Millaisia raskausoireita sinulla on?

Huh, mulla taisi olla vaan joku mahapöpö, koska heti kun vatsan toiminta normalisoitui muutaman päivän jälkeen, niin myös etova olo katosi kokonaan :dance008

Tällä hetkellä ei siis oikein mitään oireita.

Huimaa, oksettaa, VÄSYTTÄÄ & hitto että on nälkä. En tiiä teenkö päivisin muuta kun ravaan vessassa ja haaveilen sängystä.

Silti tuntuu yllättävän oireettomalta kun esikoisesta oli tissit niin kipeet ja oksentelin jo hulluna tässä vaiheessa.

Alavatsassa ja nivusissa kovaa kramppaavaa kipua, pääasiassa öisin. Aaltoilevaa etovaa oloa.

Imetys on alkanut tuntua hiukan ikävältä, mutta osasin tätä odottaa. Samaa oli vuosi sitten keskenmenneessä.

Mulla on jotenkin tosi rauhallinen (ei normaalia mulle:hilarious:) ja samalla myös saamaton olo. Nytkin koko aamu on mennyt vaan roikkuessa foorumilla. :grin Välillä tietysti lapset ruokkinu ja vähän pyykkejä viikannu, mutta muuta ei oo kauheesti saanu aikaseks. Apuva, kohta on to do lista ihan järjetön, jos tää jatkuu pitkään. :joyful:

Minullakin on muuten tuota jatkuvaa nälkää. Ihan kiva, että on edes jotain oiretta.

Mulla ollu taas vaihteeks ihan oireetonta.. Täytyis vaan yrittää olla mahdollisimman tavallisesti, ni jospa ne viikot menis nopsaa ja pääsis sinne ultraan :joyful:

Ahah, pakko vielä lisää päästä ”valittaa”

Mulla siis normaalisti ranteissa häikkää & viime raskaudessa se kipu räjähti käsiin vikalla kolmanneksella. Käsiin sattu niin että itkin ja haaveilin siitä et poikkasen koko paskan pois. Noh nyt tänään alkoki sitten jo oikeessa kädessä tuttu hermosärky.. eipä siin sit.

Ahah, pakko vielä lisää päästä ”valittaa”

Mulla siis normaalisti ranteissa häikkää & viime raskaudessa se kipu räjähti käsiin vikalla kolmanneksella. Käsiin sattu niin että itkin ja haaveilin siitä et poikkasen koko paskan pois. Noh nyt tänään alkoki sitten jo oikeessa kädessä tuttu hermosärky.. eipä siin sit.
Harmi jos alkaa näin aikasin!

Olenkohan mä syönyt itseni tällaiseksi pallomahaksi.:shifty: Onko muilla reilusti turvotusta mahassa? Varsinkin iltaa kohti.

Olenkohan mä syönyt itseni tällaiseksi pallomahaksi.:shifty: Onko muilla reilusti turvotusta mahassa? Varsinkin iltaa kohti.

Mulla kyllä kans on illalla maha ihan turvonnu. Tosin oon kyllä syöny täs viime aikana niin paljon kaikkea herkkuja, ja johtuu varmaan osittain myös siitäkin :joyful:

Jep turvoksissa on..
Tänä aamuna ekaa kertaa kamala paha olo, ei edes aamupala pysynyt sisällä. Yöllä oli taas alavatsassa krampit..

Mahdankohan ollakaan raskaana kun teidän oirelistoja luen ja voin vaan todeta että ei mulla oo oikein mitään muuta kuin se et oon ollu vähän väsyneempi, mutta toisaalta taas nukahtaminen on hirveen vaikeeta. On enemmän nälkä myös mutta en tiiä johtuuko sekään raskaudesta vielä näillä viikoilla...

Mulla on ton unen kanssa samaa että päivällä vois nukkua 100vuotta mutta sitten illalla kun oikeasti pääsee nukkumaan niin ei meinaa uni tulla..

Mulla on ton unen kanssa samaa että päivällä vois nukkua 100vuotta mutta sitten illalla kun oikeasti pääsee nukkumaan niin ei meinaa uni tulla..

Ihan sama täälläkin. Ja haukotuttaa niin että leuka meinaa lähteä sijoiltaan :singing:

Ihanaaa viimeyönä sai nukuttua kunnolla kun ei tullut vatsakramppeja. Nyt aamulla hieman pahoinvointia ja pientä alavatsakipua

Nyt alkaa jo sillai näkyy et ei maistu samalla tavalla kaikki ja tosissaan pitää nopee saada syötyä!

Ja nyt on nukuttu 12tunnin unet, ait kaks tuntii perään ja toiselle aamupalalle. Pitää syödä melkein tunnin välein

Takaisin