Mahtuuko vielä tutut farkut? Vai joko on äitiysvaatteet käytössä?

Nyt alkaa olla päivästä kiinni millon mahtuu farkut jalkaan ja millon ei:grin tiistainna meni ihan hyvin jalkaan ja napin läpeen varmuudeksi ponnarikikka, jottei varmasti käy puristaa. Tänään olin laittamassa samoja farkkuja jalkaan ja ei toivoakaan et ois napin saanu kiinni :laughing025 tänään ollu ihan järkyttävä turvotus koko päivän. Toivotaan et huomenna ja lauantaina ei turvota kun ois pakko saada farkut jalkaan , kylmän sään ja vkl menojen vuoksi. :hilarious:
 
Lomalta palatessa työvaatteet ei mahtunut. Äippävaatteet tilattu, mutta mistä lie tulevat, kun kestää.. Lainassa toiselta työkaverilta housut ja toiselta liivit. Omat henkilökohtaset vaatteet menee vielä, mutta töissä kun pitää olla tietyt vaatteet niin sinne näköjään tarvitsee aikaisemmin mammamalliset..
 
Kiva kun uuteen työpaikkaan alkukesästä tilatut vaatteet sais nyt ottaa käyttöön niin yksi paidoista menee juuri vielä päälle, muut vaatteet eli hame, housut, kauluspaita, ei puhettakaan että mahtuis:hilarious:
 
Housut menee kun farkkuja en käytä mut ostin kotiin legginsit, collarit ja pari t-paitaa H&M äitiysvaatteista. On ihanaa kun kotona ei housut valu ja paidat ei nouse liian ylös.
 
En ole edes kokeillut että mahtuuko enää normaalit farkut :D suosiolla oon siirtyny äitiysfarkkuihin, tosin aika harvoin niitä tulee käytettyä kun saan kotona tehdä töitä :) Mutta tosiaan äitiyspaitoja oon minäkin ostanut, mikää ei oo sen ärsyttävämpää kun että paita koko ajan nousee ylöspäin :D
 
Takaisin
Top