Mahtuuko vielä tutut farkut? Vai joko on äitiysvaatteet käytössä?

Vaatteet mahtuu vielä, farkkuja en käytä normaalistikaan niin ei nuo rennot housut onneksi ihan heti ala puristaa. Käytän kuitenkin mieluusti väljiä paitoja kun on muutenkin mahaa ja isot rinnat niin ei mikään tyköistuva vaate ole hirveän kiva päällä.
 
Kävin H&M ostamassa yhdet äitiysfarkut. Muuten aivan täydelliset mut nyt ku rupesin käyttää nii tajusin miten alhaalta tuo kangasosio alkaa, ja se näkyy lyhyempien paitojen kans melko herkästi:rolleyes: muuten istuu tosi hyvin päälle! Eikä tuu ikäviä vatsamakkaroita niinkuin normi farkuilla, pyöristää kivasti masua:grin:joyful:
 
Mä ostin kirpparilta yhet äitiysfarkut ja -leggarit. Nyt ois kiva käyttää mekkoja, mutta nää ilmat...! Oikeesti mietin toppahousuja ulos, kun vielä palelee nyt normaalia enemmänkin o_O
 
Nyt on liiviasiat kunnossa, oltiin kaupunkilomalla ja löysin tutun alusvaateketjun liikkeen. Yhtä kuppikokoa isommat liivit hyväksihavaittua mallia x 2 ratkaisi ongelman. :)

Lisäksi tilasin Saksan Amazonilta liivien selkäosan 'jatkopalat', toimii tosi hyvin!

Ehkä näillä pärjäisi vikalle kolmannekselle asti.
 
Hei, tästä edellisestä kommentista saikin kivan aasinsillan :) Kokeneemmilta tämä keltanokka kyselisi neuvoa. Ei siis ole vielä ajankohtaista, mutta onko vinkkiä miten rintaliivejä kannattaa hankkia nyt raskauden aikana tai lapsen synnyttyä? Voiko ennakoida vai kannattaako mennä sen hetkisen tarpeen mukaan? Ei varmaan pysy tämän kokoisina loppuun saakka :grin
 
Hei, tästä edellisestä kommentista saikin kivan aasinsillan :) Kokeneemmilta tämä keltanokka kyselisi neuvoa. Ei siis ole vielä ajankohtaista, mutta onko vinkkiä miten rintaliivejä kannattaa hankkia nyt raskauden aikana tai lapsen synnyttyä? Voiko ennakoida vai kannattaako mennä sen hetkisen tarpeen mukaan? Ei varmaan pysy tämän kokoisina loppuun saakka :grin


Mä ostin viimeks melko lähellä laskettua aikaa imetysrintsikat. Muuten taisin käyttää lähinnä urheiluliivejä. En jättäisi asiaa hoidettavaksi heti synnytyksen jälkeen, enkä varsinkaa miehen kontolle laughing7


Tästä tuli mieleen: ostin silloin myös kirpparilta uudet imetysrintsikat. Ne oli ihan järkyttävän isot, siis oikeesti se kuppi ois käyny päähän :laughing002 mietin, et oli varmaa hutiostos, mut kuinkas ollakaa, ne olikii sopivat!! Siis tissit kasvaa ihan järkyttävästi :hilarious:
 
Itsellä oli maidon nousun aikaan sellaiset kaarituettomat samattomat venyvät ja paukkuvat liivit, sellaset ns. Tv-shopin ne huippukivat rintsikat ja sitten kahdet hm:n imetysrintsikat. Eihän ne mitään tue mut eivät tee tukoksiakaan kun eivät purista ja silti pysyy paikoillaan rinnansuojat ettei kastu vaatteet.
2kk jälkeen pysty sit käyttää jo kaarituellisia ettei tullu tukoksia kun maidontuotanto tasaantu enkä oo sen jälkeen tarvinnu rinnansuojia. Ja rinnathan mulla oli jo ennen raskautta 95G kuppiset. Ja edelleen imetän tuota 2 vuotiasta pari kertaa päivässä enkä oo käyttäny imetysliivejä vuoteen.
 
Mä ostin viimeks melko lähellä laskettua aikaa imetysrintsikat. Muuten taisin käyttää lähinnä urheiluliivejä. En jättäisi asiaa hoidettavaksi heti synnytyksen jälkeen, enkä varsinkaa miehen kontolle laughing7


Tästä tuli mieleen: ostin silloin myös kirpparilta uudet imetysrintsikat. Ne oli ihan järkyttävän isot, siis oikeesti se kuppi ois käyny päähän :laughing002 mietin, et oli varmaa hutiostos, mut kuinkas ollakaa, ne olikii sopivat!! Siis tissit kasvaa ihan järkyttävästi :hilarious:

Eli vähän kannattaa yrittää ennakoida :grin ja joo, miestä ei parane laittaa ostoksille...se on tullut huomattua jo aiemmin :hilarious:
 
Mä pelkään että tissiliivien kans tulee ongelmia, en tuu mistää löytämään tarpeeksi isoja :D normisti nyt joku 85F/G, ei sellasia h&m löydä.. Urheiluliivit on siitä huonot kun ne liiskaa tissit yhteen ja tissiväli hiostuu :facepalm:
 
Mä pelkään että tissiliivien kans tulee ongelmia, en tuu mistää löytämään tarpeeksi isoja :D normisti nyt joku 85F/G, ei sellasia h&m löydä.. Urheiluliivit on siitä huonot kun ne liiskaa tissit yhteen ja tissiväli hiostuu :facepalm:
Itsekin liivini ostanut pikkuliikkeestä ja yhdet liivit sitten on maksanut 50-100e. Mut ne on kestäny vuosia hyvänä vaikka pessy pesukoneessakin, aluks pesin käsin niitä parempia liivejä. Emmä oo saanu kun teininä viimeks ostettua D kupin liivejä jostain kappahallista tai seppälästä. :D
 
Mulla kans vähän erikoinen kuppikoko 70G :D Pakko mennä siis aina erikoisliikkeeseen. Vielä en oo uusia liivejä ostanut vaan mulla on kolmet liivit jotka vielä toistaiseksi mahtuu ja parit pehmeät liivit löytyy esikoisen jäljiltä et niillä ehkä pääsee alkuun.

