Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
) ja samalla myös saamaton olo. Nytkin koko aamu on mennyt vaan roikkuessa foorumilla. 
Harmi jos alkaa näin aikasin!Ahah, pakko vielä lisää päästä ”valittaa”
Mulla siis normaalisti ranteissa häikkää & viime raskaudessa se kipu räjähti käsiin vikalla kolmanneksella. Käsiin sattu niin että itkin ja haaveilin siitä et poikkasen koko paskan pois. Noh nyt tänään alkoki sitten jo oikeessa kädessä tuttu hermosärky.. eipä siin sit.
Onko muilla reilusti turvotusta mahassa? Varsinkin iltaa kohti.Olenkohan mä syönyt itseni tällaiseksi pallomahaksi.Onko muilla reilusti turvotusta mahassa? Varsinkin iltaa kohti.

Jep turvoksissa on..Olenkohan mä syönyt itseni tällaiseksi pallomahaksi.Onko muilla reilusti turvotusta mahassa? Varsinkin iltaa kohti.
Mahdankohan ollakaan raskaana kun teidän oirelistoja luen ja voin vaan todeta että ei mulla oo oikein mitään muuta kuin se et oon ollu vähän väsyneempi, mutta toisaalta taas nukahtaminen on hirveen vaikeeta. On enemmän nälkä myös mutta en tiiä johtuuko sekään raskaudesta vielä näillä viikoilla...
Mulla on ton unen kanssa samaa että päivällä vois nukkua 100vuotta mutta sitten illalla kun oikeasti pääsee nukkumaan niin ei meinaa uni tulla..

Täysin samaMulla on ton unen kanssa samaa että päivällä vois nukkua 100vuotta mutta sitten illalla kun oikeasti pääsee nukkumaan niin ei meinaa uni tulla..