Mahtuuko vielä tutut farkut? Vai joko on äitiysvaatteet käytössä?

Mäkin olen tilannut tuolta HM:stä ja paketti tuli tänään. Isommat rintaliivit ovat melkein sopivat ja varmaan ihan pian aivan sopivat. Äitiyssukkahousut olivat hyviä, mutta hieman kireitä pakaran ja yläreiden seudulta. Tilasin lisää isompaa kokoa ja samalla äitiysshortsit, yhden siistin äitiyspaidan, äitiysuikkarin ja ohuet äitiyslököhosut. Eiköhän näillä pärjää kesän yli.
 
Mä oon mennyt nyt suosiolla mekoilla jo hetken. Onneksi on kesä! Alavatsa turvottaa ja on niin särkyaltis ettei mitään puristavaa halua pitää.

Mun lasten lasketut ajat on olleet kesä- ja elokuissa, niin oon selvinnyt aiemmat loppuraskaudet ilman takkiostoksia ja mekoilla. Tuli tässä joku päivä mieleen, että nyt joutuukin panostamaan vaatteisiin eri tavalla, kun loppuraskaus ajoittuu keskelle talvea.
 
Mulla rupes ekat farkut puristaa mahasta jo ennenkun olin ees plussatestiä tehnyt :hilarious: Nyt sit kaikki puristaa :nailbiting: Sen verran alas tulee mulla tää raskausmaha, että nopeesti jää normifarkut pois :meh: Nyt 9+1 menossa. Mekoilla pärjäsin viime viikon, mutta nyt alkaa mennä vaikeeks, että mitähän pukee päälle. Ois mulla parit äitiysfarkut tuolla viime raskaudesta, pitää varmaan alkaa kaivelee esille :grin
 
Tää turvotus ei oo helpottanu, joten vaatii kekseliäisyyttä piilottaa masu... pakko oltavat mukavat vaatteet päällä, jotain odotusvaatteita on tallessa mutta niitä en oo viel ottanu esille.
 
Mahtuu normi vaatteet päälle vieläkin. Lidlin urheiluhousut on musta vaan parhaat päällä :)
 
Oon jo useamman viikon käyttänyt mukavia, joustavia vaatteita. Mulla normistikin painaa housut mahaa helposti, nyt en vois kuvitellakaan pistäväni farkkuja, vaikka varmasti mahtuisivat. Tällä viikolla oon ollu ilman housuja aina kun mahdollista
 
Itsellä nyt rv 13+2 ja vatsa ihan selvästi alkanut pömpöttää. Esikosta alkoi vatsa näkyä vasta rv 16 jälkeen. Farkuille olen sanonut heihei aikoja sitten :angelic:
 
Mulla vatsa turpoaa iltaa kohden aina. Tänään 12+3. Mut muuten mahtuu edelleen vanhat vaatteet onneksi!
 
Uusia vaatteita ostettu alesta! Parit pehmeet liivit ( eivät tietenkää olleet alessa), parit semmoset kivat hienommat collegehousut ja muutama pusero.:cat:
 
Tilasin jo pari viikkoa sitten muutaman äitiyspaidan ja tänään parit housut. Kesä on helpompi mutta talvea kohti kun maha kasvaa ja tulee kylmä niin ei leggarit ja lökärit riitä :D
 
Mä yritän vähä antaa lisäaikaa normifarkuille sellaisella venytys kappaleella, joka laitetaan housunnappiin kii. Työhousuissa pakollinen kun en vielä haluaisi kertoa työnantajalle (huomenna rv13). Puristaa ne silti jo melkoisesti. Oon vähä haaveostoksia tehny, haluan kauniita äitiysvaatteita sit kun on sen aika:happy:
 
Normi vaatteet menee päälle iha jees. Näinköhän mun kohal käy sit sillee et ku tää maha alkaa kasvaa ni se tulee sit sitäki nopeemmi :think005 mut ite meinasin kans sit venyttää normi farkkujen käyttöö just tolla nappi kikalla myös , kunhan alkaa kirrata.
 
Mulla, kun lapset syntyneet helmi-, huhti- ja kesäkuussa ni äitiysvaatteita on joka lähtöön :grin. Oon säästänyt varmuuden vuoksi kaikki, ja kohtahan ne saa taas kaivaa esiin. Kotona käytän mukavia lököhousuja, mutta ulkona oon ihan normi farkkuja, hameita ja shortseja vielä käyttänyt :). Mulla kun tuppaa tuo maha kunnolla turpoomaan vasta iltaa kohden ja illat menee pääsääntösesti kotona lökäreissä ni hyvin oon vielä pärjänny normivaatteilla. Paidat ja rintsikat on mallia imetys, niin ei nekään purista. Mulla kun toistaiseksi on vielä jatkunut nuorimmaisen imetys tässä raskauden ohella.
 
Rv 10 alkaen piti jo ruveta miettimään vaihtoehtoja farkuille ja sukkahousuille, nyt ei olisi mahdollista enää (11+5) ajatellakaan normihousuja kiskoa jalkaan.
 
Itse kotona hengailen pikkuhousuilla, kun kaikki housut ahdistaa ja puristaa. Tänään mies tuli töistä ja sanoikin että HEI sullahan on housut jalassa :facepalm: ja nää hormoonit :joyful: kamala vauva kuume vaikka vauva tulossa. Tekisi mieli saada sata vauvaa :hilarious: mies alkoi hysteerisesti nauraa kun kerroin näistä tunteista :excited001
 
Mulla taas kunnon tunnemylläkkä, välillä raivoon ja välillä tulee itku. Vois pikkasen tasottua ennen niitä hiton häitä ettei tarvii siellä hermojaan menettää :smiley-angelic006
 
Mulla taas kunnon tunnemylläkkä, välillä raivoon ja välillä tulee itku. Vois pikkasen tasottua ennen niitä hiton häitä ettei tarvii siellä hermojaan menettää :smiley-angelic006

Mullakin tunteet pinnassa. Itken aika herkästi vaikka yleensä en :joyful:
 
Takaisin
Top