Nä vaihdoin äitiysfarkkuihin kun lähdettiin laivareissuun. Ainoa huono puoli vaan on et oon tainnu laihtua esikoinen jäljiltä kun noita L koon housuja saa koko ajan vetää ulospäin. Valuu siis :sad001 Mut kyl ne muuten istuu suht hyvin jalkaan
 
Se on kai aika yksilöllistä miten tissit kasvaa maidon noustessa. Mulla ei oo koskaan mitenkään järjettömästi kasvaneet ja 75B on riittäny mainiosti :).
 
Minä olen toistaiseksi kaivellut kaapista niitä vähän vanhempia, vähän jo venähtäneitä liivejä ja pärjännyt toistaiseksi mainiosti! Miehelle sanoinkin, että mulla ei taida tissit kasvaakaan (tai ainakaan tälleen alkuraskaudesta kovin nopeeta)! :wink Viihdyn hyvin ”pikkutissinä”, joten en tuota kasvua hirveästi odota... Vähän isommat urheiluliivit ostin varalle!

Kaksi vauvaa saivat mahan esiin jo monta viikkoa sitten, joten äippähousuihin on pitänyt turvautua jo pitkään. Ja mikä helpotus olikaan saada jalkaan puristamattomat housut! Pienestä sitä osaakin olla iloinen. Puristavat housut tosin lisäsivät minun mielestäni pahoinvointia, joten senkin vuoksi mammahousut olivat paikallaan! Verkkokauppojen alennusmyynneistä löysin parit hyvät, joilla uskon pärjääväni vielä pitkään. Mihinkään liikkeeseen en uskaltanut mennä sovittelemaan, kun tarkoitus oli pitää asia salaisena vielä silloin! :wacky:

Kyllä jännittää mihin sen ison vatsan kanssa sitten myöhemmin syksyllä sopii. Ja sitten taas toisaalta ajattelee, että kasvaisi vain vaikka kuinka isoksi, kunhan vauvat vain viihtyisivät mahdollisimman pitkään siellä kohdun sisäpuolella! :love022
 
Itsellä vatsa pikkunen, ei siitä kukaan mitään huomaa muuta kuin itse peilin edessä :angelic: Esikoisestakin oli tosi pikku maha, reilusti yli puolenvälin tuli vasta esiin.
 
Minä löysin H&M:n alesta tänään yhdet mammahousut :) Vanhat äitiysfarkut valuu vielä koko ajan, niin en oikein tykkää pitää niitä. Kokeilin myös HM:n imetysliivejä mut ei ne ollu mistään kotosin :hilarious: Kantsii ostaa ainakin yhet sellaset koti-imetysliivit mitkä on sit hyväntuntuiset päällä nukkuessakin.:)
 
Onneks ei oo tarvinnu nukkua liivit päällä, ei olis tullu yhtään mitään nukkumisesta :D
Tissit ei vuotanu onneks kun muutaman viikon maidon nousun jälkeen joten ei tarvinnu kauan pyyhkeen päällä nukkua. Ja yleensä vaan toinen tissi vähän vuosi tai ei kumpikaan. Eipähän tullu kun yks tukos maidon noustessa ja sit yks tukos tuli kun oli kaamee piimäkokkare pitkään nännissä enkä saanu millään sitä irti..
 
Mulla suihkus se maito ekat pari kk kun esikoinen synty. Suihkussakin vain lensi kaaressa sitä seinille vaikken kokenutkaan tisseihin. Ja kaikki vaatteet oli maidossa. Muistan kun koiran kanssa kävin 15min lenkin ja tissin suojat meni läpimäräksi ja paita alkoi kastua. Kiva siinä lenkkeillä kun tissin kohdalla märät laajenevat läntit.. Pakko oli pumpata ne ekat kuukaudet ekstra maidot pois, olisi varmana tullut tukoksia muuten. Sittenpä se tasaantui. Nyt harmittaa etten tajunnut luovuttaa maitoa :) mutta itsellä astma lääkitys että en tiedä saako silloin luovuttaa maitoa edes o_O
 
Mulla kans ollu suihkutissit aina ja yli vuoden saanu käyttää liivinsuojia, kun aina toinen tissi vuotaa enemmän tai vähemmän, kun vauva imee toista.
 
Mulla kans ollu suihkutissit aina ja yli vuoden saanu käyttää liivinsuojia, kun aina toinen tissi vuotaa enemmän tai vähemmän, kun vauva imee toista.
Mulla kans suihkutissit mut ilman painetta nännissä ei tule mitään ulos onneksi :D
 
Puristaa niin ärsyttävästi että en käytä farkkuja ollenkaan enää ja ne on muutenkin tosi epämiellyttävät kun on sellaiset tiukat. Legginssit, kollarit/lökärit, mekot ja shortsit kovassa käytössä.
 
Takaisin
Top