Muita plussanneita?

Täältä ilmoittaudutaan myös, la 5.3., plussasin tänään rv 4+6. Hailuja haamuja sain kyllä pariin testiin jo aiemmin, mutta tähän Apteekin oman testin tulokseen luottaisin, vaikka onhan tämäkin vielä melko haalea, mutta selkeästi punertava ja silminnähtävä viiva testiajan puitteissa :love7

Ensimmäinen raskaus, joten kaikki uutta ja jännittävää - mukava kun on vertaistukea!
 
Hui, juuri plussattu haaleahko punertava viiva :angelic: pitää huomenna aamulla kokeilla vielä miltä näyttää, vahveneeko viiva tuosta edes hiukan jotta tajuaisi todeksi tämän. Meillä ensimmäinen tulossa, sanotaan niin ettei suunniteltu mutta sitäkin enemmän toivottu. Ei mitään hajua mitä LA voisi olla, mulla on ollut todella epäsäännölliset kuukautiset ja siksi tää jännittääkin vähän kuinka käy
 
Uskaltaudun minäkin tänne puolelle. Rv 4+0, LA 12.3. Aika kovia kipuja (kramppeja) alavatsalla ja nivusissa, erityisesti öisin. Laitanpa tähänkin vielä testikuvat vaikka toiseen ketjuun laitoin jo. Ensimmäistä odotetaan :Heartred
 

Liitteet

  • InShot_20190704_061339111.jpg
    InShot_20190704_061339111.jpg
    35.3 KB · Katsottu: 28
Onnea kaikille plussanneille ja tervetuloa juttelemaan :welcome Kiva kun meitä on täällä näinkin paljon, pian saadaankin jo salainen ryhmä!

Mäkin just mietin että koska mahtaa aueta salainen puoli, kun on viestejäkin jo yli 400 meillä maaliskuisilla. :)
 
Mä joudun vielä hengaileen sen 4 viikkoa täällä yleisellä ennen kun pääsen lähellekkään salasta ryhmää :sorry: Tuun sitten perästä kun täytän tuon kriteerin :happy:
Kyllä me täälläkin yleisellä puolella luvataan jutella:)
 
En uskaltanu tehä tänään digiä tänään on rv5+0.. en tiiä millon teen. Haluun sen 3+ siihen
Niin, ymmärrän sua. Itse etin eka kaikkee miksen voi olla ja nyt ku alko ihan kunnon oireilu taas iltapäivästä niin pakko uskoa. Oon sua liki viikon jäljessä
 
Minä plussasin jo viikko sitten (rv3+2) viikko alkionsiirron jälkeen, ja viikko ennen virallista testipäivää (11.7.)! Haaleahan tuo viiva silloin oli ja oonkin testannut joka päivä että näkee viivan vahvistuvan! Meillä maaliskuussa oli ekasta PASsista kemiallinen raskaus jossa tuli tosi myöhäisessä vaiheessa haaleita viivoja, niin nyt on ollut kiva nähdä vahvaa viivaa!

Meillä esikoinen 8/2016 kans koeputkilapsi ja nyt tänä vuonna on siirretty alkioita (3kpl) samasta hoitokierrosta josta esikoinen sai alkunsa ♡ Nyt pakastin tyhjä ja toivotaan kovasti että tästä nyt vauva syliin saataisiin!

Nyt torstaina on siis rv4+2 ja virallinen testipäivä ja teen aamulla vielä testin klinikan ohjeen mukaan. Päivällä soittelevat sitten tuloksesta.
 
Onnea kaikille plussanneille, ja toivotaan että kaikki saadaa maaliskuussa vauva :dummy::dummy1::Heartred

Mä plussasin eilen, laskurin mukaan tänään viikkoja 3+5. Tänään tein kans testin, joka oli ehkä hitusen vahvempi kuin eilinen testi :happy:
 
Huh, täältä varovaisesti yks yllärimaaliskuinen mukaan :rolleyes: yritys oli toiveissa alottaa vähän myöhemmin, mut nyt näyttäs napanneen mukaan kyytiläinen ihan yrittämättä :smiley-angelic006vähän vaikea kyllä uskoa, mut pissitään tikkuihin vielä lisää ni kai se jossain vaiheessa menee tajuntaan :grin pakko ehkä hakea huomenna digi, jos sais jotain osviittaa viikoista. Arvelen et 4-5. Menkoista yli 6 mut se ei voi mitenkään pitää paikkaansa. no kolmas tulossa, jos tuolla oikeasti joku on, et eihän tää raskausmahdollisuus sillee yllätä, mut kierto ollu niin omituinen ja mahdollisuuksia raskautuaki tasan kaks kun ollaan oltu töiden takia eri kaupungeis ni tää plussa on kyl todella iso yllätys kun en ovulaatiotakaan bongannu ja ne vähäset oireet mitä siitä ehkä oli ei käy yksiin petipuuhien kans :eek::cool:
 
Takaisin
Top