Muita plussanneita?

Moikka, täällä esikoinen 02/18. Toisesta ruettiin haaveilemaan jo synnärillä ja eilen piirty testiin kaksi värillistä viivaa

La olis siinä ~7.3.

Syksyllä meidän on ollu määrä aloittaa lapsettomuushoidot, joten en voisi olla onnellisempi plussasta, vaikka mieltä painaa jo viimeraskaudesta hyvin tuttu valtava pelko menetyksestä. Hetki kerrallaan ja ainakin tällä hetkellä meille on tulossa pikkukakkonen mikä on jo ihan huippua.
 
Tervetuloa uusille! :)

Elvis, mulla kans vähän samanlaisia pelkoja kun esikko tuli letroilla ja tämä raskaus nyt luomuna.. jotenkin ei omaan pääkoppaan iske että voi luomuna raskautua ja eihän se voi kestää kun ”tuli näin helpolla” (elokuussa ois tullu vuos yrityksestä ja hakeutuminen taas hoitoihin).
 
Onnea kaikille plussanneille ja paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa! :smiley-angelic003:Heartred

Itse tein eilen illalla vahvan positiivisen testin, edellisen kerran testasin keskiviikkona ja täysin negaa näytti. Minulla oli hyvin vahva tunne raskaudesta joten nega oli yllätys ja sitten jäin odottamaan, mikäli ne kuukautiset sieltä kuitenkin saapuvat. Sinällään minulla on hassu tilanne, kun emme ole aktiivisesti raskautta yrittäneet, vaikka vauva on enemmän kun tervetullut niin en edellisiä kuukautisia ole merkannut ylös jotenka nyt olen yrittänyt muistella kuukautisten ajankohtaa ja sen perusteella nettilaskuri antanut lasketuksi ajaksi 4.3 :dontknow
Selvinnee sitten ultrassa, jos toivon mukaan kaikki menee hyvin :nailbiting:
 
Kai minäkin uskaltaudun tänne jo kirjottelemaan. Plussasin ekan kerran jo perjantaina, haalean mutta silti selkeän viivan. Nyt sitten päivittäin yrittäny saada viivoja vahvistumaan, ja ehkä hivenen jo tummentunukkin. Tänä aamuna tein vielä digi testin joka näytti 1-2 viikkoa. Kuukautiset ollu mulla aika epäsäännölliset, mutta tänään olis vasta joku 3+5. Eli pari päivää saa nyt jännittää että alkaako ne kuukautiset sit kuitenkin. Laskettu aika tulis johonkin 11.3 tienoille, mut se sit varmistuu ultrassa jos/kun toivottavasti sinne päästään :)
 
Täällä kanssa yksi maaliskuista 2020 odottava. Esikoinen tulossa ja jännittää kovasti. Haalean plussan sain jo 3+2 Ja nyt 4+4 menossa. Aika ei voisi mennä yhtään hitaammin kun kokoajan saa jännittää että pysyykö tämä mukana vai ei.
 
Moikka moi, nyt on LA maaliskuussa ei ihan hallussa ei vielä ole ku vaa a plussattu ja eilen tuli joku tuhru vuoto et alus mennään kyllä
 
Ihana päästä ilmottautumaan vihdoinkin tänne raskautuneiden puolelle! Täällä siis tuli plussa tänään aamulla :love017
Koko aamu on mennyt ihan leijuessa onnen sumussa :Heartred
Onnittelut myös kaikille muille maaliskuisille!
 
Takaisin
Top