Mulla kohtu iltaisin kovettunut kovaksi palloksi. Ja tämä toinen raskaus. Ensimmäisestä harkka supparit alkoi vasta vikalla kolmanneksella, niin säikäytti nyt tuo kovettuminen.
Kipuja ei kyllä ole kovettumisen yhteydessä.
Kipuja ei kyllä ole kovettumisen yhteydessä.
Tuntuu niin hurjalle ajatella että kaksi pientä olisi vatsassa 

kuitenkin oon yli 25 vuotias ensisynnyttäjä ja ylipainoinen, joten luulisi että samantien oisivat neuvolasta passittaneet sokerirasitukseen. Noh Enköhän senkin "ilon" koe tässä vielä...
helpottavaa kuulla että mitään vikaa ei löytynyt, vauvalla ja mulla kaikki kunnossa, mutta että tää vessassa ravaaminen tulee kohdun kasvaessa vaan lisääntymään tästäkin :arghh: ehkä se sitten kuitenkin on pieni hinta siitä aarteesta joka tuolla kohdussa kasvaa 
Seuraavan kerran kuulemma sitten keskiraskaudessa toinen sokerirasitus kun isälläni on diabetes. Hyvähän se on, että tarkistavat tämän vaikka kivaa se ei olekaan. Sain samalla ensi viikolle neuvolaan ajan, jotta päästään kuuntelemaan sydänääniä. Onhan siitä sitten jo kaksi viikkoa kun viimeksi yritettiin, jos vaikka paremmin löytyisi. Olisi ihana kuulla se jumputus ja saada syke mitattua.
Huomenna pääsen neuvolaan kuuntelemaan sydänääniä ja juttelemaan, jotenkin sitä kaipaa kun vasta kerran käynyt terkkarin luona ja lääkärin kanssa ei jotenkin saanut keskusteltua.