menkat myöhässä. JOS siis onMulla ei näy edes herkemmillä pari päivää ennen menkkojen oletettua päivää, mun on vaan pitänyt ootellaa että menkat on myöhässä ja sit kun näkyy jotain niin tullu sit jo ihan leffaviivat Ystävä on taas kummatkin lapsensa plussannut 3+jotain eli hyvin yksilöllistä.
Toivotaan parasta!Ei ole ainakaan vielä tuon eilisen jälkeen tullut vuotoa. Ehkä se vaan on noita tavallisia tuhruvuotoja, jotka ihan normaaleja :)
Ultrassa ei löytynyt sykettä, eikä vastannut viikkoja. Hetki odoteltiin jos lähtisi tyhjenemään itse, mutta koska ei, sain lääkkeet kotiin. Huomenna määrä ottaa ne. Että se siitä.
Olen pahoillaniUltrassa ei löytynyt sykettä, eikä vastannut viikkoja. Hetki odoteltiin jos lähtisi tyhjenemään itse, mutta koska ei, sain lääkkeet kotiin. Huomenna määrä ottaa ne. Että se siitä.
Tervetuloa:)Plussat tauluun jo heinäkuun puolivälissä, nyt siis jo 12+4. Ensimmäinen raskaus, tärppäsi kertarykäisyllä. Oli sovittu, että kesäloman jälkeen uskalletaan ryhtyä pikku hiljaa yrittämään, mutta huolimattomaksi ryhtyminen jo hieman sitä ennen tuotti sitten heti tulosta. Ensimmäinen ultra edessä vasta ensi viikolla, joten tämä täysillä raskaaksi heittäytyminen on ollut tällaista varovaista vielä. Kun ei edelleenkään ole mitään "virallista" vahvistusta, että sisuksissa kasvaa vauva. Vain tukku erinäköisiä oireita. Niin oma luonto ei anna periksi olla varma mistään. Siksi kai tällaiset foorumijututkin vasta nyt ajatuksissa.